بازدید 6111
۲

نجات گاو ۲۵۰ کیلویی از درون چاه ۶ متری

کد خبر: ۶۹۰۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 02 May 2017
مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری سنندج از سقوط یک راس گاوبه درون یک چاه ۶ متری در جاده روستای برازان خبر دادو گفت: با استفاده ازتجهیزات لازم این گاو سالم از درون چاه بیرون کشیده شد.

به گزارش مهر، رامین اسدنژاد گفت: در یک حادثه یک راس گاو در جاده روستای برازان به درون چاه سقوط کرد که اهالی این روستا  از طریق سامانه ۱۲۵ درخواست کمک نمودند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه  گاو حیوان سنگین وزنی است بنابراین آتش نشانان این سازمان با تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهارداشت: این گاو که تقریبا ۲۵۰ کیلو وزن داشت به درون چاه ۶ متری سقوط کرده بود که با حضور آتش نشانان در محل حادثه توانستند گاو را بصورت سالم از درون این چاه بیرون بکشند.

 اسد نژاد همچنین از وقوع آتش سوزی در مغازه پارچه فروشی در بازار آصف سنندج خبر داد و گفت: طی تماس تلفنی شهروندان خبر آتش سوزی  در این مغازه به این سازمان گزارش داده شد.

 وی اضافه کرد: پس از اعلام حادثه بلافاصله نیروهای ایستگاه شماره  یک آتش نشانی به محل  حادثه اعزام شدند  و عملیات اطفای حریق را انجام دادند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج علت حادثه را سیم کشی غیر استاندارد و غیر اصولی از کنتور برق و بار اضافی بر روی آن ذکر کرد و گفت: متاسفانه در سالجاری این دومین باری است که مغازه پارچه فروشی دچار آتش سوزی می شود.

اسدنژاد اظهار داشت: خوشبختانه با حضور بموقع آتش نشانان از سرایت آتش به مغازه های مجاور جلوگیری شد و این حادثه هم با کمترین خسارات مهار شد.

وی بیان کرد: سیم کشی های غیر استاندار د و استفاده نادرست از وسایل برقی و گرمایشی در بیساری از مغازه ها می تواند خسارات جبران ناپذیر ی را به بار آورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
بیچاره رو تا در آوردن سرش رو بریدن گوشتش حیف نشه
الان آدما به 250 نزديك مي شوند ، اين گاو بيچاره سنگين وزنه ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی