بازدید 2673
۱

ولایتی: تمدید تحریم با تحریم فرقی ندارد

کد خبر: ۶۴۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶ 12 December 2016
علی اکبر ولایتی صبح امروز (دوشنبه) پس از دیدار با رمضان عبدالله در جمع خبرنگاران گفت: تمدید تحریم فرقی با تحریم کردن ندارد و همین کار آنها هم بی پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش ایسنا، علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوالی درباره جلسه روز چهارشنبه هیات نظارت بر برجام که نتایجی از این جلسه به دست آمد خاطر نشان کرد: در رابطه با مقدماتی در جلسه هیات نظارت روز چهارشنبه گفت‌وگو و تصمیم گرفته شد جزئیات را بعدا از طریق دبیرخانه شورای امنیت ملی اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بدون تردید در اجرای برجام جمهوری اسلامی ایران به تعهدات خود عمل کرده است ولی آمریکایی‌ها به خصوص در رابطه با حوزه اقتصادی به وعده های خود عمل نکرده اند.

ولایتی با بیان اینکه نفس تمدید تحریم در سنا و کنگره آمریکا با اینکه مجددا تمدید وضع شود عملا فرقی نمی کند و تمدید تحریم با تحریم تفاوتی ندارد و همین کار آنها بدون پاسخ نخواهد ماند، ادامه داد: اگر رئیس جمهور آمریکا تمدید تحریم ها را امضا کند، شرایط جور دیگری است و اگر امضا نکند شرایط طور دیگری خواهد بود .به هر حال جمهوری اسلامی ایران در مورد همین کار هم که انجام شده است واکنش مناسب خواهد داشت و تصمیم ها در مورد مواردی که باید انجام شود اتخاذ شده اما بنابر مصالحی قرار شده جزئیات آن فعلا گفته نشود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
آقای دکتر! شما چرا ! خیلی فرق می کند
یکی اینکه، اولی از دو واژه و دومی از یک واژه تشکیل شده است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی