بازدید 3188

شهردار تهران به هیچ یک از شبهات پاسخ نداد

کد خبر: ۶۰۹۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹ 26 July 2016
رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به توضیحات شهردار تهران درخصوص گزارش دیون شهرداری تهران گفت:شهردار تهران در صحبت‌هایش به هیچ یک از شبهات این گزارش پاسخ نداد.

به گزارش ایسنا، محمد سالاری در دویست و هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه گزارش دیون شهرداری تهران دارای دو جنبه فنی و سیاسی بود، افزود: جنبه فنی این گزارش توسط معاون مالی اداری شهرداری تهران تشریح شد و جنبه سیاسی گزارش نیز صحبت‌های شهردار تهران بود.

وی ادامه داد: صحبت‌های شهردار تهران به گونه‌ای بود که در فضای کنونی اقدامات بسیار خوبی انجام شده و شهرداری تهران هیچ بدهی ندارد و تمامی بدهی‌ها مربوط به دولت است.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: شهردار تهران در این صحبت‌ها همه مشکلات را منتصب به دولت کردند و به هیچ یک از شبهات پاسخ نداده‌اند. باید توضیح داده شود که دولت گذشته با حجم بالای فروش نفت چرا بدهی‌ها را پرداخت نکرده تا دولت آقای روحانی با این شرایط باید همه بدهی‌ها را پرداخت کند. چرا باید شهردار تهران در صحبت‌های خود به چنین جمع‌بندی برسد.

سالاری ادامه داد: قطعا با رویکرد سیاسی نمی‌توان موضوعات را حل و فصل کرد. بی‌تردید سوالات و شبهات جدی از سوی رسانه‌ها، کارشناسان و اعضای شورای اسلامی شهر تهران وجود دارد. لذا برای اینکه به شهرداری تهران نیز اجحافی نشود، لازم است جلسه دیگری در این زمینه داشته باشیم تا به همه سوالات در این خصوص پاسخ داده شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی