بازدید 10046
۶

جزئیات جدید از علت مرگ دانشجوی پزشکی

کد خبر: ۷۳۷۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ 11 October 2017
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: شکستگی دودکش موتورخانه سبب نشت گاز مونوکسید کربن در خوابگاه دانشگاه شهرکرد و فوت دانشجوی پزشکی شده است.

به گزارش تسنیم، اکبر ترکی در حاشیه بازدید از خوابگاه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: در پی فوت دانشجوی پزشکی دانشگاه شهرکرد با تشکیل جلسه کمیسیون بهداشت اعضای کمیسیون رأی به تشکیل کمیته 3 نفره برای بررسی علت حادثه دادند.

وی افزود: در پی این سفر خوابگاه دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت که با توجه به اظهارنظرها در مورد مرگ ایشان علت حادثه انتشار گاز مونوکسید کربن است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بیان کرد: در بررسی‌های اولیه بر روی 3 مشعل در موتورخانه خوابگاه مشخص شد دودکش یکی از مشعل‌ها دچار شکستگی و گاز مونوکسید کربن از این طریق نشت کرده است.

ترکی خاطرنشان کرد: ابعاد مختلف حادثه از سوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، کارشناسان گاز، نظام مهندسی، کارشناسان دادگستری بررسی و جمع‌بندی آن طی روزهای آینده انجام و منتشر می‌شود.

وی با بیان اینکه ساخت این خوابگاه چند سال طول کشیده و حدود 2 سال گذشته افتتاح شده است، گفت: با بررسی‌های انجام شده در سایر استان‌ها ساختمان‌ خوابگاه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی از استانداردهای لازم برخوردار نیستند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: براساس برنامه ششم توسعه بخش خصوصی باید در زمینه بهسازی خوابگاه‌ها ورود پیدا کند.

به گزارش تسنیم، شامگاه 14 مهرماه دانشجوی پزشکی دانشگاه شهرکرد بر اثر نشت گاز مونوکسید کربن ایست درگذشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
این شکستگی چه زمانی بوده؟ چرا به شکایات متعددد دانشجویان توجهی نشده؟ مسوول مرگ این دختر دودکش شکسته است یا بی لیاقتی مسوولان؟
دودکش را قصاص کنید به سراغ موردی رفتی که زبان نداره از خودش دفاع کنه ...
اینم از خوابگاه های نوساز ما همون قدیمی ها بهتر بودن حداقل تلفات نداشتن
بالاخره نظارت ضعیف و عدم اجرای مناسب این چیزا رو هم داره ولی سود و طمع و بی کفایتی نمیذاره
سازنده خوابگاه ، مهندس ناظر مربوطه، سازمان نظام مهندسی ، شهرداری و ... کجان؟
آقا ول کنید این بخش خصوصی را همه منتظرند همه چیز را به بخش بند کنند پس دانشگاه وظیفه اش چیه آیا یک دودکش درست کردن کار سختیه که می خواهیم ان را بخش خصوصی درست کنه
خدا به خانواده اش صبر بده واقعا سخته هرکس که مقصر است این اتفاق غیر قابل هضم است. یک بچه از کلاس اول به سطح دکتری برسد بعد به این سادگی...خدا به خانواده اش صبر بده واقعا. روحش قرین رحمت باد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی