بازدید 15937
گزارش همزمان دو پیروزی شیرین آبی های ایران در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا

استقلال 3 - التعاون 0 / الجزیره امارات 0 - استقلال خوزستان 1/ عربستان و امارات یک دقیقه هم مقابل ایرانی ها دوام نیاوردند/هر دو آبی صدرنشین شدند

دو نماینده آبی پوش فوتبال ایران در دومین گام خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا شروعی توفانی داشتند و در همان دقیقه نخست دروازه حریفان عرب خود از عربستان و امارات را با تاکتیک پرتاب اوت باز کردند. استقلال تهران در نیمه دوم با گل های کریمی و پادوانی فاصله را به سه گل رساند تا صدرنشین گروه شود.استقلال خوزستان که حتی پول سفر نداشت،تیم میلیون دلاری اماراتی ها را در خانه اش شکست داد و صدرنشین شد.
کد خبر: ۶۷۲۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳ 27 February 2017
بازی دو تیم استقلال برابر التعاون در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه دور از انتظار و پرگل سه بر صفر به سود نماینده پرافتخار ایران به پایان رسید تا آبی های تهران بدلیل شکست الاهلی امارات در مقابل لوکوموتیو ازبکستان، با این برد صدرنشین شود.

به گزارش تابناک ورزشی، با توجه به پیروزی لوکوموتیو برابر الاهلی استقلالی ها در صورت پیروزی در بازی امشب با اختلاف 2 گل یا بیشتر می توانستند به صدر جدول رده بندی گروه اول لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند و جبران مافات نمایند که همینطور هم شد. آبی ها با دستورات منصوریان در نیمه دوم بهتر هم شدند و دو گل به اندوخته خود اضافه کردند تا باز هم سه گله های معروف آبی ها در این فصل تکرار شود.

اما تیم التعاون هم برای اینکه بتواند به عنوان تنها تیم 6 امتیازی این گروه لقب بگیرد برای کسب 3 امتیاز وارد بازی شد هر چند شروع بسیار ضعیفی داشت و در طول مسابقه هم نتوانست از فرصت های عالی اش استفاده کند. استقلالی ها امروز به دلیل محرومیت از میزبانی در ورزشگاه سلطان قابوس به میدان رفتند اما جای هواداران شان را خالی کردند.

 
هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا/ ساعت: 19 
ورزشگاه: سلطان قابوس / تعداد تماشاگر: 1500 نفر
داور: داور وسط: کیمورا هیرویاکی،  کمک ها:  ناگی توشی واکی و ائچی شینجی
 
ترکیب استقلال : سید مهدی رحمتی، لئوناردو پادوانی، رابسون جانواریو، خسرو حیدری، میلاد زکی‌پور، امید ابراهیمی، امید نورافکن، کاوه رضایی، جابر انصاری، محسن کریمی و وریا غفوری.
سرمربی: علیرضا منصوریان
 
ترکیب التعاون: سلطان الغامدی، ریکاردو، طلال عبسی، عبدالرحمن برکه، جهاد حسین، محمد ابو سبعان، نایف موسی، محمود معاذ، حسن ندیای، لوییز سان مارتین و احمد الزین
سرمربی: گالسا

شرح گل ها
 0-1(استقلال): در دقیقه 1 پرتاب اوت وریا غفوری با اشتباه التعاون در دفع توپ همراه شد و کاوه رضایی با یک ضربه دقیق دروازه حریف را در ثانیه 50 باز کرد.

2-0 (استقلال): دقیقه 69 سانتر امید ابراهیمی در یک رفت و برگشت و پس از ناکامی کاوه رضایی و قربانی تازه وارد به محسن کریمی رسید و ضربه او از کنار دست گلر سعودی به گل دوم استقلال تبدیل شد.

دقیقه 20: ضربه شوت مهدی مومنی به تور کنار دروازه الجزیره برخورد کرد.
دقیقه 21: پرتاب بلند غفوری در شلوغی مدافعان التعاون نزدیک بود دوباره توسط رضایی تبدیل به گلش شود که مدافعان حریف سراسیمه توپ را دفع کردند.
دقیقه 25: حسن بیت سعید با یک حرکت انفرادی وارد محوطه جریمه الجزیره شد که مدافعان این تیم با یک تکل به موقع توپ را به بیرون زدند.
دقیقه 48: اوت بلند وریا غفوری با ضربه سر کاوه رضایی به امید ابراهیمی رسید اما ضربه قیچی برگردان او توسط مدافعان التعاون دفع شد.
دقیقه 51: جهاد حسین در درون محوطه جریمه به زمین افتاد اما صحنه از نظر داور پنالتی نبود.
دقیقه 59: خروج اشتباه رحمتی ار دوروازه ماچادو را در موقعیت گلزنی قرار داد اما کاپیتان استقلال شانس آورد که ضربه او راهی به دروازه نداشت.
دقیقه 73: ضربه عجیب بازیکن التعاون از فاصله دور با دفع نامطمئن رحمتی نزدیک بود مهاجم حریف را در معرض گلزنی قرار بدهد اما توپ با دفع مدافعان استقلال دور شد.
دقیقه 81: موقعیت مناسب و خوب برای بازیکنان التعاون در مقابل دروازه با بی دقتی محض مهاجم حریف باعث شد تا توپ از کنار دروازه به بیرون برود.

 

دقیقه 18/ استقلال 1 - التعاون 0 / الجزیره امارات 0 - استقلال خوزستان 1/ عربستان و امارات یک دقیقه هم مقابل ایرانی ها دوام نیاوردند


هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، نهم اسفند 1395
ورزشگاه: محمد بن زاید ابوظبی، تماشاگر:7000 نفر
داوران: محمد ادهم،احمد مونس، عیسی محمد (اردن) 

 
الجزیره امارات:خالد الثانی، مسلمان فایز، سیف خلفان، آلتون آلمیدا، سلطان سعید، یعقوب یوسیف، سالم عبدالله، کارلوس چاوز، محمد جمال، احمد حسین الهاشمی و سلطان برقاش
سرمربی: تن کاته
 
 استقلال خوزستان:وحید شیخ ویسی، محمدطیبی، ابوالفضل علایی، دانیال ماهینی، پیمان شیرزادی، فرشاد سالاروند، مهدی مومنی، علی اصغر عاشوری، حسن بیت سعید، آلویس نانگ و آرش افشین
سرمربی: سید سیروس پورموسوی
 
شرح گل: ١-٠(استقلال خوزستان- آلویس نانگ): اوت دستی بلند پیمان شیرزادی با ضربه سر آرش افشین به مومنی رسید، مومنی نیز با یک ضربه سر توپ را به نانگ رساند تا این مهاجم کامرونی با یک ضربه دقیق دروازه الجزیره را خیلی زود باز کند.

دقیقه ١٠: اشتباه دانیال ماهینی یک موقعیت عالی به الجزیره ای ها داد اما ضربه محمد جمال را علایی به زیبایی دور کرد.
دقیقه ٢٢: حرکت زیبای آرش افشین به مهدی مومنی رسید اما ضربه پای چپ او با اختلاف کم به بیرون رفت.
دقیقه ٣٠: سانتر آلمیدا از سمت راست با ضربه سر مهاجم الجزیره با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.
 دقیقه 37 : بازهم ضربه کرنر بازیکنان التعاون کار دست استقلالی ها داد اما ضربه محمود معاذ با برخورد به رابسون به کرنر رفت.
دقیقه 42 : سانتر وریا غفوری به یک ضربه سر نیاز داشت تا وارد دروازه التعاون شود اما سانتر او از روی سر جابر انصاری عبور کرد و این موقعیت عالی از دست رفت.
دقیقه ٤٥+١: اشتباه محمد طیبی توپ را به آیلتون تقدیم کرد و او البته در موقعیت تک به تک برابر وحید شیخ ویسی مغلوب شد.
 دقیقه ٤٦: استقلالی های خوزستان در ضدحمله با پاس زیبای عاشوری به افشین و پاس افشین به مومنی رسید اما کسی نتوانست پاس عرضی مومنی را تبدیل به گل کند.
دقیقه ٦٠: ضربه ایستگاهی فوق العاده حسن بیت سعید به تیرک دروازه برخورد کرد و در ادامه توپ به نانگ رسید و ضربه نانگ به دست مدافع الجزیره خورد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.
٦١: حرکت هماهنگ بوصفی و مبخوت یک موقعیت عالی را برای بوصفی بوجود اورد که او توپ را به بیرون زد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
استقلالیها چک اول را خوب موقعی زدند
این بازی می تونست تو ایران باشه
همه استقلالی ها ستاره بودند ، تولد کهکشان آبی مبارک باد
پس با این حساب 3 تا گلی که پرسپولیس خورد از استقلال شانسی نبود و استقلال حقش بود بزنه سوراخ کنه پرسپولیس را
بردها شیرین بود، خصوصا استقلال خوزستان، با آن امکانات ضعیفش
خوزستان قهرمان ، خدا نگهدارتان
دم بچه ها گرم مرهمی شد بر گستاخی ال سقوط
متاسفم واقعا واسه اینجور تیتر زدن..... از تیتر شما بجز تعصب و ساسی کاری هیچی نمیشه یرداشت کرد..... واستون مهم نیست ورزش را آلوده به جنگهای سیاسی و نژادی نکنید....
ببینیم توفان سرخ چیکار میکنه!
دمشون گرم خوب اين وهابيهاي بي وجود رو مالوندن به هم . كيف كردم.
دمشون گرممممم
امیدوارم که تمام تیم های ایرانی در بازیهای اسیایی و جهانی همچین درخششی داشته باشند فرق نمی کند آبی باشند یا قرمز زرد یا سبز همه ایرانی دلاور با غیرت خداهماره پشتیبان شماست و دعای مردم بدرقه راهتان . بخصوص با توفانی ظاهر شدن در برابر دوستهای عربمان که دوست داریم کمتر از 5 گل نزنید که ناراحت بشوند . !
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی