بازدید 2694

خوش شانسی ذوب آهن آسیایی بابرددقیقه92مقابل سپیدرود

ذوب آهن در ابتدا در این بازی توسط علی حمام(67) به گل رسید اما میثم فردوسی با یک ضربه تماشایی بازی را به تساوی کشاند با این حال اصفهانی ها در دقیقه (2+90) بازی را به سود خود تمام کردند
کد خبر: ۷۴۸۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸ 20 November 2017
هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال با برتری ذوب‌آهن اصفهان مقابل سپیدرود رشت پیگیری شد.

به گزارش تابناک ورزشی، روز دوم از هفته دوازدهم لیگ برتر هفدهم از ساعت 14:30 امروز (دوشنبه) با انجام دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه سردار جنگل رشت آغاز شد که در پایان این دیدار تیم میهمان به برتری 2 بر یک دست یافت. در این دیدار علی حمام در دقیقه 67 ابتدا ذوب‌آهن را پیش انداخت و در ادامه میعاد یزدانی در دقیقه 76 کار را به تساوی کشاند. بازی با نتیجه تساوی یک - یک رو به اتمام بود که دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه 2+90 گل دوم و سه امتیازی ذوب‌آهن را به ثمر رساند.

رضا کرمانشاهی قضاوت دیدار سپیدورد - ذوب‌آهن را بر عهده داشت. او در این دیدار به محمدرضا حسینی از تیم ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد. با این نتیجه تیم ذوب‌آهن 16 امتیازی شد و موقتاًٌ به رده ششم جدول صعود کرد و تیم سپیدرود هم با 12 امتیاز در رده یازدهم جدول جای گرفت.

شرح  گل‌ها
سپیدرود 0 ذوب آهن 1(دقیقه 67، علی حمام): ارسال ذوبی ها از روی نقطه کرنر توسط مدافعان و دروازه بان سپیدرود دفع شد اما توپ برگشتی به علی حمام رسید و او نیز از زاویه بسته توپ را به درون دروازه تیم میزبان فرستاد.

سپیدرود 1 ذوب آهن 1(دقیقه 76، میثم فردوسی): تیم میزبان موفق شد در این دقیقه بازی را به تساوی بکشاند و در این لحظه فردوسی پس از کنترل توپ ضربه دیدنی خود را از روی خط محوطه جریمه روانه دروازه ذوبی ها کرد و این توپ در گوشه دروازه این تیم آرام گرفت.

سپیدرود 1 ذوب آهن 2(دقیقه 1+90، دانیال اسماعیلی فر): شاگردان قلعه نویی در آخرین دقایق بازی توانستند بازی را به سود خود کنند و در این دقیقه دانیال اسماعیلی فر پس از دریافت توپ با ضربه ای دقیق توانست کنج دروازه سپیدرودی ها را نشانه بگیرد و توپ را درون دروازه این تیم بفرستد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی