بازدید 3084
۱

ترکیه روی درآمد گردشگری از ایرانیان حساب ویژه باز کرده‌ است

نایب رئیس فراکسیون میراث فرهنگی مجلس حفظ جان مردم از طریق برخورد با آژانس‌های مسافرتی متخلف که در راستای هدف مسئولان ترکیه و سود شخصی فعالیت می‌کنند را ضروری دانست.
کد خبر: ۶۷۸۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ 28 March 2017
 ترکیه روی درآمد گردشگری از ایرانیان حساب ویژه باز کرده‌ است/ لزوم افزایش تسهیلات برای سفرهای داخلی

شهاب نادری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اینکه شرایط حال حاضر کشور ترکیه برای حضور گردشگران ایرانی ناامن و نامناسب است، گفت: مقامات ترکیه بر روی درآمدی که از طریق گردشگری بدست می‌آوردند بسیار حساب باز کرده‌ و دقیقا به همین دلیل نمی‌توانند از سیل مسافران ایرانی به این کشور چشم‌پوشی کنند به همین دلیل با وجود ناامن بودن این کشور درصددند از طریق تبلیغات آژانس‌های گردشگری یا هر طریق دیگر این موقعیت را از دست ندهند.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی افزود: توصیه‌های چند روز اخیر مسئولان به مردم درخصوص ناامنی واکنش مقامات ترکیه را به همراه داشته و این به معنای سود بسیاری است که از ایران به این کشور روانه می‌شود اما با این وجود توان ضمانت جان آن‌ها را ندارند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید در این روزها بیش از گذشته ناامنی ترکیه را به مردم گوشزد کنند، افزود: مسئولان باید با تغییر شرایط سفرهای داخلی و افزایش تسهیلات و ایجاد گزینه‌های جذاب مسافران را به داخل یا حداقل به دیگر کشورهای اطراف که امنیت بیشتری دارند سوق دهند و در این بین تبادل توریسم با ارمنستان و تاجیکستان علاوه بر حفظ جان شهروندان ایرانی، فرصت مناسبی برای جذب گردشگر به ایران محسوب می‌شود.

نایب رئیس فراکسیون میراث فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری و مناطق آزاد مجلس با تاکید بر اینکه ترکیه میخواهد به هر قیمتی پول گردشگران ایرانی را از دست ندهد، افزود: اگر جان مردم برای مسئولان اهمیت دارد باید برخورد با آژانس‌های مسافرتی متخلف که در راستای این هدف مسئولان ترکیه و سود شخصی فعالیت می‌کنند و ارائه ایده‌های مناسب برای افزایش تمایل مردم به گردشگری داخلی جدی گرفته شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
اخه چرا به ارمنستان و تاجیکستان سفر کنند ترکیه بیشتر از اون کشورهای گدا کشنه جذابیت داره و مردم هم خودشون خوب میدونند به کجا سفر کنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی