بازدید 9930

انهدام باند زورگیران مسلح تهران

کد خبر: ۷۳۰۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴ 17 September 2017
دزدان موتور سوار که با تهدید سلاح گرم و سرد، در مناطق غرب و شمال پایتخت زورگیری می‌کردند با ردیابی‌های کارآگاهان پلیس شناسایی وطی عملیات ضربتی درچند شهرکشور دستگیر شدند.

به گزارش ایران، رسیدگی به این پرونده از نیمه شب ۳۱ خرداد امسال وبه دنبال اعلام زورگیری مسلحانه ازسه دخترجوان دربوستان «سیمای ایران» در محدوده شهرک قدس- غرب - در دستورکارپلیس قرارگرفت.

با حضور مأموران کلانتری در محل، سه بانوی جوان با حالتی پریشان و مضطرب به مأموران گفتند: «دقایقی پیش دو پسر جوان که یکی از آنها قمه و دیگری اسلحه کمری در دست داشت با تهدید و ضرب و جرح، گوشی‌های تلفن همراه ومقداری پول نقد ما را سرقت کرده و بلافاصله متواری شدند.»

پس از تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «سرقت مسلحانه»، به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، پرونده در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

همزمان با رسیدگی به پرونده واعلام چند سرقت مشابه، ادامه رسیدگی‌ها به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ سپرده شد.

تا اینکه کارآگاهان همزمان با اجرای طرح دستگیری خلافکاران، موفق به شناسایی و دستگیری زورگیران مسلح شدند ودرعملیات‌های مختلفی درچند نقطه کشورموفق به دستگیری تبهکاران شدند.

متهمان در اعتراف هایشان به ده‌ها فقره زورگیری و خفتگیری اززنان ومردان جوان وسالمند با سلاح سرد و همچنین سرقت مسلحانه از سوپر مارکت‌های مناطق شمال پایتخت اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه داوود فرد، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: ازتمامی مالباختگانی که بدین شیوه مورد سرقت و زورگیری قرار گرفته‌اند دعوت می‌شود برای شناسایی متهمان و پیگیری شکایت های خود به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی