بازدید 3850
در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت

دستور روحانی برای تهیه گزارش وضعیت حجاب

رئیس‌جمهور به وزارت کشور دستور داد تا این وزارتخانه و شورای اجتماعی کشور گزارش جامعی از نقاط ضعف و قوت و همچنین وضعیت عفاف و حجاب در کشور تهیه و به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه کند.
کد خبر: ۶۰۵۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷ 12 July 2016
رئیس‌جمهور به وزارت کشور دستور داد تا این وزارتخانه و شورای اجتماعی کشور گزارش جامعی از نقاط ضعف و قوت و همچنین وضعیت عفاف و حجاب در کشور تهیه و به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی عصر سه شنبه و در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین با تبریک عید سعید فطر، مشارکت گسترده گروههای مختلف اجتماعی در برنامه های معنوی ماه مبارک رمضان و از جمله لیالی قدر را موجب تقویت بنیانهای اعتقادی و فرهنگی ارزیابی کرد.

رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی در این جلسه انتخاب حجت الاسلام و المسلمین علیرضا اعرافی به عنوان مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور را نیز تبریک و ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان، از خدمات مدبرانه و عالمانه آیت الله حسینی بوشهری در این سمت قدردانی کرد.

در ادامه این جلسه گزارش تفصیلی جامع دبیر شورای عالی آموزش و همچنین دبیر خانه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره وضعیت، آسیب ها و اختلالات آموزش زبان های خارجی در آموزش و پرورش و دانشگاه های سراسر کشور ارائه شد.

در این جلسه بر ضرورت قوام بخشیدن به برنامه های آموزشی زبان فارسی بویژه در سنین پایین و همچنین جلوگیری از انحصار یک زبان خارجی و به تصویب رسیدن آموزش 5 زبان خارجی در جرگه آموزشی کشور در آموزش و پرورش و دانشگاه ها تاکید شد.

همچنین مقرر شد تا اشکالات در آموزش زبان های خارجی، اختصاص زمان زیاد آموزشی بدون کارآمدی لازم و تدریس و برنامه درسی این زبان ها بسته به نیازهای مختلف کشور در زمینه های علمی، تجاری و غیره و متناسب با ضرورت های کشور با بهره گیری از جدید ترین شیوه ها مورد بازنگری قرار گیرد.

قرار است گزارش شورای عالی آموزش و دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره سن مناسب آموزش زبان خارجی بدون آسیب رساندن به زبان ملی و درنظر گرفتن اقتضائات ملی و دینی در جلسات آتی این شورا مطرح شود و اعضا در اینباره پیشنهادات و گزارش های خود را مطرح کنند.

در ادامه جلسه نیز با اشاره به مصوبه های پیشین شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر تبلیغ اثباتی و سازنده عفاف و حجاب در دستگاه های مختلف کشور، رییس جمهوری به وزارت کشور دستور داد تا این وزارتخانه و شورای اجتماعی کشور گزارش جامعی از نقاط ضعف و قوت و همچنین وضعیت عفاف و حجاب در کشور تهیه و به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه نماید تا اعضای شورا راهکارها و پیشنهادات برای ارتقای وضعیت عفاف و حجاب در کشور را مورد بحث و بررسی قرار دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
به جای تهیه ی گزارش میتونن تشریف ببرن تو خیابون وضعیت حجاب رو ببینن
ای کاش اقای روحانی اقتصاد کشور را چاره انویشی میکردند
ايران گرمه زياد سخت نگيريد
نیاز به گزارش ندارد وضع اظهر من الشمس است.
متاسفانه باید بپذیریم که علیرغم اینکه داعیه کشوری اسلامی را داریم اما در زمینه فرهنگی ابتدایی ترین اصول فرهنگ سازی را انجام نداده ایم.
باز اوضاع قاراشمیش شد
این دستورآب دز هاون کوبیدن است.
تهیه گزارش لازم نیست یک کمی به عکسهای اطرافت با هوادارانت بندازی مسئله حجاب روشن است
این هم مثل بقیه کارها
به جای این کارا و گزارش ها مشکل حقوق کمدکارمندان شاغل رو حل کنید
نه این که همه مسایل حیاتی مملکت را حل کردند حالا دیگه دنبال حل مسایل کوچکترند
رعایت و حفظ حجاب در مملکت واجبه اما از اون واجبتر جلو گیری از چپاول و غارت بیت المال است
با سلام. آقای رئیس جمهور چرا شما تنها مشکل فرهنگی موجود در جامعه رو مشکل حجاب میدونید؟
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح
وب گردی