بازدید 3735

انتقاد آیت‌الله‌جنتی از وضع تحریم‌های تازه علیه‌ایران

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: وضع تحریم‌های جدید آمریکا علیه نظام یک هشدار و دست رد به سینه کسانی است که همچنان تصور می‌کنند عادی سازی روابط با آمریکا و برجام و غیر برجام می تواند مشکلات کشور را رفع نماید.
کد خبر: ۷۱۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵ 26 July 2017
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: وضع تحریم‌های جدید آمریکا علیه نظام یک هشدار و دست رد به سینه کسانی است که همچنان تصور می‌کنند عادی سازی روابط با آمریکا و برجام و غیر برجام می تواند مشکلات کشور را رفع نماید.

به گزارش ایسنا، جلسه هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری عصر امروز چهارشنبه ۴ مرداد به ریاست آیت الله جنتی در دفتر دبیرخانه این مجلس در تهران برگزار شد.

در این جلسه تبادل نظر پیرامون دستور کار جلسه مشترک هیئت رئیسه و ر ؤسای کمیسیونها که صبح فردا تشکیل خواهد شد و نیز بررسی طرحهای ارجاعی کمیسیونها از موضوعات جلسه امروز هیئت رئیسه خبرگان بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری نیز در سخنانی، ضمن تبریک دهه کرامت به مسأله قدس و انتفاضه فلسطین اشاره کرد و تأکید کرد: تنها راه حفظ عزت مردم مظلوم فلسطین، مقاومت است که بحمدلله امروز مردم و جوانان فلسطینی به این نتیجه مهم رسیده و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را در دستور کار خود قرار داده اند.

جنتی در ادامه با اشاره به تحریم های اخیر دولتمردان آمریکا علیه جمهوری اسلامی آن را محکوم کرد و گفت: وضع تحریم های جدید آمریکای جنایتکار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی یک هشدار و دست رد به سینه کسانی است که همچنان تصور می‌کنند عادی سازی روابط با آمریکا و برجام و غیر برجام می تواند  مشکلات کشور را رفع نماید.

وی افزود: همچنین غیر قابل اعتماد بودن دولت آمریکا که از ابتدای انقلاب اسلامی و در فرمایشات مکرر مقام معظم رهبری بر آن تأکید شده بر همگان روشن گردید. ما ضمن محکوم نمودن این اقدام نابخردانه اعلام می کنیم ملت مقاوم ایران اسلامی هیچ واهمه و نگرانی از این نوع اقدامات خصمانه آمریکا ندارد و ۳۸ سال است که با مقاومت نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در پایان در خصوص تضعیف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز هشدار داد و افزود: این نهاد انقلابی که میراث حضرت امام خمینی (ره) همچنان خاری بر چشم دشمنان از انقلاب و آرمانهای آن حفاظت و پاسداری خواهد کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی