بازدید 4243

26 کشته و زخمی در درگیری نیروهای یمنی با افراد مسلح

منابع یمنی امروز (چهارشنبه) اعلام کردند در اثر حمله افراد مسلح به یک پایگاه نظامی در نزدیکی فرودگاه بین المللی عدن در جنوب یمن 26 نفر کشته شدند.
کد خبر: ۶۰۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰ 06 July 2016
به گزارش خبرگزاری رویترز از عدن، منابع یمنی افزودند، این درگیری امروز و پس از انفجار دو خودروی بمب گذاری شده در پایگاه نظامی «الصولبان» روی داد که در اثر آن 6 سرباز یمنی و 20 فرد مسلح کشته شدند.
 
این منابع به خبرگزاری رویترز گفتند: صبح امروز شماری افراد مسلح با انفجار دو خودروی بمب گذاری شده وارد پایگاه نظامی «صولبان» شدند که نیروهای یمنی پس از چند ساعت درگیری با آن ها ٬موفق شدند کنترل دوباره این پایگاه نظامی را به دست گیرند.
 
خبرگزاری فرانسه صبح امروز از وقوع دو انفجار در یک ایست بازرسی در اطراف پایگاه نظامی الصولبان در نزدیکی فرودگاه عدن خبر داده بود.
 
پیشتر در اواخر فروردین ماه نیز یک خودروی بمب گذاری شده در ایست بازرسی در نزدیکی فرودگاه عدن منفجر شد که در جریان آن چهار نفر کشته شدند.
 
عربستان همراه برخی کشورهای عربی منطقه و با حمایت آمریکا، از ششم فروردین سال گذشته حملات گسترده ای را به یمن آغاز کرده است تا «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابی های یمنی که امنیت شهرهای این کشور را تأمین می کنند، جلوگیری کند که این مساله باعث قدرت گرفتن گروه های تروریستی مورد حمایت غرب و کشورهای منطقه از جمله داعش و القاعده در مناطق جنوبی یمن شده است.
 
تجاوز عربستان به یمن باعث کشته شدن ده ها هزار نفر از یمنی ها و زخمی شدن شمار زیادی از آن ها و همچنین ویرانی زیرساخت های این کشور شده است .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار