بازدید 30819
۵
فوتو نیوز «تابناک»؛

از «بیخوابی روحانی برای کودتای ترکیه» تا «احمدی‌نژاد از چه فعالیتی محروم شده؟»

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۶۰۹۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵ 25 July 2016
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.   
 
از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۵
پس چرا نگفتی اون نهادی که خانه تاریخی رو به خرابه تبدیل کرده کمیته امداد بوده؟؟؟ میترسی یا ملاحظات و....
اقای هادیانفر مثلا می شود بفرمایید اطلاعات من به که شامل کلیپ های خنده دار و باحال می باشد به چه درد بیگانه گان می خورد ؟
ما از این که اطلاعات مان در اختیار شما قرار گیرد می هراسیم نه از بیگانگان
طرف رفته با پول بیت المال دانشگاه برای خودش و اطرافیانش زده و می خواهد که دولت با آن موتفقت کند. اجب دولت پاکی در گذشته داشتیم!!!
آیا واقعا میتونیم مطمئن باشیم که عین به عین خانه همسر رضا خان بازسازی می شود یا مالک با شهرداری توافق خواهد کرد و چون گذشته زور سازمان میراث به آنها نمیرسد؟!!!
پزشکان سوار بنز و بی ام و میشوند مالیات نمیدهند و از درد و رنج این مردم میلیاردر میشوند .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل