بازدید 4421

وضعیت هوای کشور در روز اول مهر

کد خبر: ۷۳۲۴۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸ 22 September 2017
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به کاهش ۳ تا ۶ درجه‌ای دمای هوا در برخی نقاط کشور از بارش پراکنده در برخی استان‌ها خبر داد.

به گزارش ایسنا، احد وظیفه اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش بینی هواشناسی در ساعات بعد ازظهر امروز برخی نقاط اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه فردا (اول مهر ماه) به تدریج با شمالی شدن جریانات روی غرب دریای خزر در استان‌های گیلان، غرب مازندران، مناطقی از اردبیل و شمال آذربایجان شرقی بارش باران و وزش باد گاهی با رعد و برق رخ خواهد داد، تصریح کرد: روز یکشنبه ( ۲ مهر) گستره بارش با شدت کمتر شرق مازندران را نیز در بر خواهد گرفت.

وی افزود: روز دوشنبه (۳ مهر) با تقویت جریان شمالی روی دریا در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، برخی مناطق اردبیل در ارتفاعات البرز مرکزی و غربی بارش باران و وزش باران گاهی با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه زابل افزایش سرعت باد پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: طی روزهای شنبه و یکشنبه در استان‌های غرب مازندران، گیلان و اردبیل و روزهای یکشنبه و دوشنبه در غرب مازندران و گلستان شاهد کاهش 3 تا 6 درجه‌ای دمای هوا خواهیم بود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (اول مهر) صاف تا کمی ابری در بعد ازظهر وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و روز یکشنبه (دوم مهر) صاف، گاهی وزش باد در بعداز ظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانیتگراد پیش‌بینی می‌شود.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی