بازدید 6136

دیدارپیکان-نفت جنجالی شد/داوربازی قهرکرد؛رحمتی داورشد!

داور این بازی در دقیقه 14 بازی در اقدامی عجیب محمد قاضی را از زمین اخراج کرد و جالب اینجاست که بعد از توافق مربیان دو تیم مبنی بر اینکه یک بازیکن دیگر به زمین بیاید، بازهم همرنگ داور مسابقه اجازه نمی‌داد که بازیکن جایگزین به زمین بیاید که البته دقایقی بعد داور اجازه داد تا وحید نجفی به جای قاضی به میدان بیاید.
کد خبر: ۶۷۹۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲ 25 March 2017
دیدار تدارکاتی تیم‌های پیکان و نفت تهران که امروز از ساعت 17 در ورزشگاه پیکان شهر آغاز شده بود، به جنجال کشیده شد.
 
به گزارش تابناک ورزشی،داور این بازی در دقیقه 14 بازی در اقدامی عجیب محمد قاضی را از زمین اخراج کرد و جالب اینجاست که بعد از توافق مربیان دو تیم مبنی بر اینکه یک بازیکن دیگر به زمین بیاید، بازهم همرنگ داور مسابقه اجازه نمی‌داد که بازیکن جایگزین به زمین بیاید که البته دقایقی بعد داور اجازه داد تا وحید نجفی به جای قاضی به میدان بیاید.
 
در نیمه دوم داور یک بار دیگر از کارت قرمز خود استفاده کرد و اینبار اکبر صادقی هافبک نفت را از زمین اخراج کرد که بعد از اعتراض‌های به‌وجودآمده داور بازی در اقدامی عجیب همراه کمک‌هایش زمین بازی را ترک کرد!
 
بعد از این اتفاق، بازی دقایقی متوقف شد که درنهایت کیانوش رحمتی مربی تیم پیکان به عنوان داور وسط انتخاب شد و دو نفر دیگر هم به عنوان کمک داور او را در امر قضاوت این بازی جنجالی همراهی کردند.
 
بازی تا دقیقه 65 با دو گل منشا در مقابل تک‌گل عیسی آل کثیر با نتیجه دو بر یک به سود پیکان در جریان است.
دیدارپیکان-نفت جنجالی شد/داوربازی قهرکرد؛رحمتی داورشد! 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی