بازدید 4759

آمریکا پس از پایان ماموریت داعش، آن را از بین می‌برد

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حالا زمان آن رسیده که آمریکایی ها بعنوان مبارزه با تروریسم داعش را از بین ببرند، زیرا این گروه تروریستی در اروپا و آمریکا نیز می تواند دردسر ساز شود.
کد خبر: ۶۴۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷ 06 December 2016
سید محمدجواد ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص همکاری ترامپ با کشورهایی که علیه داعش مبارزه می کنند، همکاری خواهد کرد، اظهار داشت: مواضع ترامپ از زمان تبلیغات انتخابات تاکنون 180 درجه تغییر یافته است، قدرت تصمیم گیری در آمریکا با ترامپ یا شخص دیگری نیست، بلکه این لابی سرمایه داری صهیونیستی است که تصمیم گیری می کند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آن‌ها داعش را به وجود آوردند و تا زمانی که داعش در جهت نفع آن‌ها حرکت کند، نگهش می‌دارند و زمانی که به نفعشان نباشد، آن را ذبح می‌نند و خود را به عنوان مبارز و قهرمان مبارزه با داعش معرفی می کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که داعش کارایی خود را از دست داده است، ادامه داد: داعش چندین کشور را تخریب کرد و مسلمانان را به جان همدیگر انداخت.

ابطحی با بیان اینکه متاسفانه با ایجاد داعش ریشه بعضی از عداوت‌ها در منطقه پایه گذاری شد، گفت: از نظر اقتصادی نیز کشورهای تخریب شده توسط داعش به عقب ماندگی شدیدی دچار هستند.

وی افزود: حالا زمان آن رسیده که آمریکایی ها بعنوان مبارزه با تروریسم داعش را از بین ببرند، زیرا این گروه تروریستی در اروپا و آمریکا نیز می تواند دردسر ساز شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی