بازدید 2240
۲
دهان باز کنم، خيلي ها دنبال سوراخ موش مي گردند؛

خداداد: مديرعامل پيام زياد حرف نزند!

اصلاً نمي دانم چرا وقتي پول ندارند، اصرار به تيمداري مي کنند. من همين جا اعلام مي کنم نه به پيام علاقه اي دارم و نه از حق خودم و بچه ها مي گذرم. اجازه بدهيد براي يک بار هم که شده، يکي جلوي اينها بايستد و به آنها بفهماند که نبايد حق ديگران را خورد.
کد خبر: ۷۲۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۸۸ - ۰۹:۴۷ 14 November 2009
خداداد عزيزي اين روزها پيگيرتر از گذشته دنبال حق و حقوق خودش و طلبکاران پيام است. او وقتي ديد رئيس کميته انضباطي از در مماشات با پيامي ها درآمده، در قامت يک خبرنگار به کنفرانس مطبوعاتي شريفي رفت تا بلکه بتواند در اين جايگاه رئيس را استيضاح کند. اما شريفي در آن جلسه با پاسخهاي گيج کننده گره مشکلات پيام و طلبکارانش را کورتر کرد تا خداداد در گفتگو با ما هم پاسخ مصاحبه اخير صلاحي مبني بر واگذاري سهامش را بدهد و هم باز شريفي را زير گيوتين انتقادات قرار دهد.

به نوشته قدس؛ مصاحبه صلاحي جرقه اصلي اين گفتگوي چالشي بود. گفتگويي که در آن خداداد تمام ادعاهاي مديرعامل پيام را بي اساس خواند و وي را به آژان کشي متهم کرد. او گفت: «اين آقا عاشق مصاحبه و دوربين است و اصلاً جانش را براي ايستادن مقابل دوربين و خبرنگار هم مي دهد.»

حالا هم از هر فرصتي استفاده مي کند تا براي خودش با استفاده از اسم و رسم ديگران در صفحات مطبوعات جايي هر چند کوچک رزرو کند. آقاي صلاحي که ادعاي رفاقت با من را دارد، به دروغ مي گويد که من 5 درصد سهامم را واگذار کرده ام. 5 درصد سهام من در دفتر اسناد رسمي ثبت است و اگر قرار باشد آن را بفروشم، يا واگذار کنم بايد با مراجعه به دفاتر اسناد رسمي، مراحل قانوني اش را انجام دهم. آقاي صلاحي ساعت و روزي را که من اين کار را انجام داده ام، رسماً اعلام کنند. اين 5 درصد حق من و زن و بچه ام است و اصلاً آن را نه واگذار کرده و نه واگذار مي کنم.

خداداد در بخش ديگري از حرفهايش به داستان آوردن سرمايه به اندازه سهم هر فرد براي اداره پيام اشاره کرد و گفت: قرارداد من با پيام 200 ميليون تومان بود. زماني که من از پيام رفتم با توجه به تعداد بازي هايي که روي نيمکت نشسته بودم، کميته انضباطي رأي صادر کرد که بايد 102 ميليون تومان از پيام بگيرم که آقايان 20 ميليون آن را به من داده اند و من هنوز 82 ميليون از پيام طلبکارم. اگر ميزان بدهي اين تيم طبق اسناد رسمي و نه آنچه که آقايان سند سازي کرده اند، يک ميليارد و 300 ميليون تومان باشد بابت 5 درصد من بايد حدود 65 ميليون تومان به باشگاه کمک کنم. پس با توجه به طلب 82 ميليوني از باشگاه من حدود 20 ميليون هم از آقايان طلبکارم.

حالا آقاي صلاحي که اين روزها عليه من آژان کشي مي کنند و 10 درصد هم سهام دارند، بگويند چند ميليون به پيام کمک کرده اند؟

عزيزي در ادامه براي صلاحي خط و نشان مي کشد که اگر قرار باشد به مصاحبه هاي دروغينش ادامه دهد، تمام حقايق را بازگو مي کند. آن هم طوري که به محض دهان باز کردنش خيلي ها دنبال سوراخ موش بگردند. پس در مورد من زياد حرف نزنند و دست از سر کچل من بردارند.

از عزيزي مي پرسم، پس چطور بدون رضايت و حضور شما به عنوان سهامدار، پيام سرمربي انتخاب کرد و وارد رقابتها شد. او پاسخ مي دهد: اين هم از عجايب اين فوتبال است. خودم هم مانده ام چطور بدون حضور من صورت جلسه مي نويسند، سرمربي انتخاب مي کنند و بدون رضايت شاکيان در مسابقات شرکت مي کنند. به آقاي شريفي هم گفتم شما با اين مماشاتتان سال پيش 30 بازيکن را بدبخت کرديد و امسال هم مديون 35 بازيکن و خانواده هايشان خواهيد شد. آقاي شريفي گفت که با هماهنگي استانداري اين کار انجام شده است. مگر آقاي استاندار وقت مي کند که به مسايل اين تيم بپردازند که کميته انضباطي بدون توجه به رضايت طلبکاران چنين دستوري مي دهد؟

حرف که به اينجا مي رسد، عزيزي روايت تازه اي از بدهي هاي پيام را رو مي کند و مي گويد: سال گذشته در بازي با راه آهن بازيکنان بينوا براي گرفتن حقوقشان اعتصاب کردند و همان شب آقاي شاکري دو تا چک سفيد امضاي خودش و همسرش را به ما داد که شما برويد بازي کنيد و اين چکها را هر موقع خواستيد ! نقد کنيد. هنوز آن دو چک سفيد امضا دست ماست و ما نجابت به خرج داديم و به حرمت موي سفيدشان نه برگشت زده ايم و نه حکم جلب شان را گرفته ايم. خدا گفته، از حق خودم مي گذرم، اما از حق الناس نمي گذرم، دوستان ما به جاي اينکه مدام از سابقه شان بگويند و مدام از اسلام و خدا حرف بزنند، حق اين بازيکنان بخت برگشته را بدهند.

اصلاً نمي دانم چرا وقتي پول ندارند، اصرار به تيمداري مي کنند. من همين جا اعلام مي کنم نه به پيام علاقه اي دارم و نه از حق خودم و بچه ها مي گذرم. اجازه بدهيد براي يک بار هم که شده، يکي جلوي اينها بايستد و به آنها بفهماند که نبايد حق ديگران را خورد.

البته خداداد در پايان پيش بيني کرد که ابومسلم با توجه به شرايط موجود همچون پيام به ليگ دسته اول سقوط خواهد کرد تا خيال همه راحت شود.

او گفت: من از حالا براي ابومسلم هم روزگاري مثل روزگار پيام پيش بيني مي کنم؛ چون آنجا هم اوضاع بدتر از پيام است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
20
20
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی