بازدید 4359

تئاتر رویایی منچسترمورینیو با بازیگری لوکاکو

این پیروزی قاطعانه، منچستریونایتد را در پایان هفته نخست لیگ برتر به تنهایی در رتبه نخست جدول رده بندی این رقابت ها قرار داد.
کد خبر: ۷۲۱۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱ 13 August 2017
شاگردان ژوزه مورینیو فصل جدید لیگ برتر انگلیس را با برتری دلچسب برابر چکش ها آغاز کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم های منچستریونایتد و وستهام امشب به قضاوت مارتین اتکینسون در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان نتیجه ای درخشان برای نخستین بازی مورینیو و شاگردانش در این فصل ثبت شد.
گلزنان و دقایق: روملو لوکاکو (33 و 52)، آنتونی مارسیال (87) و پل پوگبا (90)

12 دقیقه ابتدایی بازی به محک زدن تیم ها به وسیله یکدیگر گذشت و در این دقیقه مخیتاریان با شوت پای چپ بی دقت خود، یخ بازی را شکست. دقیقه 18 روی یک حرکت غافلگیرانه فرصتی برای گلزنی لوکاکو فراهم شد که وینستون رید و آرتور ماسواکو عرصه را بر او تنگ کردند. 

در حالی که نمانیا ماتیچ در میانه میدان جولان می داد، دقیقه 33 گل نخست شاگردان آقای خاص از راه رسید. در دقیقه پایانی نیمه نخست ادمیلسون فرناندز با ضربه خود از حوالی محوطه جریمه خط دفاع منچستریونایتد را به لرزه انداخت اما بایی و ده خیا سد راه این بازیکن شدند.

تئاتر رویایی منچسترمورینیو با بازیگری لوکاکو

نیمه دوم برای منچستریونایتد طوفانی آغاز شد. در همان دقیقه 49 روی پاس محشر پل پوگبا، مارکوس رشفورد در موقعیتی شبه تک به تک با جو هارت قرار گرفت ولی قوس ضربه او زیاد بود و از کنار دروازه به بیرون رفت. 3 دقیقه بعد، گل دیگری برای منچستریونایتد از راه رسید. از گل آفساید مخیتاریان در دقیقه 56 مردود اعلام شد بگذریم، دیگر موقعیت قرمز پوشان در دقیقه 62 رقم خورد؛ جایی که پابلو زابالتا با تکل لحظه آخری خود، سد راه شوت لوکاکو شده و نگذاشت این بازیکن هت تریک کند. البته موقعیت خوبی که دیافرا ساخو به محض ورود به بازی داشت را هم نباید از خاطر برد. 

دقیقه 65 روی یک حرکت ظریف پشت محوطه جریمه وست هم، رشفورد اقدام به شوتزنی کرد که شوت او با برخورد به تیرک دروازه راهی خارج از زمین شد. در میان حمله های منچستریونایتد، روی یک ارسال به محوطه سرخ پوشان، مارکو آرناتوویچ توپ را به تیرک افقی دروازه داوید ده خیا زد. در هفتاد و یکمین دقیقه از بازی، روی ارسال والنسیا، دیگر مدافع پیش تاخته منچستریونایتد یعنی دالی بلیند با ضربه چکشی خود بختش را آزمود که توپ با اختلاف ناچیزی از بالای دروازه هارت به بیرون رفت.

این پیروزی قاطعانه، منچستریونایتد را در پایان هفته نخست لیگ برتر به تنهایی در رتبه نخست جدول رده بندی این رقابت ها قرار داد.

شرح گل ها
منچستریونایتد 1-0 وست هم | روملو لوکاکو ( دقیقه 33): روی توپگیری فوق العاده نمانیا ماتیچ در زمین خودی، ضد حمله ای تند و تیز برای شیاطین سرخ رقم خورد و ماتیچ پس از  سپردن توپ به رشفورد، از پشت او فرار کرد تا برای وی فضا سازی کند. در آشفتگی خط دفاع وست هم، پاس در عمق تماشایی رشفورد به لوکاکو رسید و او با شوت پای چپ خود توپ را به تیرک عمودی دروازه حریف کوبید که در نهایت به درون دروازه چکش ها تغییر مسیر داد.

منچستریونایتد 2-0 وست هم | روملو لوکاکو ( دقیقه 52): یک ضربه ایستگاهی در کناره های محوطه جریمه وست هم برای شیاطین سرخ به دست آمد. ارسال دقیق هنریک مخیتاریان با ضربه سر دقیق تر روملو لوکاکو همراه شد، تا توپ برای دومین بار به تور دروازه جو هارت بوسه بزند.

منچستریونایتد 3-0 وست هم | آنتونی مارسیال (دقیقه 87): پاس پوگبا به مخیتاریان، بازیساز شیاطین سرخ را راه انداخت. او با پاس در عمق حساب شده برای آنتونی مارسیال، او را در موقعیتی تک به تک قرار داد که وی با ضربه بغل پای خونسردانه خود، جو هارت را تسلیم کرد.

منچستریونایتد 4-0 وست هم | پل پوگبا (90): این بار هم منچستریونایتد از مرکز زمین به گل رسید. پاس مارسیال به پوگبا، او را در فضایی وسوسه کننده برای شوتزنی قرار داد و ضربه کم ارتفاع او از پشت محوطه، حساب کار را 4-0 کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار