بازدید 47497

حمله وحشیانه 4 پسر خشن به زن جوان در روز روشن

کد خبر: ۶۱۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴ 20 August 2016
بازپرس پرونده کیف قاپ های شرق تهران با دستور انتشار بدون پوشش چهره متهمان از مردم خواست تا در صورت قربانی شدن توسط این گروه 4 نفری به پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.
تصویر حمله وحشیانه 4 پسر خشن به زن جوان در روز روشن

به گزارش رکنا، 13 اردیبهشت ماه سال جاری یک زن با مراجعه به کلانتری 128 تهران نو به مأمورین گفت که توسط سرنشینان دو دستگاه موتورسیکلت مورد سرقت به شیوه زورگیری قرار گرفته است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع زورگیری و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 4 تهران، پرونده در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

این زن پس از حضور در پایگاه ششم پلیس آگاهی به کارآگاهان گفت: ساعت 6 عصر بود که در خیابان سوم نیروی هوایی پیاده روی می کردم که ناگهان دو موتورسیکلت با چهار سرنشین جوان به من حمله کردند و با تهدید چاقو و قمه کیف پول حاوی یک رشته زنجیر طلا، گوشی تلفن همراه و 200 هزار تومان وجه نقد داخل آن کردند.

به گزارش رکنا، با توجه به وقوع شکایت های متعدد مبنی بر انجام سرقت های متعدد زورگیری، کیف قاپی و موبایل قاپی ( سرقت گوشی تلفن همراه ) توسط چهار جوان زورگیر موتورسوار که یکی از آنها نسبت به سه همدست خود قوی هیکل تر و همچنین دارای چهره سبزه بوده است، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که تمامی این سرقت ها توسط گروه مشخصی از سارقان صورت می گیرد.

 
 
در ادامه اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری این گروه از سارقان که در بسیاری از مناطق شرق و جنوب شرق تهران بویژه در مناطق نیروی هوایی، تهران نو، پیروزی، نبرد، بلوار ابوذر، افسریه، نارمک، تهرانپارس، خیابان دماوند اقدام به انجام صدها فقره سرقت به شیوه موبایل قاپی و کیف قاپی کرده بودند، هماهنگی های لازم با کلانتری های مناطق شرق و جنوب شرق تهران انجام و اجرای طرح های مهار جهت دستگیری اعضای این گروه از سارقان در دستور کار مأموران قرار گرفت .

سرانجام 13 مرداد ماه سال جاری و هنگام اجرای طرح مهار از سوی کلانتری 128 تهران نو، مأموران گشت کلانتری در خیابان نیروی هوایی به سرنشینان دو دستگاه موتورسیکلت آپاچی سفید رنگ و طرح هوندا 125 آبی مشکوک و به آنها دستور ایست می دهند؛ با توجه به عدم اجرای دستور پلیس از سوی موتورسواران و اقدام آنها برای فرار از محل، بلافاصله مأموران به تعقیب آنها پرداخته و همزمان با اعلام خبر تعقیب و گریز گشت پلیس، واحدهای کمکی پلیس نیز به محدوده تعقیب و گریز اعزام و مانع از فرار موتورسواران می شوند .

با وجود مسدود شدن خیابان ها توسط واحدهای گشت پلیس، چهار سرنشین مورتورسیکلت ها ضمن رها کردن موتورسیکلت ها خود اقدام به فرار به صورت پیاده می کنند که سرانجام با شلیک چندین تیرهوایی ماموران، هر چهار نفر آنها را دستگیر و در همان بازرسی اولیه از آنها تعداد دو قبضه قمه و چاقو به دست می آید.

بنابه این گزارش، با انتقال چهار متهم بنام های حسین 20 ساله، مهراب 18 ساله، علی اصغر 18 ساله و جواد 23 ساله به پایگاه ششم پلیس آگاهی، هر چهار متهم بویژه حسین و مهراب به صدها فقره سرقت با شیوه زورگیری، موبایل قاپی و کیف قاپی اعتراف کردند .

حسین ( سرکرده گروه و با چهره ای سبزه ) در بازجویی ها به افسر پرونده گفت که ابتدا با مهراب در یک قهوه خانه در محدوده خیابان فدائیان اسلام آشنا شدند و پس از مدت کوتاهی، سرقت های خود را به صورت دو نفره آغاز می کنند.

وی در ادمه اعترفاف کرد که موضوع سرقت ها را با پسرخاله اش جواد در میان گذاشته و جواد نیز به همراه یکی از دوستانش بنام علی اصغر به گروه حسین و مهراب اضافه می شوند و پس از مدت کوتاهی،از سرقت های تک موتوره با دو سرنشین به سرقت های دو موتور و با چهار سرنشین تبدیل می شوند. با توجه به افزایش تعداد اعضای گروه ، سرقت به شیوه زورگیری نیز به دیگر شیوه های سرقت های آنها ( موبایل قاپی و کیف قاپی ) افزوده می شود.

همزمان با دستگیری متهمان و اعتراف صریح آنها به انجام تعداد زیادی سرقت به شیوه های مختلف موبایل قاپی، زورگیری و کیف قاپی، دهها مالباخته ای که به این شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته بودند به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ دعوت و در مدت بسیار کوتاهی بیش از 200 مالباخته اقدام به شناسایی متهمان بویژه سرکرده گروه کردند.

سرهنگ کارآگاه رضا امیدی ، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، گفت : با توجه به اعتراف صریح متهمان به انجام سرقت های متعدد به شیوه های مختلف و شناسایی تعدادی از شکات و به جهت شناسایی سایر مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر هر چهار متهم از سوی بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 4 تهران صادر شده است. لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند، دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایت خود به نشانی پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان پیروزی، خیابان نبرد شمالی، میدان نبرد، انتهای خیابان شهید بیدی مراجعه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۱۰۰
پس از دو روز آزادشان میکنند
چقدر توی این مملکت دزد داریم.اینها در کدام دانشگاه آموزش دیده اند؟
اعدام
لطفا این جانیان را ازاد نکنید بلکه انه را حبس ابد و تبعید و شلاق در ملا عام و غیره محکوم کنید
پاسخ ها
strong
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
و وقتی این کار را کردند خود شما میاید و به شلاق زدن و مجازات دزد ها اعتراض میکنید که ای وای حقوق بشر
عليرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
با اجازه شما پس فردا صبح تو خونه شون خوابیدن !
سامان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
کاشکی اسم و چهره اختلاس گران میلیاردی هم به همین صورت نمایش داده میشد نه فقط دو تا آفتابه دزد بیچاره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
قول میدم تا 1-2 سال دیگه دوباره و البته این بار حرفه ای تر به کوچه و خیابانهای تهران برخواهند گشت.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
اگه شغل ابرومندانه داشتند این کارو نمی کردند
اولی و دومی از سمت چپ بهشون نمیاد زیر 23 باشن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
الان مشکل همین بود
حتماباید صدها حمله وسرقت و...اتفاق بیافتد تا اینکه تازه پلیس طی هماهنگیهایی اقدام به دستگیری کند؟ !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
تازه مواردی که توسط سایتهای خبری اعلام میشوند آنهایی هستند که دستگیرشده اند
تبعیض و فقر و باند بازی و توزیع نامناسب ثروت باعث بوجود آمدن این اراذل میشود که البته باید اعدام بشوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
یعنی اون انسان فقیری که میره درس میخونه دکتر میشه یا .. بعد از خدمت رسانی به هموطنانش لذت میبره، راه رو اشتباه رفته؟
اینها میخوان به راحتی پول در بیارن
مزد آن برد که جان برادر کار کرد
هوشنگ مرادی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
کی باید اعدام شود؟ اراذلی که به فرموده خودتان بخاطر تبعیض و فقر و باندبازی و توزیع نامناسب ثروت بوجود آمده اند یا آنهایی که باعث بوجود آمدن اراذل شده اند؟! حق این است که دسته دوم اعدام شوند یعنی خائنین به مردم و آنهایی که ثروت جامعه را انباشته کرده و حق قانونی خود می دانند؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
شما هم ماشا الله خوب عقده ای هستی. باید سنگین بیفتن زندان اینا احتمالاً. ولی دیگه چرا اعدام؟!
اگر در به همين پاشنه به چرخد اينها وامثال اينها در اينده در گروه هاي داعشي ظاهر ميشوند
یک کمی نیروی انتظامی سریع تر باشد بهتر است چون بعد از ۲۰۰تا سرقت دستگیر کرده اند یادمان باشد این ترس هیچوقت از یاد خانم ها بخصوص نخواهد رفت
باید تیتر می زدید حمله وحشی ها به زن جوان...... واقعا جای تاسف داره از سن 18 سالگی دزدی می کنند. باید مجازات سنگین برای دزدی و زورگیری و امثالهم در نظر بگیرند تا شاید موثر واقع بشه.
13 اردیبهشت شکایت ... 13 مرداد دستگیری . خدا می دونه این سه ماه چند نفر رو ناقص کردن
چند وقت ديگه آزاد ميشن دوباره كارشون رو از سر ميگيرن
امنیت اجتماعی تو ایران وجود نداره......قبلا از ساعت 8 شب مزاحمت و .... الان م تو روز...یه زن کنار خیابون منتظر تاکسی باشه....شهر بهم می ریزه...مسولانم که ...
اينها كجايي هستند آنقدر بد قيافه هستند شكل انسانهاي أوليه هستند
زنده ی این حیوانات به چه دردی میخوره؟
یعنی از دویست نفر زورگیری کردند بعد دستگیر شدند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
بله . سوالی که برای من هم پیش آمد، همینه. که آیا یک بزهکار، باید تا این اندازه فرصت انجام خلاف و بزه را داشته باشه که صدها فقره سرقت و کیف قاپی و .... را انجام بده تا نهایتا از شدت شکایتها کاری برای دستگیری آنها انجام بشه؟؟!! من این موضوع را در خبرهای زیادی حول سرقت و تجاوز حتی شنیدم که بله فلان سارق یا متجاوز پس از انجام ده ها و صدها جنایت، دستگیر شد. دست پلیس درد نکنه بخاطر زحماتشون ولی آیا نمیشه این افراد خطرناک را بلافاصله دستگیر کرد تا سبب آزار روانی و ایجاد تاامنی در جانعه نشن؟؟؟
اینها راتوسط پلیس درمنطقه تهران بچرخانید وبه ابرقو تبعیدشان کنید 10سال تا تجربه بقیه شوند
ضمن آرزوي بر برخورد جدي با مجرم، لازم است ريشه يابي و پيش گيري شود. تعادل جامعه وقتي به هم خورد؛ نا امني و ناهنجاري افزايش مي يابد. عرف و شريعت ، وظيفه تامين معاش را به عهده مرد گذاشته و نفقه بر او واجب است. اگر مسئولين كشور در واگذاري كار(بجز مشاغل ويژه بانوان) اولويت را به آقايان بدهند حتما آمار جرم و جنايت كاهش و آمار ازدواج افزايش مي يابد و ضرر نبود امنيت اول متوجه بانوان است. در مراسم خواستگاري مي پرسند: آقاپسر چه كاره اند؟ پس شغل براي ازدواج شرطي اساسي است.مي فرمايند خرج زندگي بالاست و دو نفر بايد باهم كار كنند! اين حرف درستي است اگر شغل به اندازه كافي بود. اما همه كمتر بخورند و سطح آرامش و امنيت بالا باشد بهتر است و يا تعدادي بهتر زندگي كنند و جامعه نا امن باشد؟ ‌‌
فقط اعدام
اعدام شوند و بدن کثیفشان را یک هفته در ورودی جاده دماوند نصب کنند تا درس عبرتی شود برای دیگران.
فقط اعدام و بس ... خطر نا امنی اینها کمتر از خطر داش نیست. دست نیروی انتظامی و قوه قضاییه را میبوسم . شاید با منفی دادن مخالف باشید و کسی که خانواده او از این وحشی گری اینها مورد حمله قرار گرفته شود آنوقت ارزش مبارزه و برخورد با اینها را میفهمد. ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
كسي منكر مبارزه و برخورد نيست. ولي با عمل وحشيانه اعدام مخالفيم
اردشیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
به گفته رئیس قوه قضائیه استفاده از سلاح سرد در حکم #محــــــــاربه است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
نفرمایید اعدام الان 4تا روشنفکر میان بهت فحش میدن..اعدام برا اینا کمه.شرارت از سروروشون میباره.باید این انگلها از رو زمین محو بشن
سيروس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
موافقم فقط اعدام ، تنها روش چینی ها در مقابله با جنایتکاران ایرانی جوابگو هست فقط اعدام .
معنا امنیت را هم فهمیدیم!
اگر همون خانم شکایتش رو پس نگیره و قاضی هم فکر مردم باشه، دستانشون رو طبق قانون مجازات اسلامی قطع کنید که اگر رفتن زندان، فکر دوباره به ذهنشون نرسه!
آشغالا!!!!
قول ميدم حداكثر 6 ماهه ديگه آزاد ميشن و دوباره روز از نو
لطفا با یک حقوقدان مجرب راجع به حکم اینگونه سرقت ها مصاحبه و اطلاع رسانی شود.
خیلی هم خوب ! 200 تا مالباخته شناسایی شدن ! معلوم نیست چندتا شناسایی نشدن !
منطقه شرق همین محدوده ای که این افراد مشغول دزدی بودن راحت ! به علت عدم پوشش مناسب کلانتری ها واقعا ناامن هست و عملا چون اخر محدود کلانتری های این منطقه هست هیچکدام از کلانتری ها نظارت دقیقی روی این خیابان ها ندارند !

قطعا مطمئن باشید این سارقین هم وقتی می بینن توی این محدودها خبری از گشت و پلیس و نظارت نیست مطمئن میشن با ریسک حداقلی میتوانند 200 مورد سرقت کنند بدون اینکه کسی جلوشون رو بگیره !
همسر من سال پیش در چهارراه استانبول مورد حمله وحشیانه 2 موتور سوار گرفت فقط زنده ماندن همسر من کار خداوند بود آنها با قمه از پشت به او ضربه زدند کیفش و کلیه مدارک را دزیدند هیچ زمانی که با کمک مردم توانست از حمله جان سالم به درد ببرد وقتی به آگاهی شاپور مراجعه کردیم سرهنگ آنجا که اسمش را نمی گویم خیلی زیبا گفتند. کاری از دست ما بر نمی آید ما اینها را می گیریم
آنها را آزاد میشوند همین که زنده هستید شکر!!
از چهره هاشون معلومه که از اقشار ضعیف و تهی دست جامعه هستن.اینها نتیجه فقره.واقعا راست گفتن.از هر دری فقر بیاد از همون در ایمان میره.
نمی دونم چرا بعضیها هر چیزی را فورا نسبت می د هند به فقر و مسائل اقتصادی ، البته تا حدی موثر است ولی
معمولا کسی که آدم درستی باشه دست به کارهای ناهنجار نمی زنه ، بیشتر این مشکلات را باید در خانواده ها و مراکز تربیتی ثانویه ریشه یابی نمود .
حتما باید کسی کشته بشه تا قانون اجرا بشه؟ این ها رو تا ابد زندانی کنید و زمان اعیاد هم الکی بخشش ندین به امثال این ها .
اعزام به سوریه برای جنگ با داعش براشون فکر خوبیه....
باز هم آزادشون کنید!
شیوه امحای کالاهای قاچاق رو اینها اجرا بشه هم شاید بد نباشه
شرارت از چهره هاشون میباره
نباید تو مردم عادی باشن چون باعث دردسر مردم و پلیسن
اینها ازدواج هم کنن بچه هاشون ممکنه مثل خودشون بشن چون تربیت صحیح ندارن
اینها انگل اجتماع هستن
اصلاً بفرستیدشون جنگ با داعش اگر از سلاح و قمه و چاقو خوششون میاد
پولم بهشون بدید وگرنه شاید اونوریا زودتر جذبشون کنن
قطع دست براي زور گيري و دزدي مسلحانه فكر بهتري نيست؟
اگر آزادشون کنند دوباره همین کارها رو شروع میکنند.
لطفا به اردوگاه های کار اجباری بفرستینشون
لطفا تصویر اختلاس گران اموال دولتی را هم در روزنامه ها چاپ واسامی آنان را اعلام کنید . ونسبت به محاکمه آنان در کمترین رمان ممکن با وکیل و به صورت علنی انجام دهید .فقط تصویر آفتابه دزد ها رو به مردم نشون ندین .
جوش نزنید انشا ا... به زودی به دامن پاک جامعه برمی گردند و به شغل خوب وشریفشون برمیگردن چون جا نداریم نگهشون داریم
پس از دزدیده شدن موتور پمپ آب منزلم که در حیاط خانه ام بود، با 110 اهواز تماس گرفتم که پس از حدود 2 ساعت از ابتدای صبح، یک ماشین گشت نیروی انتظامی آمد که حتی صرفشان نکرد از ماشین پیاده شوند! بعد هم بحالت تمسخر نمودنم و مطرح نمودن اینکه چرا الکتروموتور پمپ آب را در حیاط گذاشته ای! مرا مقصر جلوه دادند و بعدشم هم با پوز خند و ریشخند نمودنم تشریف بسیار محترمشان را بردند و رفتند. منطقه مشعلی انتهای خیابان شریعتی جنوبی اهواز. پس از آنهم بارها و بارها سرقتهای موتور پمپ آب و کنتور آب از اهالی محل انجام گرفت ولی خبری از توقف سرقتها و یا دستگیری سارق یا سارقان آن منطقه نشد.
اعدام حتما اعدام ولی پلیس تو کارش کوتاهی میکنه
اعدامشون کنید تا امنیت جامعه برقرارشود یا بریزن اونا تودریا تا شرشون کم بشه
اینارو باید ببرند برای انجام کارای سخت از انرژیشون استفاده کنند البته با پا بند مثل کار تو معادن و راه اهن وغیره که خارج از محدوده اجتماع شهری باشه
نكته داره تابناك جان، به صدها فقره دزدي اعتراف كردند، توي اين همه مدت نيروي انتظامي چيكار ميكرده؟ چرا بهشون اينقدر فرصت داده ؟ احتمالن مشغول ارشاد كردن دختران توي مراكز خريد و پاركها بودن... ميدونم كه منتشر نميكني تابناك جان، ولي حرف من تنها نيست، حرف اكثريت جامعه ست...
امیداست بعدازچندروزازادنشوندچونباردیگرباکم شدن ترس علاوبرسرقت باسلاح گرم دست به تجاوز نیز خواهندزد
2 سال و نیم تا سه سال حبس که بعد از طی یک سوم آن عفو می خورند و می آیند بیرون یعنی حدود یک سال زندانی برای 200 فقره سرقت می بینید که بشدت می صرفد تازه زندان هم برایشان حکم دانشگاه و گذراندن دوره تکمیلی کارشناسی ارشد یا دکترای تخصصی جرم و جنایت را دارد ضمن اینکه دیداری هم با رفقای قدیمی تازه می کنند و از نظر سوابق حرفه ای هم پیش هم قطاران اعتبار بیشتری پیدا می کنند. به همین سادگی!
نفر سوم از راست شبیه مهدی ژوله
اجتماع رو از وجود این اراذل پاکسازی کنید بعدا دیر میشود
یاد زینال بندری بخیر که می گفت در قفس آهنی سوزانده شوند
به نظرم بالای سی سال یا حداقل نزدیک سی سال داشته باشن-ادم 18 ساله یا بیست و سه ساله صورتش اینجوری نیست مگر اینکه معتاد یا سیگاری و تو کار کشیدن و مصرف این چیزها باشن.
قیافه سمت چپیه چه باحاله.
قیافه هاشونو
چه قیافه هایی دارند بس که گناه کردن
اگر اونی که میلیاردی اختلاس میکنه اعدام میکردید اینگونه افراد محتاج بوجود نمیامدند
دو نفر که لباس مشکی دارند به نظر میاد عکسشان مربوط به بازداشتگاه باشه ولی دو باره آزاد شدن و باز سبب ایجاد نا امنی شدند. اصولا چرا آزاد می شن؟
ریخت و قیافه شون هم از دنیا برگشتن از بس بدی کرده اند ، همان بهتر که ایران از وجود این آفتها پاک بشه و الا آ
اگر روزی از یک نفر زور گیری کرده باشند در واقع میشه تخمین زد که اینها بیش از 6ماه است که در حال سرقت وزورگیری هستند.دست پلیس هم دردنکنه که بعداز 6ماه سارقین را شناسایی ودستگیر کرده است.
ای کاش مفسدین اقتصادی را هم مثل اینها عکسهایشان را درج میکردید
مفسد فی العرضند.اعدام
این کارا را مگه تو ایران هم داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نکنه از آمریکا سرایت کرده؟
ارازل اوباش باید اعدام شوند .تا قوه قهریه نباشد فرهنگ به وجود نمی اید پس بایستی برای ایجاد امنیت و فرهنگ اعدام باشد .انهم زود
رد مال قصاص و اعدام
امروز گرفتن فردا ولشون مي كنند
فقر . بی کاری . اعتیاد . تبعیض . حقوق های نامتعارف . باند بازی . و.... انتظاری بیشتر از این دارین.
ققطاعدام
بااین قیافه نحسشون
آشغال همشونو ببرید بالای دار !
زندان یا اعدام فایده نداره برای این دزهای زور گیر باید کار اجبار اونهم در شرایط سخت بدن چون اینها دنبال نون مفت بودن باید زنده باشن و برای دو وعده غذا مثل حیون ازشون کار بکش.
اینها همه اجتماع رو نا امن می کنند . فقط اعدام
دراخر اتفاقي دستگير شده اند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!هر كس كه اين متن را ميخواند به اين نتيجه ميرسد كه نيروي انتظامي عاجز و غير كارامد هست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
با سلام ابتدا بایستی این افراد در قرنطینه نگهداری و مطالعات روانشناسی بروی آنها بشکل کامل انجام که چرا آنها به این وضعیت مبدل شده اند و ریشه یابی کامل برای چرایی رفتار آنها انجام شود وضعیت و شرایط رشد کودکی و خانوادگی آنها موشکافی توسط اساتید روانشناسی گردد تا بشکل اساسی در سطح جامعه تلاش برای رفع مشکل شود.
سپس به اردوگاههای کار اجباری که بعضا در فیلمهای غربی نمونه های آن دیده میشود آنها فرستاده شده تا حداقل 10 -15 سال با کار سخت و طاقت فرسا ولی مفید و موثر در محیطهایی با شرایط سخت آب و هوایی با تمام وجود تک تک سلولهایی مغزشان درک کند که زندگی در یک جامعه بشری چه نعمت بزرگی است و چه چیز با ارزشی را مفت از دست داده اند و در نهایت پس از طی زمان ذکر شده مجدد بررسی روانشناسی شده که اگر اصلاح شده اند به آغوش جامعه بعنوان یک عضو مفید برگردند و در غیراینصورت همچنان در مکانهای فوق تا ابد باقی بمانند.
اعدام
اینجور خبرها باعث جسورتر شدن این گروه ها و تشکیل باند های بیشتر میشه! وقتی تعداد جرمها باید به صدها مورد برسه تا در دستور کار پلیس قرار بگیره، پس اگر بد شانسی نیارن، با صد مورد کیف قاپی از این کار کنار بکشن، احتمال دستگیریشون خیلی ضعیف خواهد بود!
اینا که همشون سبزه هستند!!
واقعا چه برنامه ای برای مجرمان دارید ؟!!!
فعلا هر مجرمی چند ماه آب خنک می خورد و شگردهای بهتری در زندان فرا می گیرد و وقتی از زندان خارج می شود یک حرفه ای به تمام عیار می شود
اشد مجازات و زندان و تبعید در نقاط بد آب و هوا و قطع انگشتان دست . اینها چند بار دزدی کرده اند و برای سیر کردن شکم هم نبوده پس به راحتی میشود دستانشان را قطع کرد تا عبرت سایر حرامی ها بشود.
آخر امنیت اجتماعی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
با اعدام و حبس و شلاق و تبعید این افراد اصلاح نمیشند و باز یک عده دیگه عین قارچ رشد می کنند بایستی موضوع اسیب شناسی بشه که چرا جرایم زورگیری خشن زیاد شده ... قطعا در این جرایم عامل اصلی بیکاری هست اگه دقت کرده باشید ده ها کارخانه در شهر تهران تعطیل شدند و هزاران نفر بیکار شدند وخودشون و خانواده هاشون اسیب های اجتماعی دیدند که این افراد اگه شغل براشون فراهم بشه مطمئنا سراغ این جرایم نمیرن که عاقبتشو میدونن
دزدی به هر نحوی باید پیگرد قانونی داشته باشد. چه دزدی یک زور گیر و اختشاش گر و چه دزدی یک مدیر و رییس بانک یا چه یک مغازه دار و چه یک مسول رتبه بالا . دزدی که شاخ و دم ندارد. دزدی دزدی است. اگر دزدی این افراد از سر گرسنگی ممکن است بوده باشد دزدی مدیران صد در صد از سر گرسنگی نیست و بلکه سو استفاده از مقام است که پیگردی بس سنگین تر باید داشته باشد. مدیران دزد را باید به پشت ماشین بست و برای احترام به خون حافظان کشور و احترام به مردم اعدام کرد. مدیران دزد توهین مستقیم به کل کشور است.
شبیه داعش اند...طرف درست بشو نیست طلبکاره چهره...
فقر وبدبختي تا كي چرا بايد تو اين سن دزدي كنن البته بايد مجازات بشن ولي مسولين روز به روز بي خيالتر ميشن و مردم ما فقير تر
خیلی باحال است!... کلانتریها گزارش سرقتها از محدوده تحت کنترلشون رو امحا میکنن تا زیر سوال نروند و الا چرا باید با بیش از 200 فقره سرقت تازه الان این مجرمان دستگیر شوند!
منم قبلا موافق اعدام بودم و الانم هستم
ولی....
باید پرسید چرا این اتافاقات داره هر روز بیشتر میشه؟
مگه نظام نمیگه ما تو امنیت کامل هستیم؟
منظورش همینه؟
والا آمریکا امنیتش از ایران بیشتره
ار خودم نمیگم
چیزی که هست را میگم
فقط اعدام با چاقو و قمه های خود آن ها
چگونه این صد ها فقره سرقت در دید رس نیروی انتظامی نبوده است ؟ همیشه اینگونه اعلام میشود که گروعهی را گرفته اند که صدها فقره سرقت داشته اند ان هم در پایتخت
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی