بازدید 1633
تشنه بازي در تيم ملي هستم؛

مبعلي: هيچ گلايه اي از دايي ندارم

مشکل من اين بود که هيچ گاه دو، سه بازي به طور متوالي براي تيم ملي بازي نکردم. قطعاً اگر به من فرصت لازم داده شود توانايي خودم را مانند ديدار با بوسني نشان خواهم داد.
کد خبر: ۶۱۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۱:۰۱ 25 August 2009
قدس؛ مبعلي پس از سپري کردن اردوي النصر در آلمان، در مورد آخرين شرايط اين تيم، بازگشت به تيم ملي و مسائل مختلف ديگر به سؤالات پاسخ داد.

*اردوي النصر در آلمان چگونه بود؟
**اردوي 21 روزه اي را در کشور آلمان سپري کرديم. اين اردو واقعاً در فاصله يک ماه تا آغاز مسابقات ليگ امارات ما را در وضعيت خوبي قرار داد اما از حيث نتيجه گيري، تيم ما چندان در بازي هاي تدارکاتي موفق عمل نکرد. ما مقابل الغرافه و نورنبرگ شکست هاي بدي خورديم.

*اين نتايج براي پاگلزدورف قابل قبول بود؟
**به هر حال تيم ما در مرحله بدنسازي قرار داشت، اما تيم هاي آلماني در شرايط مسابقه بودند به همين دليل هم پاگلزدورف از شکست هاي تيم ما گلايه نکرد.

*اين اردو تا چه اندازه تو را به آمادگي رسانده؟
**فکر مي کنم در حال حاضر به 60 درصد آمادگي رسيده ام اما از آنجا که ليگ امارات يک ماه ديگر آغاز مي شود قطعاً تا آن زمان به حد مطلوب آمادگي خواهم رسيد.پاگلزدورف مرا قبول دارد و امسال هم قصد دارد از من به عنوان هافبک طراح در النصر استفاده کند. او روي چهار بازيکن خارجي اش حساب خاصي باز کرده است. بعد از جذب «کارلوس تونه ريو» مهاجم تيم ملي اکوادور، دو بازيکن مراکشي و من، پاگلزدورف اميدوار است امسال با النصر نتايج بسيار خوبي کسب کند.

*ايمان مبعلي در بازگشت به تيم ملي در ديدار با بوسني چهره اي بسيار موفق داشت.در اين مورد چه صحبتي داري؟
**خوشحالم که در پست هافبک طراح براي تيم ملي موفق بودم و آنچه که از من خواسته شده بود را به خوبي در زمين اجرا کردم.

* جالب اينجاست که گزارشگر بازي، به تو لقب مهندس داده بود.
**از اين موضوع خوشحالم که همه از بازي ام راضي بودند. شخصاً اعتقاد دارم هافبک طراح در فوتبال دقيقاً حکم يک مهندس را دارد و هافبکي که نتواند براي تيمش طراحي و بازيسازي کند، نمي تواند يک هافبک موفق باشد.

*تو برابر کره جنوبي روي سکوها نشستي اما مقابل بوسني بازي خوبي به نمايش گذاشتي.
**هميشه تشنه بازي براي تيم ملي هستم. باور کنيد حضور در جايگاه و روي سکوها هيچ وقت براي يک بازيکن آسان نيست اما من به قطبي در آن مقطع اعتراض نکردم چون اعتقاد دارم قطبي آمادگي و نحوه تمرينات مرا قبل از ديدار با کره ديد و از آن اظهار رضايت کرد و حتي در آن مقطع گفت قطعا اگر تيم ملي به جام جهاني برود به من بازي خواهد داد.

*به دايي و ساير مربيان تيم ملي اعتراض نداري؟
**من گلايه اي از دايي يا ساير مربيان تيم ملي ندارم، چون مطمئن بودم بازيکن شايسته با توانايي هايش هيچ وقت به طور کامل از تيم ملي دور نمي ماند. مقابل بوسني بعد از 20 ماه دوري براي تيم ملي بازي کردم. از زمان ابراهيم زاده که در يک ديدار دوستانه در ترکيب ثابت تيم ملي قرار داشتم ديگر به تيم دعوت نشدم اما با اين وجود خوشحالم که بازگشتيم با نمايش موفقي همراه بود و تيم ملي به پيروزي رسيد.

*فکر مي کني تيم ملي با قطبي در جام ملت ها موفق مي شود؟
**نمي شود مقام خاصي را براي تيم ملي پيش بيني کنم اما معتقدم مي توانيم در جام ملت ها موفق شويم.

*مدعيان اصلي جام ملت ها چه تيم هايي هستند؟
**کره جنوبي، عربستان و ژاپن در کنار ايران، مدعيان قهرماني هستند.

*ايمان مبعلي معمولا در دوره هاي قبلي استمرار لازم را در تيم ملي نداشته، فکر مي کني اين بار روند ثابتي داشته باشي؟
**مشکل من اين بود که هيچ گاه دو، سه بازي به طور متوالي براي تيم ملي بازي نکردم. قطعاً اگر به من فرصت لازم داده شود توانايي خودم را مانند ديدار با بوسني نشان خواهم داد.

*براي ديدار با بحرين و ازبکستان چه وضعيتي داري؟
**بازي در بحرين در تاريخ فيفادي نيست و من در آن روز درگير حضور در تورنمنتي به همراه تيم النصر هستم. تورنمنتي که در آن تيم پرسپوليس هم حضور دارد. اما قطعاً در برابر ازبکستان حضور خواهم داشت.

*رويارويي تو با پرسپوليس جالب خواهد شد.
**امکان رويارويي تيم ما با پرسپوليس در تورنمنتي که پيش رو داريم وجود دارد و قطعاً اين ديدار از جهات زيادي حائز اهميت خواهد بود. من چهار گل به پرسپوليس زده ام که اولين گلم به اين تيم به زمان حضور عابدزاده درون دروازه پرسپوليس باز مي گردد. باز هم مي توانم در اين تورنمنت به اين تيم گل بزنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی