بازدید 25412
۶

انتقاد امام جمعه تهران از ادبیات ترامپ و کلینتون/عربستان هم برای جنگ در رقه آماده است/ اربعین سازمان حج و زیارت را نجات می‌دهد؟

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۶۳۵۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵ 28 October 2016
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.  
  
از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۶
مسیحت دین مهربانی و درستی و پاکی است و این افراد نمایندگان حضرت مسیح مقدس نیستند چنانکه ملک سلمان و ابوبکر بغدادی نمایندگان حضرت ختمی مرتبه نیستند
اصابت چند موشک به خارج مکه ومدینه وخود نجف جنگ را تمام میکند وشک نکنید
با سلام
ضمن تشکر از اطلاع رانی در سایت تابناک
به اطلاع می رسانم در خبر فوتو نیوز به نقل قول ازامام جمعه در نماز جمعه این هفته،،عنوان خوبی ننوشتید،مسیحیتفرهنگ درستی ندارد.زیرا پیروان مسیحیان دردناک ما زندگی می کنند،واین سخنان تحریک کننده است،لطفا اصلاح کنید.
نماز جمعه،
جناب کاشانی همونطور که ما جنایات داعش طالبان و بوکوحرام و... و اختلاس های میلیاردی و ربای بانکی را پای اسلام نمیذاریم شما هم ادبیات ترامپ و کلینتون رو پای مسیحیت نذارید ،تابناک نظرم حتما چاپ بشه ،اگه طرفدار برابری اقلیت دینی هستید
بدبودن ترامپ وکلینتون چه ربطی به دین مسیحیت داره که امام جمعه تهران گفتن
البته امام جمعه محترم احتمالا درست میفرمایند ولی بهتر بود گزینه های داخلی را مانند ادبیات آقای احمدی نژاد ، سلحشور ، ابوالفضل قناعتی ، فراستی و بسیاری از مسئولین و سخنوران و ... که در مملکت خودمان با ادب و نزاکتشان در افشانی می کنند را به عنوان الگو برای آنان مثال می زد !!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی