بازدید 6268

جوان های والیبال ایران،بازی های اسلامی را فتح کردند

ایران در ششمین و آخرین دیدار خود در این رقابت ها در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 16، 29 بر 27 و 25 بر 18 به پیروزی رسیدند تا با اقتدار و بدون شکست عنوان قهرمانی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را به دست آورند.
کد خبر: ۶۹۶۳۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵ 21 May 2017
تیم والیبال جوانان ایران با پیروزی 3 بر صفر مقابل آذربایجان میزبان، به عنوان قهرمانی و مدال‌ طلای مسابقات بازی های کشورهای اسلامی رسید تا سی‌امین طلای ایران نیز کسب شود. 

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ایران در 3 ست متوالی و با نتایج 16 بر 25، 27 بر 29 و 18 بر 25 آذربایجان را شکست داد و بر سکوی نخست ایستاد.

مرحله نهایی مسابقات والیبال چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی امروز (یکشنبه) با دو دیدار در سالن هال کریستال شهر باکو پیگیری شد. در دیدار نهایی این رقابت ها تیم ملی والیبال جوانان ایران به مصاف تیم ملی جمهوری آذربایجان میزبان این بازی ها رفت و با شکست سه بر صفر حریف به مدال طلا و عنوان قهرمانی این رقابت ها دست یافت.

ملی پوشان جوان ایران در ششمین و آخرین دیدار خود در این رقابت ها در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 16، 29 بر 27 و 25 بر 18 به پیروزی رسیدند تا با اقتدار و بدون شکست عنوان قهرمانی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را به دست آورند.

جوان های والیبال ایران،بازی های اسلامی را فتح کردند

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی