بازدید 4043

افزایش شهریه دانشگاه‌های انگلیس با خروج از اتحادیه اروپا

دانشگاه‌های و مراکز آموزش عالی انگلیس هشدار دادند با خروج انگلیس از اتحادیه اروپا مجبور خواهند بود تا برای رفع کسری بودجه خود شهریه دانشجویان را افزایش دهند.
کد خبر: ۶۰۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹ 05 July 2016
دانشگاه‌های و مراکز آموزش عالی انگلیس هشدار دادند با خروج انگلیس از اتحادیه اروپا مجبور خواهند بود تا برای رفع کسری بودجه خود شهریه دانشجویان را افزایش دهند.

به گزارش فارس به نقل از اسپوتنیک، دانشگا ها و مراکز آموزشی انگلیس هشدار دادند با خروج این کشور از اتحادیه اروپا مجبور خواهند شد برای پر کردن شکاف مالی خود شهریه دانشجویان را افزایش دهند.

این اولین بار نیست که نظام آموزشی و دانشگاه های انگلیس در مقابل تصمیم مردم این کشور ایستاده اند.

80 درصد دانشگاه های انگلیس در دادخواستی مشترک خواستار ادامه حضور این کشور در اتحادیه اروپا شده اند و هشدار داده اند که خروج از اتحادیه اروپا باعث خواهد شد که این دانشگاه ها شهریه دانشجویان را افزایش داده که دانشجویان خارجی در حال تحصیل در انگلیس بیشترین ضربه را از این تصمیم خواهند خورد.

در حال حاضر شهریه 12 هزار دلار در سال برای دانشجویان در انگلیس تعیین شده است که خروج از اتحادیه اروپا می تواند منجر به رسیدن این رقم به حدود 50 هزار دلار در سال برای دانشجویان خارجی شود که این رقم نزدیک به شهریه گران ترین دانشگاه های آمریکا خواهد بود.

در حال حاضر دانشجویان انگلیس نسبت به اینکه باید این شهریه سنگین را در طول زندگی باز پس دهند به شدت نگران هستند.

از سوی دیگر دانشگاه‌های انگلیس نیز نگران کاهش دانشجویان خود هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست