بازدید 3596
قاضی‌زاده هاشمی:

دریافت و پرداخت حقوق‌های نجومی تخطی از قانون است

عضو هیات رئیسه مجلس، دریافت و پرداخت حقوق های نجومی تخطی از قانون، اعلام و تاکیدکرد:داشتن اختیار توجیه سوء استفاده از قدرت نیست.
کد خبر: ۶۰۳۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ 05 July 2016
عضو هیات رئیسه مجلس، دریافت و پرداخت حقوق های نجومی تخطی از قانون، اعلام و تاکیدکرد:داشتن اختیار توجیه سوء استفاده از قدرت نیست.

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در گفت وگو با خانه ملت، با اشاره به عزل برخی مدیران دولتی در جریان فیش های حقوقی غیرمتعارف گفت: با قاعده و قانون نمی توان همه چیز را کنترل کرد چراکه بدون نظارت دقیق باز هم تخطی از قانون را شاهد خواهیم بود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در موضوع دریافتی های غیرمتعارف تخلف از قانون رخ داده است، افزود: تعهد سیاسی دولت ها و عملکرد دستگاه های نظارتی پاسدار رعایت قانون است.

وی ادامه داد: در موضع دریافتی های غیرمتعارف دولت می تواند با رفتار ساده زیستی خود کمک به برخورد با این مهم کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه رفتارهای اشرافی از سوی برخی مسئولان هزینه های آن ها را نیز بیش از پیش خواهد کرد، گفت: مسئولان باید بدانند که داشتن خلق و خوی اشرافی آن ها را به بهره گیری هر چه بیشتر حقوق های نجومی وا می دارد.

داشتن اختیار دلیل مناسبی برای سوء استفاده از قدرت نیست

وی با تاکید بر اینکه توجیه برخی مدیران متخلف داشتن اختیار آن ها بوده است، افزود: داشتن اختیار دلیل مناسبی برای سو استفاده از اختیارات نیست.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به رو شدن فیش حقوقی میلیونی مدیرعامل بانک رفاه، گفت: بانک رفاه یک بانک ورشکسته و زیان ده که متعلق به سازمان تامین اجتماعی با مشکلات متعدد مالی است چگونه این بانک می تواند از حقوق کارگران و مستمری بگیران کاسته و به دریافتی مدیرعامل خود بیافزاید.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تاکید کرد: حساسیت مجلس در موضوع فیش های حقوقی نجومی بیش از پیش بوده اما باید بدانیم این حساسیت باید در قوای دیگر هم باشد تا ریشه کن کردن این نوع مفاسد اقتصادی را شاهد باشیم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: برخورد قاطع با این نوع دریافتی های غیرمتعارف باید اولویت کاری تمام مسئولان باشد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی