بازدید 16913
۲

200000 دلار جایزه قهرمانی ارغوان رضایی در بالی

ارغوان رضایی که با سرعتی باورنکردنی آغاز کرده بود، در ست اول با نتیجه 7 بر 5 برابر این تنیسور فرانسوی به برتری رسید تا پس از پایان این ست، حریفش برای ست دوم حاضر نشود و اینچنین رضایی جایزه 200 هزار دلاری قهرمانی از مجموع جایزه 600 دلاری این رویداد را از آن خود سازد و اشک را دیدگان حریفش جاری سازد.
کد خبر: ۷۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۸۸ - ۱۸:۵۲ 07 November 2009
تنیسور ایرانی‏الاصل فرانسه بار دیگر خوش درخشید و با شکست پیاپی حریفانش به فینال مسابقات قهرمان اتحادیه بانوان تنیس جهان سری B راه یافت تا دست آخر هم‏وطنش را با اقتدار شکست دهد و به جایزه 200 هزار دلاری قهرمانی این رویداد بزرگ دست یابد.

به گزارش خبرنگار ورزشی تابناک؛ رقابت‏های برترین قهرمانان اتحادیه تنیس جهان در گروه B در حالی به میزبانی بالی اندونزی برگزار شد که ارغوان تنیسور دختر ایرانی‎اصل کشور فرانسه توانست با پشت سر گذاشتن حریفانش به دیدار نهایی راه یابد و با تصاحب یک پیروزی ارزشمند برابر رقیبی که چندین بار رضایی را ناکام گذاشته بود، به قهرمانی دست یافت.

در این مسابقات که به میزبانی بالی اندونزی برگزار شد، 12 تیسور حاضر ابتداً در چهار گروه به رقابت پبرداختند که رضایی در گروه D، در بازی اول برابر سابینه لیسیکی حریف آلمانی‏اش که نفر 25 جهان است به میدان رفت و وی را با اقتدار پشت سرگذاشت تا با کمترین فشار به دور دوم برای مصاف با دیگر رقیبش که در جمع سی تنیسور برتر جهان قرار دارد، برسد. وی در دور دوم حریف مجارستانی‏اش را برد و بدین شکل به مرحله نیمه‏نهایی راه یافت.

در نیمه نهایی نیز که شنبه برگزار شد، ماریا خوزه سانتینز سانچز حریف اسپانیایی رضایی با نتیجه 6 بر 2 و 6 بر 3 شکست را پذیرا شد تا دختر تنیس ایران که با پیروزی‏های اخیر از جایگاه 50 به رده 44 جهان ارتفاء پیدا کرده، خود را برای پیروزی در دیدار نهایی و قهرمانی در این رویداد آماده سازد.

رضایی روز یکشنبه برابر نفر دوازدهم تنیس بانوان جهان به میدان رفت که مصاف سختی برای این تنیس‏باز ایرانی‏الاصل تلقی می‏شد، چرا که حریف فرانسوی ارغوان تاکنون دوبار با او روبرو شده بود و هر دو بار ناکام مانده بود اما او همانگونه که همیشه می‏‏گوید، عادت ندارد بارها از یک حریف شکست بخورد که این عزمش را در رویارویی با سافینا به نمایش گذاشته بود.

ماریون بارتولی فینالیست ویمبلدون برای بار سوم برابر ارغوان رضایی به میدان رفت اما این بار نتوانست پیروزی‏های گذشته‏اش را در این دیدار 62 دقیقه‏ای تکرار کند.

ارغوان رضایی که با سرعتی باورنکردنی آغاز کرده بود، در ست اول با نتیجه 7 بر 5 برابر این تنیسور فرانسوی به برتری رسید تا پس از پایان این ست، حریفش به واسطه مصدومیت از ناحیه ران برای ست دوم حاضر نشود و اینچنین رضایی جایزه 200 هزار دلاری قهرمانی از مجموع جایزه 600 دلاری این رویداد را از آن خود سازد و اشک را دیدگان حریفش جاری سازد.

رضایی که احتمالاً با این پیروزی صعودی چشمگیر در رده‏بندی تنیس بانوان خواهد داشت و برای نخستین‏ بار میان سی تنیسور برتر جهان قرار خواهد گرفت، پس از این قهرمانی بدون مصدومیت و در اوج آمادگی، تمرینات خود را برای حضور در مسابقات بزرگ تنیس ملبورن و جنگیدن برای کسب بهترین نتیجه در این رویداد از سر خواهد گرفت.

گفتنی است، در مسابقات برترین‏ قهرمانان تنیس جهان سری A که به میزبانی قطر برگزار شد، دیگر چهره‏های شاخص تنیس جهان حضور داشتند که در نهایت خواهران ویلیامز عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خبرنگار تابناک کی اونجا رفت که شما نوشتید؟!
خدا حفظش کنه. یکی آبروداری میکنه
لطفا عکس را اصلاح کنید...خانمی که پشت به دوربین است ارغوان است نه خانم روبرویی...اگه عکسی ازش ندارین براتون بفرستم
خوب چه اشکالی داره بی حجابی
خدا ببخشدش به پدر و مادرش
...ارغوان شاخه هم خون جدا مانده من !
درود بر تو !دختر ایرانی ! پایدار و سرافراز باشی!
چرا عكس خانم هاي ورزشكار بيشتر از آقايون كار مي شه ؟!!!
چرا این خانم با مانتو روسری در این مسابقات شرکت نکرده! اگه یه بار کهریزک بره حالش جا میاد!
يادش بخير يه روزي فكر كنم روزنامه جامعه بود كه به خاطر چاپ عكس زن فوتباليست توقيف شد اخر الزمان شده الان شما عكس اين جوري تو سايت ميذاريد. مثل خيلي دوست داريد بريد تعطيلات!!
زنده باشی بانو . زنده باشی
به حرف های دوستانی که از گنداب کهریزک نوشیده اند توجه نکن
برای اون آقایی که گفته چرا به این توجه میکنید و این خانم رو با انوشه مقایسه کرده، بگم که این شخص رو خود رئیس جمهور نیز تایید کرده. الان هم راکتش پیش احمدی نژاده.
احتمالا اگر عكس عريانتري مي گذاشتيد بعضي ها به دموكراسي و آزادي مي رسيدند. واقعا اين خبر بدون عكس چه ايرادي داشت؟ حالا مگر چكار كرده؟ اين همه جوان با استعداد مومن داخل كشور داريم به فكر اونها باشيم. شد قصه انوشه انصاري كه اين همه در رسانه ها و حتي راديو تلويزيون ازش خبر پخش كردند ولي خانم عارش اومد يه بار اسم ايران رو ببره! يعني غير اين ها ديگه كسي آدم نيست؟ قهرمانان واليبال نشسته ما كه بيشتر از امثال اين خانم شايسته تقديرند
زنده باد نامت ایران وزنده باشی ارغوان قهرمان.
من واقعا شرمندم که افرادی چشم درخشش نابغه های ایرانی را به صورت دستمال به دست دیکتاتور ها ندارند.
خوب همتنو سرکارگذاشتندتابزنیدتو سروکله هم دیگه ...برید فکر نون بکنید که داره حی گرون میشه اون دختره که دویست هزاردلارشو گرفت ورفت
دختر تنیس فرانسه ،نه ایران
چی شده وااسلاما وااماما و واشهدا و وا ..... سر نمیدین . به نظر میرسه شما هم بوقلمون صفتین بخدا اگه این حکومت بره و یه حکومت غیر دینی حاکم بشه جز اولین کسانی خواهید بود که فیلم .... تولید و پخش می کنین!
20
20
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی