بازدید 2901
۲

زمان مناظره ترامپ و بایدن مشخص شد

جو بایدن رئیس جمهور کنونی دموکرات آمریکا و دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق جمهوری خواه و رقیب انتخاباتی او برای انتخابات ۵ نوامبر ۲۰۲۴ ، ۲۷ ژوئن (هفتم تیرماه ) با یکدیگر مناظره می کنند.
کد خبر: ۱۲۳۷۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۲ 15 May 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از نیویورک، جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی اعلام کرد که یک دعوت از سوی شبکه خبری سی‌ان‌ان (نزدیک به حزب دموکرات آمریکا) برای مناظره با دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ۲۰۲۴ دریافت و آن را پذیرفته است.

بایدن ترامپ را به مناظره دعوت کرد و گفت که مایل است پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری دو بار با او مناظره کند. رئیس جمهور کنونی آمریکا در حساب کاربری خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) نوشت: من یک دعوت از سی‌ان‌ان برای مناظره در روز ۲۷ ژوئن دریافت کرده و آن را پذیرفتم. حالا نوبت تو است، دونالد. همانطور که گفتی: هر کجا، هر زمان، هر مکان.

 یکی از مقامات ستاد انتخاباتی ترامپ نیز به سی ان ان گفت که ترامپ این پیشنهاد را پذیرفته است.

دونالد ترامپ رقیب انتخاباتی بایدن نیز به شبکه خبری (نزدیک به حزب جمهوریخواه و محافظه کاران آمریکا) فاکس نیوز گفت که دعوت بایدن برای مناظره در ۲۷ ژوئن (۷ تیر) را می‌پذیرد.

شبکه خبری سی ان ان آمریکا با قطع برنامه های خبری خود و اعلام این خبر بصورت فوری اعلام کرد: جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا و دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور دعوت سی ان ان را برای مناظره در ۲۷ ژوئن پذیرفته اند. این یک رویارویی تاریخی اولیه است که جریان ماه های پایانی مبارزات انتخاباتی ۲۰۲۴ را تعیین می کند.

 این خبر جدیدترین تحولی است که رقابت به شدت در حال تشدید دو رقیب سیاسی را برجسته می کند. تیم انتخاباتی بایدن پیشتر از ترامپ خواسته بود تا در دو مناظره ریاست جمهوری که توسط سازمان های خبری برگزار می شود، شرکت کند و به طور رسمی به کمیسیون مناظرات ریاست جمهوری اطلاع داد که بایدن در مناظره های پاییزی که از قبل برنامه ریزی شده بود شرکت نخواهد کرد.

 رئیس جمهور سابق به سرعت گفت که با مناظره های قبلی موافق است و به مجری رادیوی Hugh Hewitt گفت که هر ناظری را در این مناظره ها می پذیرد.

بایدن اخیراً گفته بود که از مناظره با ترامپ خوشحال است، اگرچه  قالب چنین مناظره‌ای را نپذیرفته بود، و به هاوارد استرن مجری رادیو گفت: «آماده ام که با ترامپ مناظره کنم». 

تیم انتخاباتی بایدن در یک ویدئوی رسانه های اجتماعی و نامه متعاقب آن به کمیسیون مناظرات ریاست جمهوری، کمپین  شرایط پیشنهادی خود از جمله تاریخ های احتمالی مناظره در ژوئن و سپتامبر را بیان کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
حتما مناظره دیدنی خواهد بود..
اگر وسط مناظره خوابش نبره
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح
وب گردی