بازدید 2204

نماینده آذربایجان شرقی: سلطانی فر برای وزارت ورزش مناسب است

کد خبر: ۶۳۴۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ 23 October 2016
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از نامزدی مسعود سلطانی فر توسط رییس جمهور برای احراز سمت وزارت ورزش و جوانان حمایت کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، سلمان خدادادی ،نماینده مردم آذربایجان شرقی یکی از حامیان سلطانی فر گفت: با درایتی که از دکتر سلطانی فر سراغ داریم، ایشان گزینه خوبی برای وزارت ورزش و جوانان هستند.
در رابطه با انتخاب مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان گفت: باید موضوعات، برنامه ها ، دفاع آقای سلطانی فر در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار بگیرد چراکه ورزش از مقوله های پرطرفداری است که قشر عظیمی را در بر می گیرد.

وی تصریح کرد: ما نیازمند مدیری کاربلد در این حوزه هستیم، با توجه به اینکه مجموعه ورزش همیشه زیر لوای سیاست قرار گرفته و همیشه به ورزش نگاه سیاسی بوده است باید فردی در این پست حضور یابد که در این حوزه تحرک و شادابی به وجود آورد.

خدادادی با بیان اینکه، سلطانی فر در موقعیت های سیاسی و فرهنگی عملکرد خوبی داشته است افزود: با درایتی که در دکتر سلطانی فر سراغ داریم، ایشان گزینه مناسبی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان هستند و رای لازم را در مجلس شورای اسلامی کسب می کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی