بازدید 2310

هیچ مذاکره مجددی در زمینه برجام نخواهیم داشت

رئیس کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به هیچ عنوان در زمینه برجام مذاکرات جدیدی با هدف تغییر در تعهدات آن صورت نمی گیرد.
کد خبر: ۶۵۷۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲ 16 January 2017
عزیز اکبریان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تلاش آمریکایی ها برای برهم زدن برجام اظهار داشت: آمریکایی ها به خصوص ترامپ با زیر سوال بردن توافق هسته ای تلاش دارند برجام را برهم بزنند اما بدانند که ایران نیز اقدام متقابل خواهد داشت نه اینکه مجدد پای میز مذاکرات بنشیند.

نماینده مردم کرج اشتهارد و فردیس در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات اخیر توضیح داد: مذاکراتی که مسئولان ما با طرف 1+5 صورت می دهد به معنای مذاکرات جدید نیست بلکه برای انجام فازها و بخش های جدید توافق هسته ای لازم است نشست هایی برگزار شود.

وی ادامه داد: این نشست ها بر اساس مکانیزم هایی است که در متن برجام پیش بینی شده است بنابراین تاکید می کنیم ایران برای مذاکرات جدید در زمینه برجام پای میز مذاکره نخواهد نشست و کشورهای گروه 1+5 باید به همین توافق صورت گرفته پایبند باشند.

این نماینده گفت: در واقع این جلسات برای بررسی مسائلی است که در خلال اجرای برجام به وجود می آید نه اینکه تعهدات جدیدی برای طرفین تعریف شود.

اکبریان عنوان کرد: در برجام بحث ما اتحادیه اروپا و تحریم های شورای امنیت سازمان ملل بود، بنابراین اهمیتی ندارد که آمریکایی های چه می گویند یا چه اقداماتی دارند، آنها یکی عضو از 1+5 هستند و نباید به بیش از اندازه به آمریکا پرداخت.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمریکا اگر می خواهد برجام را برهم بزند مختار است اما باید تبعات آن را بپذیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی