بازدید 47619
۵

پیشنهاد بی‌شرمانه به همسر "اسد"

کد خبر: ۶۴۶۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸ 09 December 2016
خبرنگار یک روزنامه سوری در گفتگو با بشار اسد رئیس جمهوری این کشور، درباره ارائه پیشنهاد گستاخانۀ اعطای پناهندگی به همسر وی از سوی برخی کشورها پرسید.

به گزارش العالم خبرنگار الوطن از بشار اسد پرسید؛ آیا همسر رئیس جمهور (أسماء الأسد) تاکنون پیشنهادی درباره خروج از سوریه و اقامت در کشوری دیگر دریافت کرده است یا نَه؟ و بشار اسد به این پرسش پاسخ مثبت داد.

بشار اسد گفت: بله، در ابتدای بحران سوریه دو کشور معلوم الحال یعنی قطر و ترکیه چنین پیشنهادی را مستقیماً به همسرم دادند. البته ممکن است سران قطری و تُرک گفتۀ مرا تکذیب کنند، ولی آنچه می گویم عین واقعیت است.

رئیس جمهوری سوریه افزود: چند سال بعد نیز آمریکایی ها پیشنهاد مشابهی را به صورت غیرمستقیم به همسرم أسماء ارائه دادند و اعلام کردند که در صورت عدم نامزدی من برای انتخابات ریاست جمهوری همسرم می تواند به همراه شوهرش از هر امکاناتی بهره مند شود و با هر کسی که می خواهد به هر جا که می خواهد، برود و شوهرش از هر گونه پیگرد قضایی مصون خواهد بود .

بشار اسد اضافه کرد: چنین پیشنهادهایی برای ما پشیزی ارزش ندارد. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹۴
انتشار یافته: ۵
خواسته اند جانش را نجات دهند. پیشنهاد بی شرمانه یعنی چه؟!
کجایه این پیشنهاد بی‌شرمانه است؟!
ایشان اگر در پوششان دقت می کردند و بی حجاب تنیس بازی نمی کردند از این پیشنهادها به ایشان نمی شد.
ایران هم به زنش از این پیشنهاد داده
پیشنهاد امنیت به خودش و همسرش بی شرمانه است یا تبدیل کردن شهرهای کشور خودش به خاکستر توسط لشکر 72 کشور برای چسبیدن به مسند قدرت؟
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی