بازدید 22901
کودکان همچنان قربانی بی مسئولیتی مسئولان/ لایحه حمایت از کودکان همچنان در مجلس خاک می خورد

«پریا» ۵ ساله بعد از آزار جنسی به کُما رفت

رئیس اورژانس اجتماعی کشور پرونده آزار جنسی دیگری را روایت می‌کند که متاسفانه در این حادثه، دختربچه ۵ ساله بعد از آزار جنسی به سرش نیز ضربه ای وارد شده و به کما می رود.
کد خبر: ۷۱۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰ 30 July 2017
رئیس اورژانس اجتماعی کشور پرونده آزار جنسی دیگری را روایت می‌کند که متاسفانه در این حادثه، دختربچه ۵ ساله بعد از آزار جنسی به سرش نیز ضربه ای وارد شده و به کما می رود.

حسین اسدبیگی در گفت‌وگو با فارس، گفت: روز گذشته ساعت 7:45 صبح از بیمارستان مدرس شهرستان ساوه با اورژانس اجتماعی 123 ساوه تماس گرفته شده و گزارش می‌دهند که یک دختربچه 5 ساله مشکوک به ضربه مغزی به بیمارستان آورده شده است.

وی ادامه داد: همکاران سریعاً‌به محل اعزام می‌شوند و مشاهده می‌کنند که کودک در حال اغما بوده و در حالی که با مادر صحبت می‌کنند می‌بینند که اطلاعات ضد نقیض می‌دهد.

اسدبیگی گفت: در نتیجه با دادستانی ساوه هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود و به کلانتری دستور داده شده که مادر کودک بازداشت و تحت بازجویی قرار گیرد.

وی افزود: هنوز این کودک در حالت کماست و احتمال آزار جنسی برای او وجود دارد اما تا زمانی که آزمایش پزشک قانونی صادر نشود هیچ ادعایی نمی‌توان کرد،‌ضربه مغزی وارد شده و احتمال چند بار ضربه هم وجود دارد.

رئیس اورژانس اجتماعی کشور گفت:‌ مادر در اظهارات خود گفته که کودکش را به پارک برده و پس از اینکه به خانه می‌آورد پیتزا سفارش می‌دهد اما چون این زمان طولانی می‌شود به کودکش می‌گوید خودش می‌رود تا پیتزا را بگیرد و وقتی برمی‌گردد می‌بیند که کودک روی زمین افتاده است .

اسدبیگی ادامه داد: با سوالات بیشتر از مادر اطلاعات ضد و نقیضی مشخص شد چرا که حتی گفته دو هفته پیش کودکش از سرسره زمین خورده و پایش در رفته و اکنون نیز دوباره به این شکل بیهوش شده است یا ابتدا گفته که دفترچه بیمه‌اش را به بیمارستان داده اما پس از پیگیری دیده‌ایم که دفترچه‌ای نداشته است یا جویای شماره تلفنش شده‌ایم گفته تلفنی ندارد و وقتی پرسیدیم که چگونه پیتزا را سفارش داده گفته است شماره را نمی‌دهم در نتیجه دستگیر شده است.

وی تصریح کرد: این مادر و کودک تنها زندگی می‌کردند و گاهی در خانه اقوام مانند برادر هم رفت و آمد داشتند.

اسدبیگی گفت: متأسفانه اکنون این کودک 5 ساله در اغما است و ممکن است دچار مرگ مغزی شده باشد منتظر نظر پزشک قانونی هستیم و مادر نیز در بازداشت به سر می‌برد.

رئیس اورژانس اجتماعی کشور گفت:‌پدر این کودک نیز 5 سال پیش از مادرش جدا شده است.

وی گفت: از نیروها و همکاران بیمارستانی که در زمان گزارش‌‌دهی به موقع به اورژانس اجتماعی همکاری لازم را دارند باید تشکر کرد و خواهشمندیم که سایر بیمارستان‌ها نیز همکاری لازم را برای گزارش موارد این چنینی داشته باشند تا بتوانیم در اسرع وقت رسیدگی لازم را داشته باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۶۶
چیزی ندارم که بگم !!!!!!! جز تاسف به حال میهنم
چرا تا موضوعی تایید نشده رسانه ای میکنید؟این که ما در جامعه دچار آشفتگی روانی هستیم بخش عمده ای از آن حاصل جوسازی رسانه است‌.مگه موضوع آزار جنسی این کودک تایید شده که شما تیتر زده اید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
نظر متخصصان این است که با خبر دادن به مردم از میزان جنایت کم میشود. بسیاری از مجرمان فکر میکنند که به سادگی میتوانند از مکافات بگریزند در حالی که اخبار آنها را آگاه خواهد کرد که ممکن است به این سادگی نباشد.
چیزی ندارم که بگم !!!!!!! جز تاسف به حال میهنم
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
خوب بابا، یه بار گفتی
هر دم از این باغ بری میرسد!
صبر مردم در قبال این مسائل حدی دارد.اقایان قبل از پر شدن کاسه صبر تدبیری بیندیشند وقوانین مشخص در باره کودک ازاری وضع شود وبانکی از افراد متهم به کودک ازاری حتی کسانی که فقط شروع به اقدام کرده اند تشکیل شود.این وضعیت یک جامعه اسلامی نیست وادامه این وضع اصلا قابل تحمل نیست.
جدا كه ايران محله گل و بلبل شده .
هردم ازاین باغ بری میرسد
تازه ترازتازه تری میرسد
فقط میبشه گفت جای تاسفه !
کجای این گزارش آزار جنسی است؟ دقت بفرمایید.
پروردگارا خودت به داد کودکان سرزمینم برس.
چرا هیچ کس وهیچ قانونی کاری نمی کند؟ما به کجا داریم می رویم .این است اون تمدنی که مدام ادعاش را داریم؟پنج هزار ساله؟؟؟؟پنج دقیقه ای هم دیگر نیست
مشخص است که مادر کودک در ارتباط با این حادثه میباشد.
سکوت برای مرگ انسانیت برای هویدا شدن هویت شیطان در ذات انسان بی نفس سکوت برای قتل کودکان برای سنگدل شدن این دوپای عصیانگر سکوت برای تعرض به معصومیت برای جنایت برای خنده تلخ وسوسه ای شنیع سکوت برای رسوای بی دین سکوت برای رخت بستن اخلاق سکوت برای ساکت ماندن برای به بن بست خوردن انسان سکوت برای ناگفته ماندن راز کیهان سکوت برای مصیبت برای زشتی اعمال بی ایمان سکوت تا بی نهایت .........
مجازات ها متاسفانه اصلا بازدارنده نیست. نهایت آن اعدام که فردی که این چنین جنایاتی را انجام میدهد چیزی برای از دست دادن ندارد. وقتی کشور در فقر و بیکاری قلط میزند هر روز بیشتر شاهد این جنایات خواهیم بود. شما یک نگاه به نروژ بیاندازید زندانی ها را در هتل نگه میدارند با پلی استیشن و بهترین امکانات. نروژ فقط 6 میلیون جمعیت داره اما همه ملیونر هستند. اما ایران حدود 120 ملیون نفر جمعیت دارد که حدود 20 ملیون نفر آنها واقعا زندگی میکنند مثل پزشکان و مدیران دولتی و بقیه فقط سیاهی لشکرند و باعث مشکلات فراوان در توسعه این کشور هستند. چاره کار فقط کنترل جمعیت است.
هر دم از اين باغ بري مي رسد.
بابا به خدا خسته شدیم و افسرده بس که از این دست اخبار شنیدیم. از بودن نام انسان به خودمون شرمساریم وقتی که امثال این بی وجدانها نام انسان رو به روی خودشون میگذارن.
اگر رسیدگی به جرمهای اجتماعی واخلاقی مثل جرم سیاسی وفکری بود اینقدر جنایات زیاد نمی شد
وقتی هیچ اقدامی برای جلوگیری از این اتفاقات انجام نمی شود و هیچ قانونی اصلاح نمی شود دانستن آن چه فایده دارد دیگر دوست نداریم بشنویم. مردم ما هم فقط آخ و اوخ می کنند نه کمپینی نه گردهمایی نه اعتراضی و نه فریادی.

تا به کی چون جغد بر ویرانه های خویش می نالیم.
هر روز بهتر از ديروز.مردم مملكت ما دارن به كجا ميرن؟ اين طفل معصوم ها چه گناهي دارن كه تو جامعه ما ديواري كوتاه تر از اونا پيدا نمي كنن. اسم مادر حيفه كه براي اين زن بذارن. تا كي خواب غفلت. تو كه نمي توني بچه نگه داري بيخود مي كني بچه دار ميشي.
ای خدا گاهی وقتا میگم چرا ایرانیم
متاسفانه کودک و دختربچه
جامعه ایران داره به سمت جامعه اعراب جاهلیت که دختران رو نابود میکردن، پیش میره؛ واقعا تاسف آوره
خدا به خیر کنه.چرا امار کودک ازاری تو ایران بالا رفته؟
بفرما ...
باز هم خبر تکراری ....
به کجا میریم واقعا؟!
تعداد بیماران جنسی بسیار بالا رفته باید مکانهایی برای این موارد با فتوای مجتهدین فراهم شود وگرنه هزینه های سنگینی باید بدهیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
الان خارج از کشور که پر از خانه فحشا هست تجاوز صورت نمیگیره؟ اونجا هم آمار تجاوز بالاست. پس مشکل از فکر خرابه نه کمبود امکانات جناب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
رو چه حسابی میگید در خارج از کشور(احتمالا منظورتون غربه) آمار تجاوز بالاست؟ عزیز من در غرب، حتی اگه یک شوهر یک روز در حالیکه همسرش راضی به رابطه نیست،باهاش ارتباط برقرا کنه،این کار تجاوز محسوب میشه. آماری که غربی ها از تجاوز اعلام میکنن با در نظر گرفتن چنین مواردیه !
ستایش آتنا بنیتا و این بار پریا
و هزاران کودک دیگر...
تا کی...اخه اینا چه موجوداتی هستند که سراغ بچه میرن
تجاوز و قتل یک دختربچه مجازاتی ندارد چون باید دیه چند ده میلیونی پرداخت شود. اصلا جان زنان و زندگیشان ارزشی ندارد در هر مرحله از زندگی. برای حجابشان صد تا پلیس هست ولی برای امنیتشان هیچی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
نه چه ارزشی داره؟
تازه خانواده اون دو تا دختر معصوم آتنا و بنیتا باید نصف دیه رو پرداخت کنن تا قصاص صورت بگیره چون دیه زن نصفه مرده که البته چون جرمشون به اون شکل بوده نصف دیه از خزانه دولت پرداخت میشه
آدم نمیدونه بخنده یا گریه کنه
اي کاش قانون حمايت از کودکان مصوب شود
ای بابا... گل بگیرید درشو
یه مشت آدم بیخود بی مسئولیت فقط بلدن بچه درست کنن نه اونقدر فهم دارن که این طفل معصوم تربیت میخواد آرامش میخواد امنیت میخواد نه اونقدر شعور که جلوگیری کنن وقتی زندگی خودشون اینقدر نابسامان هست نگذارن بچه گیرشون بیاد
آزار جسمی یا جنسی؟!! چرا ما ایرانیا اینجوری شدیم!!!؟؟/
كجاي اين مطلب حرفي از ازار جنسي است ؟ ! . . .
وای خدای من حال آدم بهم می خوره!

وقتی مسئولین محترم افزایش جعمیت و فرزندآوری را بدون آموزش های لازم تبلیغ می کنند باید منتظر فجایع بدتری هم

باشیم. این بچه هایی که امروزه انواع آزار و اذیت های روحی و جسمی رو تحمل می کنند بعدها در بزرگسالی انواع

بیماری های روانی را خواهند داشت و حتی میشه گفت بزهکاران آینده هستند.
وای خدای من حال آدم بهم می خوره!
خدا رحم کنه...
اینقدر اینگونه اخبار رو تو سطح جامعه پر رنگ نکنید. اینجوری هیچکس دیگه میل به زندگی تو این مملکت رو نداره به خدا. پژمرده شدیم از بس خبر بد شنیدیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
دروغگویی و پنهان کاری بدتره، وقتی فساد رو پنهان میکنن، در لایه های زیرین جامعه شدید تر میشه
اخه چطور میتونن با بچه این کارها را بکنند. چقدر یکی میتونه وحشی باشه پس فرقت با حیوون چیه؟ داریم به کجا میریم؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
فرقش اینه که هیچ حیوونی با بچه خودش این کار رو نمی کنه.
تیتر رو اصلاح کنید خواهشن احتمالا مادرش زده تو سرش کجاش آزار جنسی بود???
اگر رسیدگی به جرمهای اجتماعی واخلاقی مثل جرم سیاسی وفکری بود اینقدر جنایات زیاد نمی ش
تعداد بیماران جنسی بسیار بالا رفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
تقصیر سند 2030 هست .
خاااااک بر سر مادرش.
آقایون وقتی شما صیغه را براتون آزاد کردند و از هر سنی تا هر سنی بی وقفه می تونین صیغه کنین آخه چرا بچه ها ....
الف، ب ، پ .....اتنا، بنیتا، پریا ...... :((
یه زمانی زوج هایی که میگفتند دوست ندارند بچه دار بشوند به دلیل اینکه چه لزومی دارد به جمعیت اضافه کنند ، را میگذاشتیم به حساب ژست های روشن فکری. ولی حالا انگار راست میگویند... حق دارند.
آمار بالا نرفته فقط یه اتفاق خوب افتاده و دیگه پنهان کاری نمیشه.
خاكبرسر اون مادري كنن كه وظيفه اش از مادري فقط ماله كشيدن روي كاراي اطرافيانش باشه! فرزندش رو فدا كنه و دروغ بگه و مثل بدبختها از همه چيز و همه كس بترسه!
بترسه كه چي بشه! زندگي اش رو براي كي و چي و كدوم خري حفظ كنه! مرگ از اين زندگي بهتره!!!!!!!! خيلي هم بهتره!
حالم از اين زنهايي كه فكر مي كنن بچه دار شدن فقط نه ماه بارداري و بعد هيچي به هم مي خوره! انگار زن بودن و مادر شدنشون از سر وظيفه يا مثل يك فرمول گنگ رياضيه كه هيچوقت هم نتونستن درست حلش كنن!!!!!!!!!
خدايا! قهرت نياد ولي اينا مادر نمي شدن چيزي از آسمون و زمينت كم نمي شد! به غير از عذاب هر روزه ما!!!!!!!!!!
كودكان خياباني همه در معرض اسيب اجتماعي هستند و بزهكاران اينده وقتي كودكي همسن خودش را در ماشين خنك و لباسهاي قشنگ و در اسايش ميبيند دچار عقده و در بزرگي مجرم مي شود
فتبارک الله احسن الخالقین
این حجم از بیکاری و فقر و بی فرهنگی در ایران بی سابقه ست .. تبعاتش همین چیراییه که میبینیم .بابا کمی به جای اختلاس مردم رو دریابید داریم با سرعت نور میریم جهنم
چرا قضات حضانت كودكان را بعد از طلاق به افرادي كه صلاحيت ندارن ميدن
اين فرد ميتواند والدين كودك باشد
اگر هيچ يك از والدين شرايط حضانت را ندارند بايد كودكان به مراكز ي كه به اين منظور ايجاد شده اند سپرده شوند
يك مورد هم كرج بود
يكي هم شوهر دومش يا ناپدري به همين دلايل كشته شد
اگر قوانين ايراد دارد بايد اصلاح شود
تنها راه نجات اين مملكت يك اموزش و پرورش به روز و قوى ه..باور كنيد.
چرا با وجود این همه دستگاههای فرهنگی و اینهمه تبلیغ و منبر و محراب جامعه ما به این انحطاط و سقوط اخلاقی رسیده؟؟؟؟؟؟
احتمالن مادر بچه با مرد دیگری ارتباط نامشروع داشته و اون مرد به دختر تجاوز کرده. به همین خاطر مادر سعی میکنه قضیه رو لاپوشانی کنه تا گندی که خودش به بار آورده بر ملا نشه.
برای پیوستن به کمپین #تصویب_قوانین_حمایت_از_حقوق_کودکان به آدرس @OurIranKidsBot در تلگرام مراجعه کنید. با تشکر
ببخشید من پیراهن آستین کوتاه با شلوار جین تنمه
دستم هم یه گوشی هوشمند هست که صد برابر ویدیو های قدیم میتونه فیلم پخش کنه و ضبط کنه
آیا من میتونم نظر بدم یا فقط خودی ها که به خدا وصلن میتونن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امام زمان
گزارش رو چند بار خوندم بالاخره فهميدم چي ميگه . . . مادري بچه اش رو آزار جنسي داده بعد زده تو سرش . . . تابناك متشكريم
اقایان این افراد را سریعا جلو مردم گوش ودماق ببرید ولاشه انها را در خیابان ببندید دنبال ماشین اگر صدها نفر هم باشند باید این کار را کرد هی می گویند این افراد روانی هستند
یکی از دلایل اصلی اینکه دختران کم سن وسال هدف ربایش و اذیت و آزار جنسی قرار میگیرند این است که متاسفانه والدین آنها به بهانه اینکه آنها بچه هستند و هنوز تکلیف نشده اند ، آنها را برهنه و بدون پوشش مناسب بیرون میاورند.
همه ما مقصریم ... به ریشه های خشونت بی توجهیم ...انواع خشونت به اشکال مختلف به هم مرتبطند و همدیگر را تقویت می کنند...
لعنت به مادرش که یاور شیطان و فرعون از خدا میخواهم او را با فرعون محشورکند برای دو روز دنیا چکارکرده! به فرمایش قرآن : کشته باد انسان چقدر کفر می ورزد؟ دورود بر روح پاک و مطهر پریا که خالقش او را برگزید و به میهمانی خودش برد و از زندگی تلخ راحتش کرد.دوستت داریم پریا خدا حافظ تا قیامت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی