بازدید 14916
۱

قاتل آتنا دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: پس از بازرسی‌های انجام یافته قاتل آتنا دختر گمشده پارس‌آبادی دستگیر شد.
کد خبر: ۷۱۱۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷ 10 July 2017
 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: پس از بازرسی‌های انجام یافته قاتل آتنا دختر گمشده پارس‌آبادی دستگیر شد.

ناصر عتباتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: جسد بی‌جان آتنا اصلانی دختر نوجوان پارس آبادی که حدود 20 روز پیش مفقود شده بود از منزل فردی که در پنجمین روز مفقودی دستگیر شده بود کشف شده و طبق نظریه اولیه پزشکی قانونی استان زمان فوت آتنا اصلانی به روز مفقود شدن او برمی‌گردد.

وی افزود: فرد مظنون به سارق آتنا اصلانی در پنجمین روز مفقودی آتنا بازداشت شده بود که امروز به قتل این دختر نوجوان پارس‌آبادی اعتراف کرد و پس از بازرسی‌های انجام یافته مشخص شد که جسد این کودک به صورت حرفه‌ای مخفی شده و به طور حتم پس از طی مراحل قانونی برخورد قانونی با این قاتل انجام خواهد شد و به اشد مجازات خواهد رسید.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: در حدود 20 روز پیش با اعلام مفقود شدن دختر نوجوان پارس‌آبادی ماموران و کارشناسان زبده مرکز استان وشهرستان پارس‌آباد تحقیقات فنی زیر نظر بازپرس مرکز استان و پارس‌آباد را آغاز کردند که متاسفانه در تحقیقات به این نتیجه رسیدیم که آتنا اصلانی به قتل رسیده است.

عتباتی بیان کرد: انتظار ما از همشهریان و اصحاب قلم و رسانه این است که از گمانه‌زنی‌ها و جوسازی‌ها تا حد امکان پرهیز شود تا بتوانیم بررسی این پرونده را با جدیت و بدون مشکل در دستور کار قرار داده تا پس از مشخص شدن دلیل و انگیزه اصلی قتل آتنا اصلانی اطلاع‌رسانی‌های لازم در این زمینه انجام شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱
شکنجه به مدت 20 سال و بعد اعدام ..
فیلم شکنجه هم بصورت زنده هر شب از همه شبکه های تلویزیونی همزمان پخش شود.
خواهش میکنم گوش کنید تا این اتفاق ها دیگر تکرار نشود
تابناک ممنونم
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی