بازدید 4633

روزی که وزیربرای تخریب کی‌روش تشویق شد

کد خبر: ۶۹۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 28 May 2017
تیم‌های باشگاهی ایران در لیگ قهرمانان آسیا و طی 5 بازی پیاپی مقابل نمایندگان قطر ناکام ماندند و حتی یک پیروزی هم کسب نکردند.
 
به گزارش تابناک ورزشی،دو بار استقلال خوزستان مقابل لخویا ناکام ماند (در مرحله گروهی)، دو بار پرسپولیس برابر الریان در قطر و تهران متوقف شد و بازی پنجم هم که همین تساوی پرسپولیس و لخویا در ورزشگاه خالی آزادی بود. این نتایج را بگذارید کنار پیروزی‌های کی‌روش مقابل قطر که باعث سربلندی تیم ملی هم شد. همین امسال در مقدماتی جام جهانی تیم‌ملی دو بار از سد قطر گذشت و حتی در خانه حریف این تیم متمول را شکست داد.   
 
یاد روزی افتادیم که وزیر وقت ورزش در همایش مربیان ایرانی (کانون مربیان) علیه کی‌روش صحبت کرد و کلی سوت و کف برایش زدند! ای کاش آن مربیان به جای شوق و ذوق کردن بابت حرف‌های وزیر سطح فنی خود را بالا می‌بردند تا امروز ما حسرت پیروزی بر تیم‌های عربی را نخوریم.
 
سال‌هاست که تیم‌های ایرانی حتی به جمع 4 تیم برتر آسیا نمی‌رسند اما وقتی تیم ملی به عنوان صدرنشین راهی جام جهانی می‌شود انگار کی‌روش وظیفه‌اش را انجام داده است! او باید کره و قطر و ازبکستان و چین و... را ببرد چون پول زیادی می‌گیرد ولی بقیه اگر چپ و راست به نمایندگان قطر و عربستان ببازند ایرادی ندارد!
روزی که وزیربرای تخریب کی‌روش تشویق شد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی