بازدید 4235

تناسب ایرباس ۳۲۱ با مسیرهای پرحجم پروازی ایران

مدیرعامل ایرباس گفت: در راستای توسعه پروازی، هواپیمای ایرباس ۳۲۱ نمونه مناسبی برای توسعه مسیرهای پرحجم مسافری ایران‌ایر و تلفیقی از پایین‌ترین هزینه‌های عملیاتی و بالاترین استانداردهای راحتی مسافر است.
کد خبر: ۶۵۶۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 13 January 2017
مدیرعامل ایرباس گفت: در راستای توسعه پروازی، هواپیمای ایرباس ۳۲۱ نمونه مناسبی برای توسعه مسیرهای پرحجم مسافری ایران‌ایر و تلفیقی از پایین‌ترین هزینه‌های عملیاتی و بالاترین استانداردهای راحتی مسافر است.

به گزارش فارس، فابریس برژیه امروز در مراسم ورود نخستین ایرباس 321 به ناوگان ایران‌ایر اظهار داشت:‌ نخست اجازه می‌خواهم مراتب تسلیت عمیق خود را به مقامات و مردم ایران به خاطر درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام عرض کنم.

وی اظهار داشت: مرحوم رفسنجانی خدمات شایانی برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد و باعث تأسف اینجانب است که امروز نمی‌توانیم در فضای شاد دور هم جمع شویم.

مدیرعامل ایرباس گفت: مسیری که ما آن را طی کرده‌ایم سرآغازش دی‌ماه گذشته و در طول بازدید رئیس جمهور از شهر پاریس کلید خورد زمانی که شرکت‌های ایرباس و ایران‌ایر توافقی تاریخی را به دنبال برنامه جامع اقدام مشترک به امضا رساندند و این شروعی بود برای یک سال دیپلماسی فعال همراه با تلاش‌های عمیق فنی و بازرگانی.

وی گفت:‌از دی‌ماه سال گذشته ما ضمن درخواست و دریافت مجوزهای لازم از اداره کنترل دارایی‌های خارجی در چارچوب برجام توافق اولیه خود را نیز به قراردادی نهایی تبدیل کردیم و این هواپیما را جهت تحویل آماده ساختیم. 

فابریس برژیه ادامه داد: مایلم از وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و کلیه همکاران‌شان در دولت ایران قدردانی کنم. همچنین مایلم از دولت‌های فرانسه، آلمان، انگلیس و اسپانیا به خاطر حمایت‌های‌شان قدردانی کنم. برای من موجب خرسندی است که نمایندگان هر 4 کشور امروز به جمع ما پیوسته‌اند اما فرهاد عزیز (اشاره به مدیرعامل ایران‌ایر) قرارداد ما بدون تعهد و تلاش شخص شما و همه اعضای خانواده ایران‌ایر امکان‌پذیر نبود. پس مایلم از همگی شما قدردانی کنم.

مدیرعامل ایرباس گفت: تحویل این ایرباس 321 به آرزوی دیرینه من و همکارانم در شرکت ایرباس برای دیدن پرواز دوباره یک ایرباس نو در رنگ‌آمیزی ایران‌ایر را جامه عمل پوشاند.

وی گفت: به عنوان یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های هواپیمایی این منطقه ایران‌ایر تاریخچه‌ای غرور‌آفرین دارد که به بیش از نیم‌قرن گذشته برمی‌گردد.

فابریس برژیه ادامه داد: به همراه سازمان هواپیمایی ایران، ایران‌ایر با وجود شرایط چالش عدیده در طول دو دهه گذشته کارنامه درخشان ایمنی و عملیاتی از خود برجای گذاشت اما از این‌پس ایران‌ایر می‌تواند با اعتمادبه‌نفس کامل شاهد عصری جدید در رشد و توسعه باشد.

مدیرعامل ایرباس افزود: در دی‌ماه توافقی جهت تحویل 100 فروند ایرباس نو به ایران‌ایر نهایی شد، ضمن اینکه این قرارداد یکی از مهم‌ترین قراردادهای تاریخ هواپیمایی تجاری محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: فرهاد عزیز (اشاره به مدیرعامل ایران‌ایر) شرکت شما نقش برجسته و قابل توجهی را در توفیقات اقتصادی ایران در سال‌های آتی ایفا خواهد کرد و اکنون در برابر شما فرصتی برای ایجاد میراثی عظیم برای کشورتان فراهم است.

وی افزود: واضح است ایران‌ایر در حال گردآوری ناوگانی است که با آن تمام این فرصت‌ها را به دستاوردهای پایدار تجاری تبدیل کند. 

مدیرعامل ایرباس گفت: ایرباس 321 نمونه بسیار خوبی است که از یک سو برای توسعه مسیرهای پرحجم مسافر ایران مناسب است و تلفیقی از پایین‌ترین هزینه‌ عملیاتی و بالاترین استانداردهای راحتی مسافر ارائه می‌دهد. همچنین به عنوان بزرگترین هواپیمای تک‌راهروی ایرباس به هما کمک می‌کند تا پاسخگوی تقاضای در حال رشد سفر هوایی در داخل و خارج ایران باشد.

فابریس برژیه افزود: ایرباس 321 امروز نخستین هواپیما از سفارش برای 46 فروند هواپیمای تک‌راهرو است که ما در شرکت ایرباس در طول چند سال آینده تحویل هما خواهیم داد.

وی گفت: همچنین 38 فروند ایرباس 330 و 16 فروند ایرباس 350 نیز تحویل ایران‌ایر خواهیم داد.

مدیرعامل ایرباس گفت:‌ناوگان ایران‌ایر نه تنها ضامن جایگاه پیشتاز این شرکت در صنعت هوانوردی غرب آسیا بلکه در صنعت دنیا خواهد بود.

وی خطاب به مدیرعامل ایران‌ایر گفت:‌ما در کمپانی ایرباس به رابطه مستحکم خود با ایران‌ایر مفتخریم که سرآغاز آن سال 1356 و زمانی بود که ایران‌ایر 6 فروند هواپیمای پهن‌پیکر ایرباس 300 به ما سفارش داد و حال نزدیک به 40 سال بعد ما رابطه خود را تجدید و مستحکم‌تر می‌سازیم ضمن این که شراکت ما به زمینه‌های هیجان‌انگیز بیشتری نظیر آموزش خلبانان، عملیات فرودگاهی و مدیریت ترافیک هوایی گسترش می‌یابد.

وی گفت:‌عصر جدید در صنعت هواپیمایی ایران یکی از پراهمیت‌ترین تحولات در صنعت ما طی سالیان دراز است و من مشتاقانه نظاره‌گر قدرتمندی روزافزون ایران‌ایر خواهم بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار