بازدید 2455

کریمی:الهلال را به شرق آسیامی کشاندیم بهتر بود

کد خبر: ۶۶۹۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ 20 February 2017
کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس قطعاً مقابل الهلال بازی ساده‌ای نخواهد داشت اما شرایط تیم ما هم خوب است و من امیدوارم تیم با دست پر از آنجا برگردد.

به گزارش تابناک ورزشی، علی کریمی در خصوص دیدار حساس پرسپولیس مقابل الهلال عربستان، گفت: الهلال در آسیا برای ما یک رقیب سنتی شده و معمولاً با این تیم در لیگ قهرمانان اسیا بازی کنیم. آنها تیم پرمهره‌ای هستند و می‌خواهند جزو مدعیان مسابقات باشند و پرسپولیس قطعاً بازی ساده‌ای نخواهد داشت، اما شرایط تیم ما هم خوب است و من امیدوار هستم که با دست پر از آنجا برگردیم.

وی با اشاره به برگزاری بازی در کشور ثالث و عمان گفت: شاید بهتر بود بازی در کشورهای شرق آسیا مثل مالزی برگزار می‌شد چون در آنجا ایرانی زیاد حضور دارد و استقبال خوبی از مسابقه پرسپولیس صورت می‌گرفت.

کریمی با اشاره به برگزاری دیدار ذوب‌آهن مقابل العین نیز گفت: تیم‌های اماراتی معمولاً برای این مسابقات خوب هزینه می‌کنند و بازیکنان خوبی را در ترکیب تیم‌های خود قرار می‌دهند. ما هم می‌توانیم چنین کاری را انجام دهیم، ولی به‌خاطر بحث شکایت‌های بازیکنان خارجی در فیفا شرایط جذب بازیکنان سخت‌تر شده است، البته ذوب‌آهن ساختار خوبی دارد و من فکر می‌کنم اگر آنها هوشمندانه بازی کنند، گرفتن امتیاز از العین کار سختی نیست.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی