بازدید 2811
۱

اگرچمنیان خارجی بود،همینقدر می نوشتید؟

کد خبر: ۷۳۹۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 17 October 2017
مایلی کهن که در معرفی پدیده ها چه در بین بازیکنان و چه بین مربیان یدی طولایی دارد، درباره سرمربی موفق و داخلی تیم ملی نوجوانان که دستیارش بوده است، گفت: چرا در بین این همه حاشیه ها و حرف و حدیث ها کسی از آقای چمنیان حرف نمی زند؟ اگر مربی خارجی سرمربی تیم ملی نوجوانان بود هم همین قدر نوشته می شد؟ آن وقت نمی گفتند که دانش مربی خارجی، ایران را به دور دوم برد؟ 

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی سابق تیم ملی ایران ادامه داد: آن قدر درباره این موفقیت بزرگ کم  فعالیت های رسانه ای شده که باعث تاسف است، یک نکته جالب به شما بگویم. سال 90 و در مدت کوتاهی که مدیر فنی پرسپولیس بودم، آقای چمنیان را پیش حمید استیلی که سرمربی بود بردم و او را به ایشان معرفی کردم اما آقای استیلی ، مربی آلمانی یعنی سومدیک را دستیار خودش کرد.

مایلی کهن که به موفقیت جوان ها علاقه بسیار دارد، درباره عملکرد تیم ملی نوجوانان گفت موفقیت این تیم برایم بسیار جذاب است: خوشبختانه تصور دارم نوجوانان ایران از همه تیم هایی که با آنها بازی کرده از حیث سن و سال، صداقت وسلامت بیشتری دارند، بازیکنان تیم گینه مقابل ما مثل پدر بازیکنان ما بودند و حتی تیم ملی آلمان هم بازیکنانی داشت که از بچه های ما بزرگتر و درشت استخوان تر به نظر می آمدند، به همین علت باید بگویم که تیم ما از همه تیم های جام جهانی که من دیدم بیشتر به تیم ملی نوجوانان شبیه بود و من نسبت به قدرت و سلامت برای مملکتم احساس غرور و افتخار دارم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نه خواب داره نه خوراک . نه استراحت کاش میشد یه کم هم به خودش استراحت می داد این حاجی مایلی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم