بازدید 6260
۴

معوقات فرهنگیان پرداخت می‌شود

کد خبر: ۶۰۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶ 28 July 2016
رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ اجباری برای سوق دادن دانش‌آموزان به مدارس غیردولتی وجود ندارد.
 
به گزارش فارس، محمد بیرانوند رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامیدر خصوص سوق دادن دانش‌آموزان پایه نهم به سمت مدارس غیردولتی، اظهار داشت: برای هیچ فردی و هیچ جایی اجبار برای رفتن به مدارس غیردولتی وجود ندارد.

وی افزود: اولیا و دانش‌آموزان بر اساس هدایت تحصیلی می‌توانند مدارس دولتی را انتخاب و اگر کیفیت مدرسه‌ای را بهتر بداند فرزندشان را در آن مدرسه ثبت نام کنند، ضمن اینکه هیچ اجباری برای سوق دادن دانش‌آموزان به مدارس غیردولتی وجود ندارد.

بیرانوند در خصوص معوقات فرهنگیان خاطرنشان کرد: در آخرین جلسه‌ای که با وزیر آموزش و پرورش داشتیم، اعلام شد که بیشتر معوقات فرهنگیان مربوط به سال 93 آنها پرداخت و برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان در سال 94 مطابق آنچه در قانون بودجه سال 95 پیش بینی شده است، امسال پرداخت خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
باسلام مدت سه سال است که دخترم ازدواج کرده است ومبلغ پانصدوبیست تومان بابت کمک هزینه برام نوشتن وتا امروز هم چشم به در آن کمک هزینه ام وزیر محترم آیا این جز معوقه نیست !!!!!؟؟
با سلام بنده در اذر ماه 93 عالی شاملم شد اما قبل از عید را پرداخت نکردند ایا پرداخت خواهد شد
از اضافه کار سه ماه خبری نیست؟ چرا هیچکس چیزی نمی گه؟
سلام
بنده دانشجوی دانشگاه فرهنگیان وردی 93 هستم
در خصوص پرداخت معوقات دانشجویان وردی 93 که اخیر در بیشتر استانهای کشور پرداخت شده اما تا کنون از پرداخت معوقات فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان هیچ خبری در دست نیست.
من در یک خانوداه کم درآمد که با تلاش و زحمت به این رشته آمدم و اخیرا دانشگاه تهدید کرده گه اگر مطالبات خود پرداخت نکنید باعث حذف کلاس شما خواهد شد
لطفا به دست مسولین برسانید که بیشتر دانشجویان فرهنگی از قشر کم درآمد جامعه هستن خواهشمندیم فکری به حال ما بکنید.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی