بازدید 4752

برد معجزه وار آقامجید با اشتباه خداداد

با توجه به اینکه خداداد عزیزی سه تعویض خود را انجام داده بود، محمدرضا خانزاده مدافع این تیم بعد از اخراج قدیمی پور دروازه بان ، درون دروازه قرار گرفت اما نتوانست مانع از گلزنی مرتضی آقاخان از روی نقطه پنالتی شود.
کد خبر: ۶۴۷۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱ 09 December 2016
دیدار تیم های پیکان و سیاه جامگان با گل دیرهنگام میزبان، با نتیجه 1 بر 0 به سود پیکان به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم های پیکان تهران و سیاه جامگان مشهد از هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت 15:00امروز در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند که بازی در پایان با نتیجه 1 بر 0 به سود پیکان به پایان رسید تا مجید جلالی بهد از چند هفته توقف بار دیگر روی نوار برد گام بردارد.

گل پیکان را مرتضی آقاخان در دقیقه 95 وارد دروازه میهمان قعرنشین مشهدی کرد تا همچنان خداداد عزیزی در رتبه ماقبل آخر باشد.

 داوران: محمدرضا اکبریان - بابک داوری - یعقوب حجتی - امید سعید‌فر/ ناظر بازی: علی خسروی

پیکان: رحمان احمدی، سیاوش یزدانی، امیرحسین صادقی، مهدی شیری، آیراپتیان، محمدصادق بارانی، ماهان رحمانی، سیامک نعمتی، ابوالفضل ابراهیمی، سجاد آشوری و گادوین منشا

سیاه جامگان:محمد ناصری، محمد خانزاده، سیدمیثم حسینی، رضا شربتی، حمیدرضا علی عسگری، محسن آقایی، مصطفی احمدی، حسین بادامکی، ایوب کلانتری، روح اله سیف اللهی و سعید دقیقی

شکست سیاه‌جامگان مقابل پیکان در حالی رقم خورد که یک مدافع در دقایق پایانی درون دروازه نماینده مشهد قرار گرفته بود.این نتیجه در حالی رقم خورد که سیاه‌جامگان 10 نفره بازی را تمام کرد. مرتضی قدیمی‌پور، دروازه‌بان این تیم که در دقیقه 60 به جای رضا ناصری در ترکیب قرار گرفته بود، در دقیقه 1+90 با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

با توجه به اینکه سیاه‌جامگان سه تعویض خود را انجام داده بود، محمدرضا خانزاده مدافع این تیم درون دروازه قرار گرفت، اما نتوانست مانع از گلزنی مرتضی آقاخان از روی نقطه پنالتی شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی