بازدید 2484
۱

حذف مردانی و قادریان در روز تلخ ایران درپاریس

کد خبر: ۷۲۳۹۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰ 22 August 2017
نماینده جوان ایران در وزن ۶۶ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در دیدار نیمه نهایی مقابل حریف خود شکست خورد تا هیچکدام از 8 فرنگی‌کار ایران نتوانند راهی فینال این رقابت‌ها شوند.

 به گزارش تابناک ورزشی، رقابت‌های ۴ وزن دوم و پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۱۷ که در پاریس پایتخت فرانسه در جریان است،نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود رفتند.
 
مهرداد مردانی حذف شد
در وزن ۵۹ کیلوگرم که ۳۰کشتی گیر حضور دارند مهرداد مردانی در دور نخست مقابل فیروز توختایف از ازبکستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید که با اخطارهای کم‌کاری حریف ازبک به دست آمد.وی در دور دوم نیز با نمایشی بسیار خوب و مسلط با نتیجه ۵ بر ۲ مقابل هامت رستم از ترکیه به پیروزی رسید. مردانی در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل سئونگ‌هاک کیم از کره‌جنوبی به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۱۲بر ۶ شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر کره‌ای در مرحله نیمه نهایی، مردانی علی رغم شایستگی و نمایش خوب خود در نخستین تجربه جهانی از دور رقابت‌ها کنار رفت.


قادریان بدون برد حذف شد
در وزن ۸۰ کیلوگرم که ۲۹ نفر حضور دارند، یوسف قادریان دارنده مدال برنز جهان در دور اول مقابل ماکسیم مانوکیان از ارمنستان که بهترین عنوانش پنجمی بازی‌های اروپایی است با ارائه نمایشی ضعیف و دور از انتظار با نتیجه سنگین ۱۰ بر یک شکست خورد و با توجه صعود رقیبش به دیدار فینال راهی مرحله شانس مجدد شد تا برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند.
قادریان در این مرحله نیز با شکست 3 بر 3 مقابل آلکس کسیدیس، دارنده مدال‌های طلا و نقره زیر 23 سال اروپا از سوئد،حذف شد تا مانند رقابت‌های جهانی سال گذشته با نمایشی ضعیف و بدون حتی یک برد از دور رقابت‌ها کنار برود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد بنا ، استاد مسلم کشتی فرنگی را با احترام به تیم ملی ایران بر گردانید
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج
وب گردی