بازدید 8424

افزایش استخراج نفت از چاه های نفتی در آمریکا

بر اساس اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، با صدور مجوز هایی جدید، فعالیت های استخراجی روی چاه های نفت در آمریکا افزایش پیدا کرده است. بر اساس اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، با صدور مجوز هایی جدید، فعالیت های استخراجی روی چاه های نفت در آمریکا افزایش پیدا کرده است.
کد خبر: ۷۵۳۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱ 09 December 2017

بر اساس اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، با صدور مجوز هایی جدید، فعالیت های استخراجی روی چاه های نفت در آمریکا افزایش پیدا کرده است. بر اساس اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، با صدور مجوز هایی جدید، فعالیت های استخراجی روی چاه های نفت در آمریکا افزایش پیدا کرده است. 

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از شینهوا، بر اساس آمار اخیرا منتشر شده، اخیرا دولت آمریکا مجوز فعالیت استخراجی بر روی دو چاه نفتی این کشور را صادر کرده است. این در حالی است که تعداد مجوزهای صادر شده برای مخازن گازی همچنان ثابت مانده است. 

 افزایش استخراج نفت از چاه های نفتی در آمریکا

اخیرا مجوز فعالیت بر روی سه چاه نفت در منطقه ی Permian and Eagle Ford در ایالت تگزاس آمریکا صادر شده است. این در حالی است که فعالیت های استخراجی در چاه های نفتی در ایالت های اوکلاهوما، کلورادو، داکوتای شمالی، کانزاس و اوهایو به دلیل سرمای زیاد در مناطق شمالی کاهش یافته است. 

تعداد چاه های نفتی فعال در آمریکا در سال جاری در مقایسه با سال ۲۰۱۶ که تنها ۴۰۴ عدد بود افزایشی چشمگیر داشته است. باید خاطر نشان ساخت که مجموع مخازن نفتی در حال فعالیت در آمریکا ۹۳۱ عدد است. این در حالی است که در ماه جولای، تعداد چاه های نفتی در حال فعالیت در آمریکا با رسیدن به بیشترین حد خود ۹۵۸ عدد بود. در پاییز سال جاری میلادی، چاه های نفتی فعال در آمریکا کاهش داشته است اما در هفته های اخیر تعداد آن ها مجددا افزایش داشته است. 

گفته می شود یکی از دلایلی که ممکن است موجب شود تلاش های اوپک و روسیه در رابطه با کاهش عرضه ی نفت و افزایش قیمت ها بی ثمر بماند افزایش تولید نفت توسط آمریکا است. بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده، تولید روزانه ی نفت آمریکا با افزایشی ۱۵ درصدی از اواسط سال ۲۰۱۶ به مجموع ۹.۷ میلیون بشکه رسیده است. این تعداد، به  مجموع تولید روزانه ی نفت روسیه و عربستان که از بزرگترین تولید کنندگان نفت هستند نزدیک است. همچنین، این مقدار از تولید نفت از زمان اوایل دهه ی هشتاد میلادی بی سابقه بوده است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی