بازدید 10426

تجمع علاقمندان کیارستمی مقابل بیمارستان

تجمع اعتراضی نزدیک به ۱۰۰ علاقمند کیارستمی با عنوان «تجمع سکوت کمپین مدافعان عباس» مقابل بیمارستان «جم» برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۶۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱ 15 July 2016
تجمع اعتراضی نزدیک به ۱۰۰ علاقمند کیارستمی با عنوان «تجمع سکوت کمپین مدافعان عباس» مقابل بیمارستان «جم» برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تجمع اعتراضی اهالی سینما با عنوان «تجمع سکوت کمپین مدافعان عباس» مقابل بیمارستان «جم» بعد‌ از ظهر امروز (جمعه) برگزار شد.



ساعت ۱۸ امروز علی رغم برخی خبرها مبنی بر لغو تجمع علاقمندان به کیارستمی، نزدیک به ۱۰۰ نفر مقابل بیمارستان جم حضور پیدا کردند که نیروی انتظامی برای باز نگه‌داشتن مسیرهای منتهی به اورژانس بیمارستان از تجمع کنندگان خواسته بودند در پارک مقابل بیمارستان حضور پیدا کنند. 

از سوی دیگر و بعد از رد و بدل شدن یادداشت‌های متعدد بین سینماگران و پزشکان در روزهای اخیر تعدادی از کارکنان و پزشکان بیمارستان جم نیز در مقابل درب ورودی بیمارستان پلاکاردهایی آماده کرده بودند تا در صورت حضور تجمع کنندگان از حیثیت حرفه‌ای خود دفاع کنند که با مشاوره پلیس از محوطه بیرونی بیمارستان به داخل رفتند، تعداد پزشکانی که دیده شدند کمتر از ۱۰ نفر بود. 

با گذشت زمان هنرمندانی از جمله شهرام مکری کارگردان فیلم «ماهی و گربه»، رضا در میشیان کارگردان فیلم«بغض»،نوید محمدزاده و حامد بهداد، بازیگر  در تجمع حضور پیدا کردند که گاه‌گاهی حامد بهداد نقش سخنگوی تجمع کنندگان با پلیس را بازی می‌کرد. این تجمع ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه پایان یافت. 

این تجمع بنا به درخواست برخی از سینماگران و در پی تشدید بحران اهالی سینما بعد از فوت مرحوم کیارستمی و پس از اظهار نظر داریوش مهرجویی در مراسم ترحیم کیارستمی در کانون پرورش فکری تشکیل شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۱
بعضی از افرادی که اونجا بودند توی تجمعات قبلی علیه دولت هم بودند به نظر می رسد این افراد دارن از مرگ کیارستمی علیه دولت و در جهت منافع خودشان استفاده می کنن
ما باید قبول کنیم در علم پزشکی حدود صد سال از ا روپا و امریکا عقبیم باید ملت بکشیم تا یاد بگیرم
تو رو خدا جمع کنید این بساط کمپین های بی اثر و مرده پرستیتون رو
مسئولین وزارت بهداشت مرتب میگن سفر به فرانسه اشتباه بود. بحث اصلا سر سفر به فرانسه نیست و این یک استراتژی برای انحراف اذهانه. بحث سر اینه که چرا پولیپ روده به اشتباه سرطان تشخیص داده شده و قبل از انجام آزمایشات پاتولوژی بخشی از روده بریده شده؟ چرا پزشک ایشون در اوج مراحل درمان به مسافرت تفریحی رفته؟
بیمارستان جم را تحریم می کنیم تا بسته بشه!
اگر اسمان بر زمین بر زنی و گر اتش اندر جهان در زنی
نیاری همان رفته را باز جای روانش کهن دار به دیگر سرای
خیلی عادت بدیه موقع حرف زدن به طرف مقابل دست زدن. یکی از نشانه های ضعف شخصیتی و فرهنگی فرد رو میرسونه. این پلیس حاضر در تصویر نیز دقیقا اینجوریه.
کیارستمی مثل هر انسان دیگه ای مرگش رسیده بود، خودش نیز با بی اعتمادی به روند سیستمیک درمانی اش در ایران رفت فرانسه تا ادامه مداوایش انجام شود و در آنجا نیز جان به جان آفرین تسلیم کرد
توهین به دکتر میر بزرگ را تمام کنید.
درهمه جاي كشورعزيزمان ما كم كاري وبي مسوليتي است وكسي جوابگو نيست
خوب که چی ؟ الان بیمارستان چکار باید بکنه ؟
کیارستمی که هیچی ، پدر جد آن مرحوم هم حریف عزرائیل و دکترهای همدستش نمیشود!
اقای مهرجویی اگر یک پزشک برای عدم موفقیت در درمان یک بیمار 76 ساله که سرطان روده داشته است که سومین علت شایع مرگ ناشی از سرطان در خود امریکا می باشد باید محاکمه شود شما و امثال شما برای نابود کردن فرهنگ مملکتی که در دنیا از نظر فرهنگی زبانزد بود باید چه بشوید؟
همين 4 نفر بودند ؟
بلاخره كسى پيدا شد تا جواب توهين هاى مهرجويى را بدهد. آقاى مهرجويى اين دفعه به سخره بسيار سختى برخورد كردى.
برخی از دوستان طوری اظهار نظر میکنند گویی که در این سرزمین زندگی نمیکنند و از کره ای دیگر پای به این کشور نهاده اند
بیمارستان جم ، کسری و... از قتلگاههای خصوصی تهران هستند.
پدرم دریکی از این بیمارستانهای خصوصی که مثل ... قتلگاه است ، .... جلوی چشممان کشتند.پدرم را نیمساعت دم درب بیمارستان معطل کردند،چون پول نیاورده بودیم.همین نیمساعت باعث خونریزی پدرم شد وجون داد.خدا تا ابد لعنتشون کنند پول میگیرند وجون هم می گیرند.
پزشکان در مقام عمل از حیثیت حرفه ای خود دفاع کنند .
دیگه شورشو در آوردن
وضعیت سلامت مردم اسفناک است..

باید این پزشک نماها را به پای میز محاکمه کشاند!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار