بازدید 3563

ورود موج زوار به کشور

کد خبر: ۷۴۵۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ 09 November 2017
سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در ارتباط با آخرین وضعیت ترافیکی در استان ایلام در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در محور مهران-ایلام ترافیک سنگین است.

به گزارش مهر، وی گفت: تردد در محورهای استان روان است و گره ترافیکی وجود ندارد.

وی اعلام کرد: مسیر مهران به سمت ایلام از دیروز یک طرفه شده است و  مردم برای رسیدن به شهر مهران از مسیر ایلام - ملکشاهی - بانرحمان استفاده کنند.

حجم بازگشت ها افزایش پیدا کرده است


سردار محسن فتحی زاده فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح نیز اظهار داشت: با توجه به این که موج بازگشت زوار به میهن اسلامی از روزهای پیش آغاز شده است، از دیشب تادبامداد امروز حجم بازگشت ها به مراتب افزایش پیدا کرده و تا صبح امروز همچنان ادامه دارد.

وی اعلام کرد: در همه مرزهای زمینی بدون هیچ مشکلی زوار به مرزها مراجعه می کنند و به میهن اسلامی بازمی گردند.

سردار فتحی زاده تصریح کرد: با تمهیداتی که پیش بینی شده تاکنون تردد زائران به میهن اسلامی به راحتی صورت می گیرد، حجم ورودی ها در مرز مهران بیشتر از سایر مرزها است.

وی عنوان کرد: با تمهیداتی که در مرز مهران پیش بینی شده شرایط برای بازگشت زائران فراهم است زائران پس از انجام مراحل اداری در پایانه مرزی از طریق اتوبوس های که در مرز مهران پیش بینی شده به پایانه برکت هدایت و به شهر مهران و به شهر خود منتقل می شوند.

وی ادامه داد: تاکنون این شرایط به نحو مطلوب در حال انجام است.

فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح افزود: نکته ای که مورد تاکید است این است که اکثر عزیزانی که در این راهپیمایی شرکت کردند مقداری حالت خستگی در آنها مشاهده می شود و آن شادابی و نشاط لازم را برای رانندگی ندارند.

وی افزود: زائرانی که با خودرو شخصی خود به این سفر معنوی آمدند توجه کنند در رانندگی عجله و شتاب نکنند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی