بازدید 27603
۶

کسانی که می‌گفتند با اجرای برجام مشکلات رفع می‌شود، عذرخواهی کنند/اردوغان اروپا را تهدید کرد

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی‌روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۶۴۳۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲ 25 November 2016
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.  
  
از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰۳
انتشار یافته: ۶
جناب خاتمي همه چيز را به همه چيز نچسبانيد اگر برجام نبود پول نفت را هم که ميفروختيم نمي دادند که هند هنوز بدهکار است وخيلي مسائل ديگر اين برجام را هم خودتان تاييد کرديد که شد وگرنه نميشد پس شعار ندهيد
پاسخ ها
ناشناس
| Indonesia |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
شما مطمئنی که الان پول نفتتان به دستتان می رسد که این جور قمپز در می کنی؟؟
کسایی که میگند بدون برجام مشکلات ما کمتر بود، هم خودشون مشکل ایجاد میکنند و هم از کسانی حمایت کردند که مشکلات رو ایجاد کردند. چه انتظاری از برجام دارید؟ به قول روحانی ما یه برجام هم برای سیاست خارجه و محیط سیاسی کشور لازم داریم. نکنه فکر کردید با 3 سال نظر کل دنیا در مورد ما مثبت میشه؟
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
مثلن با اجرای برجام به قول روحانی، چ گشایشی دولت تدبیر و امید ! کرده که شما سنگشو به سینه میزینی.
آره اینا عذرخواهی کنن ولی قبلش اونایی که گفته بودن تحریم ها کاغذ پاره ای بیش نیست هم عذرخواهی کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Indonesia |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
آنها این هنر را داشتند که توان علمی ایران را افزایش دادندو ظرفیتی را به دست آوردند که اینها با بذل و بحشش آن برای خویش برجام درست کگنندو بربختهای فلک زدهخ ای چون تو را که تمام عمرت برده کدخدا بوده ای و خواهی بود را راضی و خوشنود کنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی