بازدید 6945
۴
در بزرگراه ارتش رخ داد:

نقص در ترمز اتوبوس شرکت واحد حادثه آفرید

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف خونین یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد با شش دستگاه خودروی سواری در بزرگراه ارتش قرار داد.
کد خبر: ۶۰۹۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴ 25 July 2016
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف خونین یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد با شش دستگاه خودروی سواری در بزرگراه ارتش قرار داد.

سرهنگ مراد مرادی در گفت و گو با ایسنا، در این باره گفت: حوالی ساعت 17:45 امروز، یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد با پلاک معلوم در حال حرکت در مسیر بزرگراه ارتش ابتدای خیابان موحد دانش بود که در پشت چراغ قرمز با شش دستگاه خودروی سواری برخورد کرد.

وی با بیان اینکه این خودروها در پشت چراغ قرمز توقف کرده بودند اظهار کرد: در پی این حادثه سه تن از شهروندان دچار مصدومیت شدند که با حضور عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره علت این حادثه گفت: بررسی کارشناسان پلیس راهور نشان داد که نقص فنی در سیستم ترمز اتوبوس علت این حادثه بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
با سلام حدودا ده روز پیش همسر من از اتوبوس پایانه کاوه به استاد معین در آذربایجان اول خوش جنوبی در حال پیاده شدن ودادن کرایه بوده که اتوبوس حرکت میکند و ایشان با صورت و یکطرف بدن بزمین میخورد .فقط خداوند رحمان و رحیم لطف نموده ان که سرش به جدول کنار خیابان نخورده واتوبوس بدون توجه به این مساله میرود ،ایشان به درمانگاه بیمارستان لولاگر که نزدیک بوده میرود وباچند آمپول ومسکن بخانه برمیگردد هنوزهم استخوان گونه کبود واز زانو به پایین خون مردگی ویک دست ایشان دچار اسیب دیدگی شدید شده است ،مگر خداوند لطفی به مردم بکند و دوباره انسانیت را به ما بر گرداند ،،چون کسی خودرا مسول عمل خود نمیداند ؟ واقعا با ید عزای انسانیت اعلام کنیم ،،،
اونوقت تو المان بود چه قشقرگی به پا میشد الان ببین خیلی راحت چند نفر میمیرن
دو نفر کشته شدند
رئیس مرکز .................................... در بزرگراه ارتش قرار داد یا خبر داد ؟
متن خبرتون ایراد داره
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی