بازدید 3481
سوژه

حمایت معاون تاج از وزیر شدن دادکان

هاشمی‌طبا وزارت ورزش را نمی‌پذیرد و مهرعلیزاده هم می‌تواند گزینه خوبی باشد. درباره سلطانی‌فر و مرتضی بانک هم بعید است دولت بخواهد یک حوزه را ضعیف کند تا حوزه دیگری تقویت شود. حضور مونسان در ورزش هیچ اشکالی ندارد اما اگر فردی مثل دکتر اکبر رحمانی وزیر ورزش شود خیلی خوب است
کد خبر: ۶۳۳۷۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲ 21 October 2016
بازار حمایت ها و اعلام گزینه ها برای نشستن بر مسند وزارت ورزش داغ است و امیر عابدینی هم در مورد گزینه‌های مطرح شده در رسانه‌ها برای وزارت ورزش اعلام نظر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، امیر عابدینی معاون رییس فدراسیون فوتبال گفت: گزینه‌هایی که شما شنیده‌اید من هم شنیده‌ام اما معتقدم نباید برای وزارت ورزش احساسی تصمیم بگیریم. بهترین گزینه برای وزارت ورزش در جمع ورزشی‌ها اول محمد دادکان است. در بین مدیران غیرورزشی هم که برای وزارت مطرح می‌شوند بیشتر آنها گمانه‌زنی‌است و شاید واقعیت هم نداشته باشد اما از بین آنها مونسان می‌تواند یک گزینه خیلی خوب باشد فردی کار بلد و مدیری سالم که اگر از خارج از ورزش بیاید می‌تواند به ورزش کمک کند. حضور مونسان در ورزش هیچ اشکالی ندارد اما اگر فردی مثل دکتر اکبر رحمانی وزیر ورزش شود می‌تواند به ورزش انگیزه‌های زیادی برای پیشرفت و موفقیت بدهد.

عابدینی در مورد گزینه‌هایی مانند مهرعلیزاده و هاشمی‌‌طبا گفت: هاشمی‌طبا وزارت ورزش را نمی‌پذیرد و مهرعلیزاده هم می‌تواند گزینه خوبی باشد. از سوی دیگر صحبت از سلطانی‌فر هم است اما با توجه به موفقیت او در حوزه کاری‌اش بهتر است که دولت او را تغییر ندهد. از حضور مرتضی بانک در ورزش هم صحبت می‌شود اما بعید است دولت بخواهد یک حوزه را ضعیف کند تا حوزه دیگری تقویت شود. 

حمایت معاون تاج از وزیر شدن دادکان
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی