بازدید 7034
۱
حاشیه

متلک عجیب فنونی زاده به منصوریان درباره بشکه و دربی

علیرضا منصوریان وقتی قرارداد میلیاردی بسته باید بداند که قبل از شروع بازی‌ها باید فشار تمرینات را کم کند. او بازیکنانش را از بشکه بیرون می‌آورد و فشار کار را کم می‌کرد تا نخواهد امروز این توجیهات را بیان کند.
کد خبر: ۶۱۰۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸ 30 July 2016
 پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مصاحبه ای خطاب به منصوریان سرمربی استقلال، جملات کنایه آمیزی مطرح کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، مرتضی فنونی زاده یکی از مدافعان دهه شصت قرمزها گفت: علیرضا منصوریان که عملکرد بد تیمش را به فشار بدنسازی ربط می‌دهد وقتی قرارداد میلیاردی بسته باید بداند که قبل از شروع بازی‌ها باید فشار تمرینات را کم کند. او بازیکنانش را از بشکه بیرون می‌آورد و فشار کار را کم می‌کرد تا امروز نخواهد این توجیهات را بیان کند. این حرفها را که می‌شنوم یاد خاطره‌ای در گذشته می‌افتم.

متلک عجیب فنونی زاده به منصوریان درباره بشکه و دربی

این پیشکسوت و ملی پوش سابق در ادامه کار را به کری برای دربی هفته ششم می کشاند و می گوید: شک نکنید پرسپولیس در دربی بیش از 3 گل می‌زند. پرسپولیس ترکیب اصلی‌اش را حفظ کرده و بازیکنانی مثل ساسان انصاری، وحید امیری و علیرضا بیرانوند را جذب کرده است. محسن بنگر از تیم رفته ولی سید جلال جای او به پرسپولیس آمده است. 

فنونی زاده در پایان گفت: بازیکنی محمد انصاری در پرسپولیس حضور دارد که علاوه بر بی‌حاشیه بودن مثل خود ما در سه چهار پست به میدان می‌رود. من به عنوان شاگرد روی حرف علی آقا چیزی نمی‌گویم و روی این مطلب تأکید می‌کنم که پرسپولیس قهرمان می‌شود.امیدوارم پس از 10 سال با این اتفاق هواداران خوشحال شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپخورد گه دانه دانه شکست فصل قبل تیمت رو از منصوریان یادت نره کمی به حرفهات فکر کن چون ضایع خواهی شد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
آخرین اخبار
وب گردی