بازدید 24639
فوتو نیوز

از «میزان نقش نیروی انتظامی در لغو کنسرت‌ها» تا «حمله وزیرخارجه عربستان به ایران»

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۶۰۸۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷ 22 July 2016
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.   
 
از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۵
ببین الجبیر! یکی یکی. اول نظام سوریه رو تغییر بده بعد بیا نظام ایران را تغییر بده خسته میشی بابا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
یمن و بحرین رو هم یادت رفت.
درموردوزیرخارجه عربستان اون مثل معروفی که میگه وقتی عمرسگ به سرمیرسه پاچه صاحبشو میگیره کاربرد داره .ودرمورد فیشهای حقوقی کاش این دوستانی که امروز برا این فیشها گریبان چاکند درموقع دزدی های میلیاردی وهزاران چیز دیگه نیز حداقل به اندازه یک دهم الان نگران بودن ولی افسوس که مرغ همسایه غازه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
درمورد حقوق های نجومی خقیقت اینه که بعد از چنگ و دوران سازندگی این حقوق ها باب شد و در دوران اصلاحات هم ادامه پیداکردو در زمان دولت های نهم و دهم به اوج رسید و ازکنترل هم خارج شد و دردولت اعتدال هم ادامه داشت . برخوردهای سیاسی اینچنینی از طرف مدعیان پاکدستی کاملا قابل پیش بینی بود اینها همیشه روبه جلوفرار می .
کنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
کی منو بیدار کرد؟
اینجا جا داره یه سلامی ب عادل جان بکنم نمیدونم چرا یه غمه خاصی تو چشاشه حدس میزنم مربوط ب دوران کودکیش باشه بنظر شما اینطور نیست؟
دکتر سریع القلم به 10 ویژگی یک ویژگی هم من اضافه میکنم:
11- استاد راهنمای برادر رئیس جمهور در رشته دکترای علوم سیاسی می شوند
یعنی هنوز متوجه نشدید دشمن اصلی اسلام و ایران عربستان سعودی است و نه آمریکا و اسرائیل. آیا وقت آن نشده به جای حمایت از گروه حماس که دنبال توافق با اسرائیلاست و بدترین خیانتها را به ایران که حامی اون بوده کرده باید معطوف به وضعیت خارجی خودمان شویم ؟ چرا به جای اینکه برای مردم سوریه خانه بسازیم برای مردم خودمان مسکن و کار تامین نکنیم؟ چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
ولم کن اقا تو این گیرو ویری شمام زدی جاده خاکی . عربستان سعودی عروسک همین امریکا و اسرائیله همینا هدایتش می کنن حماس هم دنبال توافق با اسرائیل نیست نگران نباشید کسی هم هنوز واسه سوریه خونه نساخته ببین بهتره فکر کنی چرا امریکا و اسرائیلو تمام کشور های غربی از پیشرفت ایران می ترسن؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
آدرس علط نده. آمریکا و اسراییل هستند عربستان هم روش.
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
ميگم خوبه كه با امريكا عليه عربستان متحدبشيم
چطوره اق يارو ؟
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
چه زمانی می توان به دیگران کمک کرد؟ زمانی که همه مردم ایران در رفاه کامل باشند؟ کمک کردن به مردمی که در صف اول نبرد هستند نیاز به این نداره که اول تمام ما مسکن و کار داشته باشیم. حضرت علی (ع) گاهی وعده غذایی خود را در حالی که خود گرسنه بودند به فقرا می بخشید. کسی انتظار رفتار امام گونه را از ما ندارد. ولی اینکه کمک به دیگران را مشروط به رفاه خود بکنیم اشتباه است.
جناب آقای پرویز سروری که فرمودند رئیس جمهوری موقعیت زمان و مکان را تشخیص نمیدهند!
ایشان به شخصه از جمله ایرانی هستند که معتقد به "هنر نزد ایرانیان است و بس" هستند و فکر میکنند ایراد گرفتن مسئولین در حضور دیگران باعث سرافکندگی ایران و ایرانیست. همین طرز فکر باعث شده جوانان ایرانی به این صورت فحاش درآیند. همین طرز فکر باعث نوع رانندگی ما شده است. فقط در تلوزیون ایران است که مجریان از زحمات زیادی که برای ملت میکشند، صحبت میکنند و انتقاد به خود را نمی پسندند.
هیچ اشکالی ندارد که از یکدیگر به صورت محترمانه انتقاد کنیم و باید بیاموزیم که انتقادپذیر باشیم و مطمئن باشیم که فقط با تعریف کردن از یکدیگر به جایی نخواهیم رسید.
دکتر سریع العلم که داره فقط مشخصات و ویژگیهای شخصی الجبیر را بازگویی میکنه.
فقط یادتش رفت کلمه حماقت را روشنترین ویژگی الجبیر است ذکر کنه.
رسانه های برون مرزی در مورد عربستان خوب عمل نمی کنند
می بایست با انواع زبان دنیا 24 ساعت بگویند عربستان عامل حادثه 11 سپتامبر بود .
عربستان پول و نیروی القاعده و داعش را تامین می کند .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی