بازدید 3510

نامه اعتراضی ستاد مبارزه با قاچاق کالا از نامزدها

کد خبر: ۶۹۲۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۰ 09 May 2017
معاون حقوقی، امور مجلس و بین الملل ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در نامه ای به رئیس کمیته نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری نسبت به ادعای مطرح شده از سوی برخی نامزدهای انتخابات در برنامه های تبلیغی این افراد اعتراض کرد.

به گزارش ایرنا نقل از ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در نامه «مهدی مشایخی» به کمتیه نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری آمده است: پیرو نامه شماره 96/10380 /ص مورخ 12 اردیبهشت ماه 96 درباره ادعای مطرح شده از سوی برخی کاندیدای ریاست جمهوری پیرامون حجم قاچاق کشور، به رغم اطلاع رسانی مکرر این ستاد مبنی بر حجم 12.6 میلیارد دلاری قاچاق کالا در سال 95، ظاهرا به دلیل نبود ورود آن کمیته محترم، دوباره آقای قالیباف در برنامه پاسخ به پرسش های ایرانیان مقیم خارج از کشور شبکه جام جم مورخ 17 اردیبهشت ماه با اعلام میزان 25 میلیارد دلار و آقای رئیسی در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه دو مورخ 17 اردیبهشت با اعلام میزان 18 تا 30 میلیارد دلار حجم قاچاق ، آمار اعلامی را مورد خدشه قرار دادند.
 
رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این نامه افزود: از آنجا که به موجب ماده 16 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مرجع اعلام رسمی نرخ قاچاق ستاد است. عدم تمکین به قانون و رد آمار ستاد به عنوان مجموعه حاکمیتی متشکل از نمایندگان عالی سه قوه ، نهادهای نظامی، انتظامی و امنیتی از سوی کاندیدای ریاست جمهوری به عنوان مجری قانون محل تامل جدی دارد.
مشایخی در این نامه از رئیس کمیته نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری خواست که ضمن تذکر به کاندیداهای مذکور جهت اصلاح مطالب معنونه فرصت ارائه توضیح در این خصوص را در اختیار ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار گیرد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # قیام 15 خرداد
وب گردی