بازدید 2817
گزارش

دوشرکت خصوصی جدید،مشتری نفت/بهنام پیشرو کنار می رود

دو شرکت برای خریداری باشگاه نفت اعلام تمایل کردند. نام این دو شرکت، «تهران کار رسا» و «فرآوده‌های نفتی پارس طلاییه» است. مدارک این دو شرکت برای فدراسیون فوتبال ارسال شده
کد خبر: ۷۲۴۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰ 26 August 2017
وزارت نفت پس از این که شرکت بهنام پیشرو نتوانست تعهدات مالی را به عنوان مالک باشگاه نفت برآورده کند، برای پس گرفتن این باشگاه دست به کار شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، این نهاد دولنی که ناگهان از میانه دو فصل قبل تیمشرا رها کرده بود و هیچ وقعی به اعتراض و شکایت های بازیکنانش نداد، حالا بار دیگر طلبکار شده است و تیم واگذارشده اش را می خواهد. از سوی دیگر شرکت بهنام پیشرو هم ادعاهای غیرواقعی زیادی در فوتبال داشته و همه تعهداتش را انجام نداده است تا حالا شرکت نفت بتواند با انتقال تیم به شرکتی دیگر، هم تکلیف طلبکاران این باشگاه را مشخص کند و هم یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا از بلاتکلیفی خارج شود.  
بهنام پیشرویی‌ها تاکنون تنها ۱۰ درصد از مطالبات بازیکنانش را پرداخت کرده و هنوز اقدامی برای پرداخت بدهی‌هایش به باقی طلبکاران باشگاه صورت نگرفته‌ است.

با این حال پس از کش‌وقوس‌های فراوان، دو شرکت برای خریداری باشگاه نفت اعلام تمایل کردند. نام این دو شرکت، «تهران کار رسا» و «فرآوده‌های نفتی پارس طلاییه» است. مدارک این دو شرکت برای فدراسیون فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ارسال شده تا اهلیت آن‌ها را تایید کنند. فردا (یک‌شنبه) جلسه‌ای با حضور نمایندگان این دو شرکت برگزار می‌شود تا درباره شرایط واگذاری باشگاه بحث و بررسی صورت گیرد. احتمالا در تعطیلات لیگ تکلیف این باشگاه مشخص می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی