بازدید 4727
۵

سقوط شاخص کل بورس به کانال 77 هزار واحدی

امروز شنبه 9 بهمن ماه درحالی بازار سرمایه معاملات خود را آغاز کرد که درپی انتشار اخبار منفی بانکی از هفته گذشته، معاملات بی رمق پیگیری می‌شوند و ارزش بازار سرمایه به کمترین حد خود رسیده است.
کد خبر: ۶۶۰۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 28 January 2017
امروز شنبه 9 بهمن ماه درحالی بازار سرمایه معاملات خود را آغاز کرد که درپی انتشار اخبار منفی بانکی از هفته گذشته، معاملات بی رمق پیگیری می‌شوند و ارزش بازار سرمایه به کمترین حد خود رسیده است.

به گزارش تابناک اقتصادی، در این روز معاملات گروه غذایی اکثرا در دامنه مثبت دنبال شدند؛ غشان، غشهد،غفارس و غگلپا در آستانه‌های بالای قیمتی داد و ستد شدند. ازطرفی معاملات منفی گروه خودرو و سرب و روی را شاهد بودیم. اما معاملات گروه سیمانی نیز در دامنه مثبت پیگیری شدند.

امروز زمان احتمالی بازگشایی بانک تجارت اعلام شد؛ مدیرعامل این بانک با اعلام ثبت شکایت در دادگاه اتحادیه اروپا برای مطالبه خسارات، سهامداران و مشتریان اطمینان برای صیانت از منافع آنان از تمام ظرفیت‌ها استفاده کند. تا اواسط بازار، شاخص کل بورس با افت 150 واحدی روبه‌رو شد.

در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس تهران با افت 334 واحدی به ارتفاع 77 هزار و 747 واحدی رسید. شاخص هم وزن ولی با رشد 3 واحدی عدد 15 هزار و 634 واحد را نشان داد. ارزش معاملات نیز 1744 میلیارد ریال شد.

بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را نماد شیراز با 6 واحد و بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را نماد وبملت با 63 واحد به عهده داشتند. بیشترین ارزش معاملات غیربلوک نیز از آن نماد وبملت با  143.7 میلیارد ریال بود.



در فرابورس اما آیفکس تغییر محسوسی نداشت و روی عدد 837 واحد جا گیری کرد؛ ارزش معاملات نیز 1621میلیارد ریال شد. بیشترین تاثیر بر شاخص را نمادهای هرمز با 0.44 واحد مثبت و بپاس با 0.44 واحد منفی به عهده داشتند. بیشترین ارزش معاملات غیربلوک نیز به نماد زگلدشت با 15.4 میلیارد ریال اختصاص یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵
چندروزه که بدلیل شدت ریزش زورشون نمیرسه 5 دقیقه آخرمثبتش کنند !
چرا نامه 150 فعال بورس به رییس کل بانک مرکزی که در سایت بورس پرس امده منتشر نمی کنید ؟
بورس سرمایه وداروندار مارا نابودکرد
سرمایه گذاری غدیر با اینکه در بسیاری از زمینه ها سرمایه گذاری کرده اما همچنان وابستگی شدید به نفت و گاز پارسیان دارد و به همین علت سود سهام سال جاری را 20% کاهش داده! به داد سهامداران چه کسی می رسد؟
خخخخخ اقتصادی که با تورم تک رقمی سود بیست و چند درصدی به سپرده هایش پرداخت کند تولید در آن جان نخواهد گرفت در حال حاضر همه چیز فدای تورم تک رقمی شده به نظر من تحریک تقاضا در شرایط کنونی به هیج وجه پاسخگوی رکود نیست چنانکه درباره خودرو و مسکن جواب نداد در شرایط کنونی تولید و بانک بیشترین ضرر را خواهند دید راهکار فدا کردن کاهش تورم با ابزارهایی مانند کاهش نرخ سود بانکی با شتاب بیشتر و افزایش قیمت دلار می باشد که البته گذاشتن برای بعد از خرداد سال بعد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار