بازدید 7363

ترامپ: هزینه دیوار را از «مکزیکوسیتی» می گیریم

رئیس جمهوری منتخب آمریکا بار دیگر با تاکید بر ساخت دیوار در مرز این کشور با مکزیک اعلام کرد که هزینه ساخت این دیوار از مکزیکوسیتی اخذ می شود.
کد خبر: ۶۵۴۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 07 January 2017
رئیس جمهوری منتخب آمریکا بار دیگر با تاکید بر ساخت دیوار در مرز این کشور با مکزیک اعلام کرد که هزینه ساخت این دیوار از مکزیکوسیتی اخذ می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ» با تکرار مجدد ساخت دیوار در مرز مکزیک عنوان داشت که هزینه ساخت این دیوار را دولت مکزیک می پردازد.

در همین رابطه گویا قرار است طرحی در کنگره آمرکا در مورد ساخت این دیوار در مرز با مکزیک مطرح و به رای گذاشته شود.

به گفته ترامپ، این پول از محل توافق آزاد تجاری آمریکای شمالی که توافقی است میان آمریکا، مکزیک و کانادا تامین خواهد شد.

موضوع ساخت دیوار در مرز مکزیک یکی از شعارهای تبلیغاتی دونالد ترامپ در زمان رقابت های انتخاباتی بود؛ موضوعی که با حاشیه های بسیاری همراه شد.

در همین رابطه «شون اسپایسر» سخنگوی ترامپ، گفت: دولت جدید آمریکا برای ساخت این دیوار مرزی به بودجه دولتی نیاز دارد و ترامپ نیز در اکتبر گفته بود که پرداخت هزینه‌های ساخت این دیوار توسط مکزیک بازپرداخت خواهد شد.

از سوی دیگر «لوک مسر» نماینده جمهوریخواه کنگره، پیشنهاد داده است تا با متوقف کردن ارائه اعتبار مالیاتی کودکان به والدین مهاجران غیرقانونی، مکزیک را مجبور به پرداخت این هزینه کند؛‌ اعطای این اعتبار سالانه ۴.۲ میلیارد دلار هزینه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم