بازدید 35762
با بررسی‌های «تابناک» آشکار شد؛

روایتی تازه و خواندنی از مافیای سیگار در کشور

این افراد از پیش از تأسیس شرکت انتظار ایرانیان تاکنون، امتیاز انحصاری توزیع سیگارهای کنت و دانهیل را که توسط شرکت BAT وارد ایران می‌شود، در اختیار داشته و دارند و راه‌اندازی انتظار ایرانیان با هدف در اختیار گرفتن مجوز واردات انحصاری مارلبرو انجام شد و این شرکت مدت‌های مدیدی در پی گرفتن مجوز انحصاری واردات سیگار مارلبرو بوده است.
کد خبر: ۶۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۰ 08 October 2009

بنا بر اخبار رسیده، به ظاهر قرار است در روزهای آینده، آقای «ح . م» از دوستان بسیار نزدیک آقای «ا . م» از نزدیکان دولت به مدیر عاملی شرکت دخانیات ایران منصوب شود.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، این شخص پیشتر عضو هیأت مدیره شرکت انتظار ایرانیان بوده که توسط شخصی به نام علی آقا حسینی ثبت و مدیر عاملی آن به خانم لاهوتی، همسر آقای آقاحسینی سپرده شده و اساس تشکیل این شرکت نیز بر پایه واردات انحصاری سیگار مارلبرو بوده است.

بنا بر این گزارش، این افراد از پیش از راه‌اندازی شرکت انتظار ایرانیان تاکنون، امتیاز انحصاری توزیع سیگارهای کنت و دانهیل را که توسط شرکت BAT وارد ایران می‌شود، داشته و دارند و تأسیس انتظار ایرانیان با هدف در اختیار گرفتن مجوز واردات انحصاری مارلبرو انجام شد و این شرکت مدت‌های مدیدی در پی گرفتن مجوز انحصاری واردات سیگار مارلبرو بوده است.

این گزارش می‌افزاید: این تلاش‌ها به دلیل مخالفت مدیرعامل سابق شرکت دخانیات ـ با توجه به تذکر وزارت اطلاعات، مبنی بر دارا بودن ریشه صهیونیستی مارلبرو ـ به نتیجه نمی‌رسد؛ ضمن اینکه در دوره کنونی مدیریت دخانیات نیز با وجود فشارهای برخی از نزدیکان دولت، باز هم با همین مانع روبه‌رو می‌شود.

نکته آنکه پس از این قضایا و ترس از ایجاد شایبه به دلیل صهیونیستی بودن مارلبرو، این شرکت از سوی اعضا منحل شده و هم‌اکنون وجود خارجی ندارد و این در حالی است که سیگار مارلبرو به دلیل مصرف زیاد در درون کشور به صورت گسترده و به شکل قاچاق وارد کشور می‌شود.

حال این پرسش و دغدغه هست که آیا آقای «ح . م» همچنان با توزیع کنندگان کنت و دانهیل و اعضای آن شرکت منحله مرتبط بوده و آیا همچنان سودای مجوز واردات انحصاری مارلبرو را در سر می پروراند؟

گفتنی است، چرخش مالی سالیانه فقط واردات قانونی سیگار ـ جدا از بحث قاچاق ـ به کشور حدود 1500 میلیارد تومان است که معمولا نزدیک به 50 درصد آن سود خالصی است که نصیب واردکنندگان و توزیع کنندگان می‌شود.

«تابناک» در صورت نیاز، اطلاعات تکمیلی را در روزهای آتی در اختیار افکار عمومی خواهد گذاشت تا برخی آدرس‌های نادرست در این باره که پیش از این نیز سابقه داشته، موجب تحریف واقعیات نشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۰
سخنرانی دیروز رهبر نکته جذابی برای شما نداشت که آن را منعکس نکردید؟!
از سیگار مهمتر نبود؟!
به پروژه ملعونین نپیوندید!
آره آدرس های غلط شما که راست میگین!
دیگه فقط فکر کنم حافظ شیرازی نمیدونه که سلطان سیگار تو این مملکت کیه .
بالاخره تحریمهای مردمی کار خودش رو کرد!یکی از مسئولیتهای مهم مجلس مبارزه با انحصار است که عامل ایجاد باندهای مافیایی در کشور می شود .بهتر است نمایندگان توجه خاص به این مسئله مبذول دارند.
دیگه به سیگار هم رحم نکردند...
وای بر شما!!!
سلطان سیگار رو که همه میدونن سایت تابناکه!
دست پیش گرفتین که پس نیفتین؟!
این آدرس غلط آدرس های دیگر مثل :
سلطان شکر
وارد نمودن قطعات خودرو و تحویل آن به ساطه گستر و ساپکو و ورشکست شدن قطعه سازان داخلی
من خودم در شرکتی کار می کنم که قطعه ساز هستند از ابتدای سال تا بحال 40 نفر را بیرون کردیم جون فروش مان کم شده است و بعدا فهمیدیم یک شرکت که وابستگی خاصی به دولت دارد قطعات را از چین وارد می کنه و تحویل سازه گستر می ده که ما هم گفتیم اگر قرار بر اینه ما بریم وارد کننده بشیم بجای تولید کننده. بخدا قسم اگر دروغ بگویم
چه کسی و ارگانی هست که به عملیات پنهان این آقایان رسیدگی نماید در جایی که خط کشی بنام احمدی نژاد وجود دارد و ما باید خودمان را با ایشان منطبق کنیم
چه خوب بود كه آقاي احمدي نژاد در حوزه اقتصادي انحصارات افراد و شركتها و گروهها را درهم مي كوبيد.
یاد باد آن روزگاران یاد باد
یادش بخیر بعد از سخنرانی احمدی نژاد در مورد مافیای سیگار این سایت شما بود که به تکاپو افتاده بود و با این و با اون مصاحبه می کرد که چمی دونم مافیای سیگار وجود ندارد و ...
حالا هم که ......
خلاصه که دکتر خوب ترفندی زد اون موقع که: ببینید صدا از کدوم ور در میاد می فهمید کار کیه
يكي بهش بگه كه جون مادرش به مارلبرو كاري نداشته باشه. همون وينستونو كه گند زديد بسه ...
همه فسادها و ازجمله همين موضوع زير سر خود شما ها است كه مثل خوره به جان ملت و دولت و رهبري افتاده ايد.
اللهم العنكم جميعاً
ببخشیدا....
ولی انقدر بدم میاد وقتی یه نفر میخواد صادقانه وقایع رو بیان کنه بهش انگ میزنن...!!!
مثلا دوستمون گفته: ((همه فسادها و ازجمله همين موضوع زير سر خود شما ها است كه مثل خوره به جان ملت و دولت و رهبري افتاده ايد.))
همه ی فسادها به خاطر نا آگاهی مردم و بی اطلاع بودنشونه. همه ی فسادها به خاطر بایکوت خبریه.
از دولت مافيا پرور چه انتظاري داريد؟
سلام اسامی مافیای سیگار برای شما خیلی آشناست دکتر مثلا نوک انگشت خود را نگاه کنید به کی اشاره میکند
شما كه مي گفتيد مافياي سيگار نداريم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بابا تابناک خیلی به کشفیاتت می نازیها پیشنهاد کنیم وازت اطلاعات رو بدن به شما !! خوبه نه ؟ راضی میشن >؟
آقای «ح . م».... آقای «ا . م».....شرکت انتظار ایرانیان ....??????اینا یعنی چه؟...به نظرم هدف نوعی باج خواهی و روکم کنی ست تا اطلاع رسانی.
اینها بعداز مافیای نفت قویترین مافیای قاچاق هستند و در همه نهادهای مرتبط کانال و عوامل دارند اگر یک مسئول با لیاقت و نترس در کشور در قوه مجریه و یا قضائیه پیدا شود که مرد باشد و پیگیری و برخورد کند جای امیدواری هست. فکر میکنید ما چنین مسئولی در کشور داریم؟ ابوذر
چه جالب!
این هم از اون حرفها بود
این مافیای سیگار که یک سرش دست خود ...ست.
چی شد تابناک جلوی سانسورو ول کردین
سالها بود که هرچی مخالفتون مینوشتن سانسور میکردین حالا چی شده آتیش زدین به مالتون؟؟؟!!!
اونم از سیگار شروع کردین که تخصصتونه!!
خدمت اون کاربری که گفته هدف از این خبر اطلاع رسانی نیست بلکه باجگیریه باید عرض کنم که نه داداش من اگه صحبت باجگیری و این مسائل بود تا حالا اینا بارشونو بسته بودن و رفته بودن، شما هم بهتره یه کم سرتو از زیر برف بیاری بیرون و به همه چیز اینقدر منفی نگاه نکنی.
تابناکیا حضرت عباسی مدیون امام و خون شهدایید اگه دست این آدما رو رو نکنید. من نمی دونم چه ملاحظه ای دارید که اسامی رو کامل نمی گید، ولی خب معلومه هنوز یه جو مرام و معرفت دارید وگرنه شما هم با اونایی که فقط بلدند با هوچی گری برای این و اون پرونده سازی کنن چه فرقی داشتید. به هر حال وظیفه سنگینی دارید. خداوند به شما اجر دهد.
برای من به عنوان یک ایرانی خیلی سخته وقتی می بینم بعضی افراد که متاسفانه ادعای زیادی هم دارند بی دلیل و مدرک و فقط بر اساس شنیده ها قضاوت می کنند و هر چه می خواهند می گویند. خداوکیلی انصاف، اخلاق، تقوا کجا رفته، بر فرض که این یک رسانه مستقل هم نباشد و هر از چند گاهی این مفاسد را نگوید، آن وقت فکر می کنید وضعمان بهتر خواهد شد. چشمها را باید شست، جور دیگر باید دید.
آقای علی اقا حسینی الان سه سال است که دلالی سیگارهای کنت و دانهیل و پال مال را انجام می دهد و با حجم عجیب و غریب تبادل مالی که معلوم نیست ایشان از کجا اورده اند هر روز بیشتر از روز قبل بر سرمایه خود می افزایند. در ادامه راه ایشان دو پسرشان هم قرار دارند که سعی می کنند با تمام قدرت وارد عرصه شوند. اقای آقا حسینی قصد دارند تا مارلبرو را از طریق انحصاری خودشان وارد کنند البته الان هم همینطور است ولی می خواهند رسمی بشود. من مشتاقانه منتظر افشا سازی شما هستم تا ببینم بالاخره کسانی پیدا می شوند که در برابر این مافیای مخوف و بزرگ و پولساز سیگار قد علم کند یا نه. واقعا ممنون از اطلاع رسانی خوب شما. لطفا برای تغییر نظر بازدید کنندگان بد بین هم که شده اسناد جدید را بزنید.
بچه ها زود نظراتتونو بنویسین، قیچی سانسورشون گم شده عجله کنین
بد نیست بدانید چند وقت پیش که بحث تحریم بیشتر بر روی ایران بود پیشنهاد شده بود که سیگار هم وارد نشود که یکی از نمایندگان آمریکا گفته بود که بهتر است سیگار چون برای سلامتی ضرر دارد جزو تحریم قرار نگیرد تا به سلامت ایرانیان صدمه وارد شود!!! حالا خودمان با دست خودمان داریم وارد میکنیم.
تابناک دوستت داریم فقط به همین دلیل که نمی ذاری آب خوش از گلوی این مفسدان و دروغگویان پایین بره. از رییس جمهور محترم هم می خواهیم که به مصداق «انظر الی ما قال و لا تنظر الی من قال» این قبیل اطلاع رسانی ها رو مد نظر قرار بدهند تا خدای ناکرده دوبار بعضی اطرافیان ناسالم دورشون نزنند. حالا از ما گفتن.
اون آقا یا خانمی که نظر اول رو داده و گفته همه چیز زیر سر تابناکه واقعا آدم با حالیه چون اولا نمی دونم با چه منطقی به این نتیجه رسیده که تمام مشکلات این مملکت 70 میلیونی فقط زیر سر یه سایت خبریه که نه خودش و آدمای پشت پردش فعلا هیچ قدرت اجرایی ندارند. ثانیا اینقدر اعتماد به نفس داره که یه تنه به جای ملت و دولت و رهبری نظر می ده. ثالثا خودش و همفکراشو از هر خطا و اشتباهی مبرا می دونه و لذا مجبوره چشمش رو بر حقایق ببنده و ناسزا بگه. نه عزیز من یه کم دور و برت رو بهتر نگاه کنی می فهمی که این خبرام نیست. اخه این ا . م رو که دیگه همه می دونند چی کارست.
تابناک جان اینهایی رو که نصفه و نیمه اسامی شون رو بردی، از چند سال پیش دست پیش رو گرفتند و به قول خودت با آدرس غلط دادن، افکار عمومی رو جوری مهندسی کردند تا یه چند سالی که سر کارند بتونند با تمام توان بهره برداری کنند. حسابش رو بکن، سالی 750 میلیارد تومان کم پولی نیست. اینقدر هست که قید حلال و حروم رو بزنند و حق الناس، آبروی مومن و قیامت رو فراموش کنند.
جالبه اگه دقت کرده باشین هر وقت تابناک خبرای اینطوری می زنه و دست بعضیا رو که فقط بلدند با هوچی گری و استفاده از تریبون های عمومی آبروی افراد رو ببرند، رو می کنه، نظرات بی دلیل و مدرک هم زیاد میاد که البته معلومه هماهنگ شده است و سعی می کنند تا این افشاگری ها رو تخطئه کنند. من موندم اینا چطوری می خوان جواب آبروی افراد رو بدند.
آقای رئس جمهور عزیز دوستانتان بنام شما قصذ بی آبروی تان را دارند با توجه به افشاگر ی دوره انتخابات همان 13 خرداد معروف لطفا این فردی که منتصب به شما است و قرار است رئیس دخانیات شود را بیشتر تحقیق کنید تا اتفاق ناگواری رخ ندهد از این جور کار ها نمی شود حمایت کرد وما که حامی شما هستیم شرمنده مردم می شویم فراموش نکنید که رای که به شما دادیم بهولایت دادیم نه به شخص شما لطفا در انتصاب بیشتر دقت کنید
احمدي نژاد حرف خوبي در قم نزد كه اين مسائل را مطرح كرد ولي چيزي گفت كه من از آن موقع نسبت به آن حساس شدم گفتند بگو كيه گفت ببينيد فردا از كجا صدا در مياد. فرداش شما خبر را به دروغ 5 ميليارد دلار اعلام كرديد در حالي كه من مستقيم به صحبت ها گوش مي كردم و گفت 5 ميليارد فقط. وبعيده شما حواستون نبوده باشه كه چي گفته و جالبه كه همين عبارت ايشان را به تمسخر گرفته بوديد كه تو اين مملكت 5 ميليارد دلار داره و من كلي جستجو كردم و اين خبر شما كلي پخش شد تا اين كه اصل فيلم رو اينترنت رفت و شما ضايع شديد. حالا هم مي بينم كه هر تغييري در اين قسمت ايجاد مي شود شما ناراحتي خود را به نوعي از آن حرف ها نشان مي دهيد سعي كنيد تابلو نباشيد حداقل
از این قبیل کارها درنظام اسلامی ما بعید است لطفا" با صهیونسیم ها همکاری نکنید.؟!!!!!
بارها براتون نوشتم که بالا بريد پايين بياييد، در ايران کمتر از يک ميليون طرفدار داريد؛ البته اگ الان کمتر نشده باشه!
«فوران نفرت» حجاريان را فراموش نکنيد!
یک روزی در یک سازمانی کار میکردم و میدیدم چه کسانی در پشت این ماقیا هستند اگر بگویم کسی باور نمیکند.
با عرض خسته نباشید به شما خواهشمندم آقایان را کاملا معرفی نمایید تا لااقل یکی تو این کشور پیدا بشه که دست این از خدا بیخبرها را افشا کنه کسانی که بعد از جنگ بقول سردار شهید جزء دسته دوم هستند و دارند بر سرمایه این کشور میتازند مرگ بر آنها
اين روزها كشور. كشور سرمايه داري شده
سيگار وينستون اولترا لايت در عرض يكسال و نيم از بسته اي 700به 1200به 1700به 2000 -2500-3000و الان به 3200 تومان رسيده .
من هنوز متحیرم چگونه یک فردی در کشور 18.5 میلیارد در کشور ذخیره داشت و از کشور خارج کرده است!!!!!
متاسفانه همانطور که گفته ام ایشه این نابسامانی نداشتن یک هدف مدیریتی مشخص در توسعه کشور میباشد. همه در باره برنامه های تدوین شده صحبت میکنند ولی در عمل با سوءمدیریت و بی انگیزهای دچار میشود.
دولت به جای اینکه وزارت تعاون بی خاصیت را عریض و طویل کند و پولهای صدهامیلیاردی تزریق کند آنرا منحل کند و آنرابه بخش خصوصی ملحق کند و سرمایه های سرگردان را جذب کند.
و با نظارت پویا و راهنمایی که همانا از طریق بانک اطلاعات میباشد (یعنی به سرمایه گذاران میگوید در چه تولیداتی سرمایه گذاری بکنند وبا چه استانداردو کیفیت در داخل و صدور به خارج اقدام کنند) مدیران خوش فکر و توانمند کم داریم ولی مدیران توجیه گر اشتباهات خودشان زیاد هستند. و حتی دین و آبروی همه را به وسط میکشند. و این شایستگی را ندارند وقتی جایی از کشورو ملت به خاطرسوءمدیریت صدمه دید استعفاء بدهند و این رفتار فرهنگ جدید در ایران برای اولین بار باب شود.
به امید آن روز که مدیریتی تحکم آمیز و استبدادی از بین برود!!!!
خدا خیرتون بده اگه اطلاع رسانی شمانبود خیلی بیشتر گوشت دست گربه سپرده می شد.الهم احفظ جمیعا
يه اشتباه كوچولوئي شما تابناكيا دارين ، اونم اينه كه عوض اينكه نظر آخري رو بالاتر از همه ي نظرات چاپ كنين ، پائين تر از همه چاپ ميكنين !!! اگه دقت كنين در تمام سايتها ، بر عكس مال شماست
مرگ برواردكنندگان سيگار
تمام عدم شفافيت مالي مال اينه كه مسئولين مالياتي درست عمل نمكننداگه فقط قانون ارزش افزوده كه بدليل گزارشات خاصش كه ضد پول شويي هم هست درست اجرا ميشد وقاطع بنده يكي از طرفداران پراپاقرص احمدي نژاد بودم !
بابا اخه سیگار هم ارزش حرف زدن داره که شما در مورد ان حرف زدید
تا چند وقت دیگه به شما هم تبلیغ می‌دن و اون‌وقت در نقش حامی واردکنندگان سیگار به دولت خواهید تاخت!
خدا لعنت کند هر چه گروههای مافیایی است در جنوب ایتالیا فقط یک گروه مافیایی زندگی می کند و وقتی آن منطقه را با دیگر مناطق ایتالیا مقایسه می کنید جز عقب افتادگی و خرابی چیزی نمی بینید حال با این همه مافیا در زمینه پارچه ، سیگار ، شکر ، روغن ، برنج ، اتومبیل ، آهن و.... که شما هر روز یکی از آنها را معرفی می کنید چه بلایی سرکشور ما خواهد آمد خدا می داند و آیا سیستم اطلاعاتی و پلیس کشور ما نمی تواند آنها را شناسایی کند یا صلاح نیست !
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی